• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

عادات روزانه ای که موجب ثروتمند شدنم شد

  • 18 آبان 1401 - 15:49
عادات روزانه ای که موجب ثروتمند شدنم شد

تولید کردن برای بسیاری از اقلام مصرفی و خوراکی کار بسیار پرسود و پر رونقی می باشد، تولید ترشک قیصی زردآلو و ترشک های دیگر به صورت کارخانه ای و خانگی سود سرشاری را برای تولید کنندگان آن به همراه دارد.

ترشک قیصی زردآلو
از جمله محصولاتی که با استفاده از زردآلو تهیه می‌ شود می ‌توان به ترشک قیصی زردآلو اشاره کرد که این ترشک در بازار قیمتهای مختلفی برای فروش دارد.
معمولاً شرکتهایی که در زمینه تولید ترشک قیصی فعالیت می‌ کنند با استفاده از انواع قیصی ها با درجه کیفی متعدد این محصولات را تولید می نمایند به همین دلیل هم قیمت فروش آنها را متفاوت در نظر می گیرند.
معمولاً ترشکهای قیصی از نوع درجه یک که با استفاده از برگه های قیصی زرد و با کیفیت تهیه می‌ شوند.
قیمت بیشتر و ترشکهای قیصی که با استفاده از قیصیهای سیاه با اندازه های کوچکتر تهیه می گردند قیمت مناسب تری دارند، بنابراین خریداران می ‌توانند برای تهیه این محصولات با توجه به میزان بودجه خود اقدام نمایند و این خوراکی را تهیه کنند.

ترشک زرشک خشک
ترشک زرشک خشک تازه یک وعده و انتخاب جذاب برای شماست. با توجه به این که قیمت ترشک زرشک بسیار مناسب است و نه تنها از کالری پایینی برخوردار است و به رژیم شما صدمه ای وارد نمی کند بلکه از خواص چربیسوزی سرشاری بهره مند است و به روند کاهش وزن شما کمک می کند.
ترشک زرشک می تواند یک میان وعده مناسب، سالم و خوشمزه برای افراد دچار اضافه وزن بعد از یک روز کاری و یا یک فعالیت سنگین ورزشی باشد. مصرف ترشک زرشک قبل از صبحانه تأثیر شگفتی بر روی کاهش وزن و پاکسازی دستگاه گوارش شما خواهد داشت.
ترشک زرشک می تواند جایگزین مناسبی برای مکملهای چربی سوز باشد. اگر در طول روز مقدار زیادی خوراکی و تنقلاتی که فاقد هرگونه ارزش غذایی هستند مصرف می کنید و قیمت آنها برایتان غیر قابل تحمل شده، ترشک زرشک یک گزینه ارزان، پر خاصیت و خوشمزه است.

ترشک قیسی
برای تهیه ترشک قیسی ابتدا قیسی و آلو ها را خوب بشویید و در سبد قرار دهید تا آب آن کاملا خشک شود، بعد هسته میوه را جدا کنید و قیسی را به همراه آلو در ظرفی مناسب قرار دهید و روی آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب بجوش آید.
در این مرحله حرارت را کم کنید تا محتویات به آهستگی بجوشد و در حین پختن قیسی و آلو آب به غلظت کافی برسد.
وقتی غلظت آب کافی شد می توانید دانه های انار را به مواد داخل ظرف اضافه کنید و در نهایت به میل خود از رب انار ترش یا ملس استفاده نموده و رب را با کمی آب رقیق کرده و به مواد دیگر بیفزایید و در نهایت با مقداری نمک و افزودنی های دیگر به طعم دلخواه برسید.
حال می توانید ترشک سرد شده را در ظرفی درب دار بریزید و داخل یخچال نگهداری نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.