• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

طی یک سال لوله من را ثروتمند کرد

  • 28 آبان 1401 - 2:24
طی یک سال لوله من را ثروتمند کرد

در یکسال گذشته فعالیت خود را پیرامون لوله آغاز کردم و توانستم در همین زمان کوتاه به کسب و کارم رونق ببخشم که نتیجه ی آن کسب درآمد میلیاردی در این حوزه بود.

لوله پلی پروپیلن

بزرگترین تولید کننده لوله پلی پروپیلن که توسط کارخانه های تولید کننده ی این محصول تولید شده و برای استفاده کشاورزان به بازار ارائه می‌شود.

برای خرید انواع لوله های پلی پروپیلن با قیمت مناسب چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی می‌توان به شرکت ها و مراکز فروش انواع محصولات کشاورزی مراجعه کرد این مراکز فروش صادرات همه‌ی انواع تجهیزات و ابزارآلات را با کیفیت ها و قیمت های مختلف دارا می‌باشند.

خرید لوله پلی پروپیلن قیمت مناسب و با کیفیت عالی هر متر آن بر اساس سایزها ی مختلف دارای قیمت گوناگونی نیز دارد کاربرد نوار آبیاری بستگی به انواع و سایزهای آن دارد.

همچنین به دلیل انعطاف پذیری خوب و مقاومت بالایی که در برابر سرما و گرما و سبکی وزن در زمینه های مختلفی به کاربرده می شوند.

لوله پنج لایه

بسیاری از افرادی که قصد خرید عمده انواع لوله های تاسیساتی و لوله پنج لایه را دارند به صورت مستقیم با کارخانه ها ارتباط برقرار می کنند و یا به نمایندگیهای فروش مستقیم مراجعه می کنند تا بتوانند بدون واسطه و با قیمت پایین این محصولات را تهیه کنند.

لوله های پنج لایه که دارای مشخصات pe می باشند لایه های آنها از پلی تورتان ساخته شده اند و به دلیل مقاومت پایین توصیه می شود برای لوله کشی آب گرم از این محصول استفاده نکنید. این نوع از محصولات دارای قیمت پایینی بوده و به راحتی قابل اجرا می باشد و به همین دلیل در اکثر مناطق از فروش بالایی برخوردار می باشند.

نوع دوم این محصولات لوله های pert بوده که ساختار این نوع از محصولات نیز از پلی اورتان می باشد ولی از مولکولی با نمونه قبلی متفاوت می باشند. این نوع لوله ها دارای مقاومت بالایی در برابر فشارهای آب دارد و آن هم به دلیل پیوند قوی مولکولی آنها می باشد. این نوع از محصولات به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت آب بهترین گزینه برای استفاده در سیستم گرمایشی می باشد.

لوله تک لایه چیست

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوال لوله تک لایه چیست به مقالات سایت ما مراجعه کنید.گروه صنعتی لوله تک لایه آسیا معتقد است که به جهت رسیدن به اهداف بالا فروش نیاز است که در ابتدا بتوانید نیاز متقاضیان را با ارائه محصول با کیفیت و مرغوب همراه با قیمت مناسب تامین نمایید تا بتوانید با موفقیت در این عرصه بدرخشید و این کارخانه صنعتی همواره مفتخر است که برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و تمام موفقیت کاری خود را حاصل سالها تلاش متخصصان و پرسنل مجرب بخش تولیدی صنایع لوله و اتصالات گروه آسیا می داند.

همواره از فاکتورهای اصلی برای خرید لوله پلیکا در نظر گرفتن قیمت لوله تک لایه در بازار فروش آن می باشد و قیمت خرید محصولات همیشه بر اساس یکسری فاکتورهای تولیدی در بازار تعیین می شود مزایا خرید لوله تک لایه گروه صنعتی آسیا در مطلب زیر به آن اشاره شده است که این موارد عباتند از:

کارگذاری راحت و آسان.

دوام و ماندگاری بالا که طی سالها تجربیات مصرف کنندگان این مورد ثابت شده است.

تحمل دمای مطلوب در برابر گرما و سرما.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه.

وزن سبک، حمل و نقل آسان.

استحکام بالا در برابر پوسیدگی، دگرش رنگ.

لوله تک لایه بصورت استاندارد تولید می شود.

عدم تشکیل شدن رسوبات.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.