• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طراحی بنر گیف و کاربرد آن در تبلیغات آنلاین!

  • 21 آبان 1401 - 10:22
<strong>طراحی بنر گیف و کاربرد آن در تبلیغات آنلاین!</strong>

حیف است که اگر قرار باشد گام های بسیار موثر در تبلیغات برداریم، از تبلیغات اینترنتی با استفاده از طراحی بنر گیف غافل شویم. امروزه می توانیم با تکنولوژی های روز تبلیغات استفاده بهینه و صحیح تری از ابزارهای مختلفی که برای تبلیغات آنلاین و استفاده از روش های بازاریابی مدرن آنلاین در اختیار ما قرار داده شده است استفاده کنیم. کیفیت، کارایی و اهداف در تبلیغات از نگاه کارشناسات تبلیغات یک بحث مهم و کلیدی است.

در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را به یک فرمت تبلیغات موثر GIF آشنا سازیم.

طراحی بنر گیف و کاربرد آن در تبلیغات آنلاین!

اگر دستی بر آتش طراحی گرافیک داشته باشیم، شاید این مطلب برای شما خیلی کارآمد نباشد. اما اگر تخصصی در این حوزه ندارید و میخواهید شغل خود را در اینترنت در معرض کاربران آنلاین قرار دهید. نمی دانید باید از کجا شروع کنید و از چه قابلیت هایی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

دنیای طراحی پیشرفت های زیادی داشته است، هم از نظر نرم افزارها، هم از نظر نگاه طراح و خلاقیتش برای طراحی یک اثر ماندگار گرافیکی. برای تبلیغات یا Advertising طراحی بنر یک پای مهم برای انجام تبلیغ و نمایش آگهی شماست. اگر در نظر دارید تبلیغ کنید باید اولین کاری که انجام می دهید داشتن یک بنر تبلیغاتی است. بنر تبلیغاتی شما می تواند ساده کلاسیک، متحرک و پویا و حتی از یک تصویر مفهومی تشکیل شده باشد.

هر کدام که مد نظر شما باشد می توانید برای تبلیغ خود استفاده نمایید. در این زمینه شاید همیشه آن چیزی که شما دوست دارید اتفاق بیوفتد پیش نرود و نیاز باشد از نیروی های توانمند استفاده کنید که هم در زمان بندی شما را جلو می اندازند و هم از تخصص آن ها می توانید برای افزایش کارایی تبلیغ خود استفاده کنید.

گرافیست ها مهارت های متفاوت دارند، برخی از آن ها توانمند در حوزه طراحی پوستر، برخی رتوش تصاویر، برخی مختصص در طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی هستند. ابتدا باید به سراغ یک شرکت طراحی بنر بروید، مانند پارسی طرح ایرانیان.

مزیت استفاده از شرکت های طراحی بنر این است که شما نیاز به انجام کار خاصی در حوزه طراحی ندارید و با سپردن محتوای مد نظر تبلیغاتی خود به تیم های طراحی بنر تمام و کمال طرح شما را آماده و انجام می دهند و شما صرفا باید دست خود را در جیب مبارک ببرید و مبلغی بابت این طراحی ها پرداخت کنید.

چرا طراحی بنر گیف؟

طراحی بنر گیف، در اصل همان بنر متحرک است و گیف فرمت خروجی نرم افزاری و تصویری آن است. برای اینکه طراحی متحرک تحت وب نمایش داده شود شما باید خروجی تصویر خود را در حالت .GIF قرار دهید.

بنرهایی که به صورت متحرک یا پویا طراحی می شوند قابلیت های فراوانی دارند. 

  1. فضای مناسب برای قرار دادن محتواها کلیدی
  2. امکان تغییرات و سفارشی سازی رنگ ها، در طول زمان نمایش
  3. امکان اسلاید بندی برای نمایش متن و تصاویر متفاوت
  4. امکان اعمال برخی افکت های متنی و تصویری
  5. جذب توجه بیشتر در نگاه مخاطب.

این موارد تنها قسمتی از پتانسیل بنر تبلیغاتی متحرک است و به همین دلایل است که در صفحات اینترنتی به به تعداد زیادی شاهد این تبلیغات متحرک هستیم. در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد وب سایت ها پربازدید قابلیت نمایش این تبلیغات را فراهم کرده اند و شما می توانید در میان ۱۵ تا ۱۷ سایز استاندارد بنر، انتخاب خود را انجام دهید و تبلیغ خود را به نمایش در آورید.

برای طراحی بنرهای گیف چه اطلاعاتی نیاز است؟

شاید با توجه به این توضیحات تشویق شده باشید تا تبلیغ خود را بر اساس این فرمت انجام دهید، اگر جزو آن دسته هستید که در نظر دارید با تبلیغات متحرک برند خود را نمایش دهید بد نیست این موارد و نکات را در نظر داشته باشد.

  1. ۳ تا ۴ عنوان جذاب کلیدی برای محصول خود انتخاب کنید که در نگاه مخاطب می ماند و بدانید که کاربر زمان زیادی ندارد. خود را جای اون بگذازید.
  2. از دکمه فراخوان استفاده کنید، دکمه فراخوان یک بخش نمایشی محرک است که کاربر را دعوت به بخش یا هدفی می کند. مانند : ( اینجا کلیک کنید )
  3. طراحی را به یک نیروی کاربلد بسپارید، کاربلد بودن یعنی کسانی که طرح های موفق زیادی در این عرصه طراحی و به نمایش دراورده اند . از طراحی شخصی و فردی توسط خود پرهیز کنید.
  4. استفاده از لوگو در بنر، شاید آدرس وب سایت در یک بنرتبلیغاتی خیلی کاربردی نداشته باشد، اما قرار دادن لوگو در قسمتی از بنر می تواند برای برند شما موثر باشد.
  5. فراموش کردن رنگ های تند، رنگ مهم است، رنگ نقش اساسی دارد، رنگ می تواند تحول ایجاد کند. اما در صورتی که درست از آن استفاده شود.

اینها بخشی از مواردی هستند که برای اثر بخشی طراحی بنر گیف شما نیاز است. با خواندن این مطلب امیدوارم بتوانید از قابلیت های طراحی بنر گیف استفاده درست و کامل داشته باشید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.