• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طعم شیرین شیره ی ثروت را چشیدم

  • 05 دی 1401 - 18:06
طعم شیرین شیره ی ثروت را چشیدم

همه دستاوردها، همه ثروت‌ های به‌ دست آمده از یک فکر و اندیشه شروع می‌ شوند. و شروع کار من با شیره ی انگور بود. تجارتی که در شیره ی انگور شروع کردم بعد از مدت کوتاهی ثمر داد و ثروت من را چندین برابر کرد و فقری که گریبانگیر من بود را از بین برد.

شیره انگور بوانات

شیره انگور بوانات از بهترین نوع انگور، تهیه شده و به همین علت سرشار از ویتامین ها و مواد عالی مفید برای بدن می باشد. شیره انگور بوانات یکی از برندهای خوب برای شیره انگور می باشد که کیفیت آن در جامعه مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.شیره به دلیل داشتن ویتامین گروه ب می تواند یک دسر خوشمزه برای افراد کم خون باشد که می توانند در کنار ارده به عنوان صبحانه آن را میل کنند.شیره انگور را می توان در زمستان در آب مخلوط و یک معجون انرژی بخش برای جلوگیری از سرماخوردگی مصرف کرد.این شیره با رنگ درخشانی که دارد کیفیت آن کاملا مشخص و مشهود می باشد که از بهترین نوع انگور موجود در بازار تهیه شده است.

شیره خرما درجه یک

بر اساس تحقیقات انجام شده شیره خرما درجه یک دارای خواص زیادی است که جایگاه صادراتی خوبی دارد.همین خواص زیاد آن باعث شده تا در بهترین وعده های غذایی یعنی صبحانه مصرف شود.خرما محصولی است که قدمت بسیار طولانی دارد و قدمت شیره خرما درجه یک را می توان به هفت هزار سال قبل از میلاد دانست.لازم است که یادآوری کنیم بدن یک فرد بالغ روزانه بین ۲۵ تا ۳۸ گرم فیبر نیاز دارد.این مقدار از فیبر را می توان از طریق شیره خرما به دست آورد.در ایران به علت مناطق وسیعی که وجود دارد خرما فراوان کشت می شود همین باعث می شود که تولید داخلی این محصول روز به روز بیشتر شود.

شیره خرمالو

قیمت شیره خرمالو به دلیل تولید انبوه این محصول به شدت کاهش پیدا کرده است و قدرت خرید را برای بسیاری فراهم آورد.شیره خرمالو مایعی قهوه ای رنگ است که در حجم انبوه سیاه به نظر می رسد ولی در حجم کم قهوه ای تیره است.این شیره از دو نوع خرمالو تهیه می شود که هر کدام خواص بسیار عالی دارند.خرمالو جنگلی و خرمالو کاشته شده به دست انسان ها، دو نوع خرمالویی هستند که در تهیه شیره خرمالو استفاده می شوند.خرمالویی که برای پختن شیره آن استفاده می شود باید کاملا رسیده و به رنگ نارنجی پر رنگ باشد و حالت گس نداشته باشد.از شیره خرمالو می توانید در غذاهای مختلف استفاده کنید و از طعم بی نظیر آن برخوردار شوید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.