• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طراحی و ساخت پارتیشن تک جداره و دوجداره شیشه ای برای ادارات

  • 23 بهمن 1401 - 16:12
طراحی و ساخت پارتیشن تک جداره و دوجداره شیشه ای برای ادارات

پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات تولید شده برای تفکیک فضا می باشد، که شما می توانید برای تقسیم بندی و تفکیک کردن بخش های مد نظر خود در منارل و ادارات از آن استفاده کنید. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید پارتیشن شیشه ای در نظر گرفته اید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. پارتیشن های تولید شده برای رفع نیاز مشتریان در مدل های مختلف (تک جداره، دو جداره، فریم لس و فریم دار) طراحی و تولید می شود، و شما می توانید با توجه به فضایی که قصد تقسیم بندی آن را دارید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. ممکن است، این سوال برایتان پیش بیاید، که چرا پارتیشن ها طرفداران زیادی دارند؟ برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که انتخاب پارتیشن های شیشه ای برای تفکیک قسمت های مختلف به شما کمک می کند، تا از صرف هزینه ی اضافی برای شخصی سازی جلوگیری شود، و بتوانید با پرداخت هزینه ی مناسب قسمت های مد نظر خود را از هم تفکیک کنید. به غیر از خانه ها و ادارات و شرکت های خصوصی می توانید از پارتیشن شیشه ای در محیط های دیگری اعم از هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و مراکز خرید استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری همان طور که از نام آن پیداست، مناسب برای استفاده در محیط ها اداری و شرکت ها می باشد، و کمک می کند، تا بتوانید فضای آرام و دلنشینی را برای کار کارمندان خود ایجاد کنید. این نوع از پارتیشن ها به عنوان عایق صوتی عمل می کنند، و از ایجاد فضای یکنواخت برای کارکنان جلوگیری می کنند. شاید بگویید، چرا از پارتیشن های شیشه ای در این محیط ها استفاده می شود، برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که پارتیشن های شیشه ای اداری کمک به افزایش بهره وری، تمرکز و همچنین دید باز افراد به یکدیگر خواهند کرد. اگر جزو افرادی هستید، که دوست دارید، حریم شخصی شما در اداره و شرکت ها حفظ شود، می توانید شیشه ی پارتیشن را به گونه ای انتخاب کنید، که همکاران شما نتوانند فعالیت های روزمره ی شما را ببینند. پارتیشن شیشه ای اداری که در مجموعه ی ورک وود برای فروش در نظر گرفته شده است، در دو مدل تک و دوجداره هستند، و برای این که بتوانید پارتیشن شیشه ای ارزان را متناسب با بودجه ی خود خریداری کنید، با ما همراه باشید، تا به بررسی هر یک از مدل ها بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره

پارتیشن تک جداره شیشه ای مناسب برای انتخاب در محیط های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… می باشد. این پارتیشن ها کمک می کنند، تا شما بتوانید یک محیط بزرگ را به چندین بخش تقسیم کنید، تا افرادی که برای انجام کارهای مختلف به آن بخش مراجعه می کنند، بدون مشکل کارهای مد نظر خود را انجام دهند. از پارتیشن های تک جداره فقط می توان برای تقسیم بندی فضاهای اداری استفاده کرد. مدت زمانی که برای نصب پارتیشن تک جداره در نظر گرفته می شود، طولانی نیست، و در مدت زمان کوتاه بتوانید از پارتیشن باکیفیت استفاده کنید.

نکته ی مهمی که برای نصب این پارتیشن ها باید به آن توجه شود، این است، که برای نصب پارتیشن های شیشه ای تک جداره به ستون نیاز دارید، و هم چنین از مزایایی که باعث می شود، افراد این نوع از پارتیشن ها را انتخاب کنند، به این خاطر می باشد، که در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن ها را تمیز کنید. وجود این ویژگی باعث می شود، تا شما بتوانید در محیط های دیگری اعم از آزمایشگاه ها هم از این پارتیشن استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

منظور از دوجداره بودن پارتیشن دو جداره شیشه ای این است، که از دو لایه پارتیشن شیشه ای برای تولید آن استفاده می شود. در طراحی این پارتیشن ها اول دولایه پارتیشن را در داخل قاب های فلزی در نظر گرفته شده قرار داده می شود، و برای عایق بندی آن ها از چسب های مخصوص استفاده می شود. پارتیشن های دوجداره برای نصب در محیط هایی کاربرد دارد، که دارای طراحی های مدرن می باشند، و امکان تعامل بهتر و راحت تر را در بین کارکنان شما ایجاد خواهند کرد. هم چنین به عنوان یک عایق صوتی عمل می کنند، و در برابر صوت، صدا، رطوبت، نور به عنوان یک عایق عمل می کنند، و شما دیگر نگرانی در مورد این موضوع نخواهید داشت. در مورد جنس پارتیشن اداری دوجداره باید بگوییم، که از نوع شیشه ای می باشند، و برای نصب آن ها نیازی به ستون نخواهید داشت. هم چنین احتیاجی به نصب به زمین ندارند، چون ارتفاع آن ها تا سقف می‌ باشد. در صورتی که جزو افرادی هستید، که دوست ندارید، از شیشه برای ساخت پارتیشن استفاده کنید، می توانید از پرده های کرکره ای استفاده کرده، و میزان نور ورودی را کنترل و تنظیم کنید.

تفاوت پارتیشن تک جداره و دو جداره

پارتیشن تک جداره و دوجداره دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم:

عایق بودن

یکی از مواردی که در مورد این نوع از پارتیشن ها وجود دارد، که باعث پرفروش شدن آن ها شده است، مسئله ی عایق بودن آن ها می باشد. این موضوع به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی می باشد، که باید برای نصب در محیط هایی مانند سالن های کنفرانس، اتاق های مدیر عامل و معاونین، اتاق های کارشناسان فروش و… به آن توجه شود. پارتیشن های شیشه ای تک جداره مجهز به سیستم فریم بندی و نوارهای درزگیر کاملی می باشند، که درب ها را در داخل چهارچوب ها قرار می دهد. عایق صوتی بودن در پارتیشن های دوجداره به نسبت مدل تک جداره آن بیشتر می باشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری یکی از مسائل مهمی می باشد، که قبل از خرید پارتیشن شیشه ای باید به آن توجه کنید، تا بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، مدل مناسب را انتخاب کنید.

ابعاد پارتیشن شیشه ای اداری

از دیگر مواردی که باید به بررسی آن بپردازیم، ابعاد پارتیشن می باشد، که قرار است، به تقسیم بندی فضاها کمک کند. ضخامت در نظر گرفته شده برای پارتیشن های دو جداره عمدتاً بین 8 تا ۱۰ سانتی متر فضا را اشغال می کنند. این نوع از پارتیشن ها مناسب برای استفاده در فضاهایی می باشند، که تقسیم بندی های زیادی را دارند. در مورد ضخامت پارتیشن های تک جداره باید بگوییم، که ضخامت آن ها ۲.۵ سانتی متر می باشد، و نصب راحت و آسانی دارند. این نوع از پاتیشن ها انتخاب مناسبی برای فضاهای مختلف می باشد.

پس می توان گفت، که اشغال کردن فضا و گرفتن حجم جزو مواردی محسوب می شود، که در مورد این سیستم ها وجود دارد. در مورد پارتیشن شیشه ای منزل تک جداره این موضوع مسئله ی مهمی محسوب نمی شود، ولی در مورد پارتیشن های دوجداره باید بگوییم، که باعث اشغال شدن فضا می شود، و قاب ها و المان های جدیدی را اضافه می‌ کند، و مناسب برای نصب در محیط های بزرگ می باشد. در پارتیشن های دو جداره به درخواست مشتریان امکان نصب پرده های کرکره ای و در پارتیشن تک جداره می توان با نصب ویندو فیلم و برچسب دکوراتیو میزان دید دیگر افراد را کنترل و محدود کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.