• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

علاقه ام به کار باعث ثروتم شد

  • 02 دی 1401 - 22:58
<a>علاقه ام به کار باعث ثروتم شد</a>

عادت‌های روزانه و سبک زندگی افراد موفق خیلی هم دور از توانایی‌های ما نیست، اتفاقا این عادت‌ها خیلی ساده هستند و اجرای آنها به هیچ عنوان سخت نیست.من با بررسی بازار تجارت وارد آن شده  توانستم فردی ثروتمند شوم.

سیم مفتول گالوانیزه اصفهان

سیم مفتول گالوانیزه اصفهان روی با ضخامت بیشتری وجود دارد و میزان رطوبت پذیری بسیار پایین است و در نتیجه مقاومت خوبی دارد.

قبل از آنکه گالوانیزه سرد انجام شود مفتول سیاه را کاملا از هر آلودگی و غباری تمیز می کنند و بعد باید اکسید زدایی انجام شود.

بعد از اکسید زدایی توسط جریان الکتریکی ماده روی، بر روی مفتول سیاه قرار می‌گیرد و به این صورت گالوانیزه می شود.

وظیفه این لایه روی که بر روی سیم مفتول می ‌نشیند مقاوم کردن آن در برابر رطوبت است همچنین باعث می شود انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

به دلیل اینکه فولاد در فضای باز خورندگی دارد و زنگ ‌می‌ زند آن را‌ گالوانیزه می ‌کنند مفتول گالوانیزه سرد تا ۶ سانت ضخامت دارد.

این مفتول به دو شکل کلافی و شاخه ای موجود است که مناسب با نوع استفاده تهیه می شود.

هر گونه تغییرات و خواصی که این نوع سیم مفتول دارد بستگی به جنس اولیه موادی دارد که از آن ساخته شده است.

اگر جنس مواد اولیه با کیفیت باشد محصول نهایی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است برای اینکه این محصول را تولید کنند از مفتول سیاه استفاده می‌کنند که قابلیت خمش و منعطف بودن را دارد و نرم‌ می باشد.

سیم و کابل نور

در ساخت سیم و کابل نور از فلز های در دسترس و کم هزینه مس و آلومینیوم استفاده می شود که از نظر هادی بودن گزینه خوبی تلقی می شوند.

ساختار سیم و کابل همانند استوانه ای یکنواخت بوده که دو بخش اصلی دارد، فلزی رسانا که هادی جریان برق است در مرکز قرار دارد و بخشی عایق که فلز رسانا را می پوشاند.

استفاده از پی وی سی جهت پوشش دهی به بخش فلزی و هادی می باشد، از این رو مقاومت زیادی را از خود نشان می دهد.

سیم کابل البرز 

همچنین تنوع بالا سیم کابل البرز باعث شده تامین کابل برای پروژه های بسیار مهم توسط این شرکت نیز انجام شود و توانسته نیاز خریداران را تامین کند.سیم و کابل البرز، از محصولات شرکت تولیدی البرز می باشند، این شرکت سالهاست فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز کرده است.

محصولات تولیدی این برند، با استفاده از تجهیزات مدرن و نیروی انسانی زبده و مجرب به تولید می رسند و میزان کیفیت آن ها در آزمایشگاه های مجهز، مورد بررسی قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.