• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

صنایع پولساژ ژله را بهتر بشناسید

  • 18 آبان 1401 - 15:52
صنایع پولساژ ژله را بهتر بشناسید

در هرسال میلیاردها سود نصیب فعالان بازار ژله میشود و این بازار برای افراد مبتدی فوق العاده حائز اهمیت است وشما با سرمایه کم به ثروت رسید و با این کار میزان بسیاری نیرو جذب کار کرد.

پودر ژلاتین گیاهی

امروزه برای جوانسازی و زیباسازی پوست ماسک‌های متنوع زیادی تولید میشود که بعضاً قیمت بالایی هم دارند و شاید خرید ماسک صورت به طور مداوم برای همه میسر نباشد اما با مواد اولیه و نسبتا ارزانی که در دسترس همه قرار دارد، می‌توان این ماسک ها را با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در خانه آماده و استفاده کرد. از جمله این مواد پودر ژلاتین گیاهی است، که می‌توانید با آن ماسک های ژلاتینی درست کنید.

با اینکه پودر ژلاتین خواص زیادی دارد مخصوصا برای پوست و مو اما می توان با افزودن مواد دیگری مانند لیمو، شیر، روغن زیتون و… تاثیر آن را بیشتر کرد. ما روش تهیه چند نوع ماسک ژلاتینی را برایتان توضیح داده‌ایم تا بتوانید با کمترین هزینه ماسک‌ صورت ژلاتینی تهیه کنید و از مزایا و فوائد بی شمار آن برای پوست و موی خود بهره ببرید. برای تمیزی و نرم کردن پوست کاملا موثر است و ضد پیری پوست هم می باشد.

دو قاشق غذا خوری ژلاتین( حتما با روش بن ماری حل شود)

چهار قاشق غذا خوری شیر

مخلوط شیر و ژلاتین را که آماده شد مدت ۲۰ ثانیه روی شعله بگذارید، بعد از آن صبر کنید تا خنک شود.صورت خود را که را با آب گرم و صابون شستشو دهید و کاملا خشک کنید و بعد با آرامش ماسک را روی صورت بمالید و پس از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه صورت خود را بشویید.

پودر ژله

برای افرادی که می خواهند قند خون خود را نیز کنترل کنند و یا مبتلا به دیابت نوع ۲ می باشند نیز پودر ژله بسیار مفید است و می تواند مقدار خون آنها را کنترل نماید، همچنین باعث تقویت استخوانها و جلوگیری از پوکی استخوان و حفظ آنها نیز می شود. همچنین ژله برای کاهش وزن و دریافت کالری پایین نیز بسیار مفید می باشد و با احساس سیری که در فرد ایجاد می کند.

باعث می شود که غذای کم تری بخورد و در نتیجه منجر به کاهش وزن فرد می شود. از دیگر مزایای ژله ها می‌ توان به تنظیم هورمونهای بدن، کنترل قندخون و غیره نیز اشاره کرد. علاوه بر خواص زیبایی که برای پوست دارد باعث می شود که چین و چروک پوست نیز رفع شود و همچنین برای رفع سلولیتهای پوستی یا همان ترکهای پوستی نیز بسیار تاثیر گذار است.

پودر ژله اصفهان

همچنین وجود ژلاتین در پودر ژله اصفهان سبب شده‌ است تا نرمی خاصی را به مفاصل داده و از بروز التهابات مفصل جلوگیری کنند پودر ژله از نیاسین نیز تشکیل شده‌ است که می ‌تواند حتی بسیاری از ناهنجاریهای پوستی مانند آکنه و غیره را درمان کرده و از بروز آنها نیز جلوگیری کند. همانطور که پیش‌ تر توضیح دادیم ژلاتین نه‌ تنها از گیاهان بلکه حتی از حیوانات نیز می‌ تواند تولید شود برای مثال ژلاتین می ‌تواند از رباط استخوان و غیره تشکیل بشود این اندام در حیواناتی مانند گاو و خوک معمولاً وجود دارد که پس ‌از جوشانده شدن اندامهای مورد نظر و خشک کردن آنها توسط اسیدها یا بازهای قوی درمان‌ شده و پس ‌از آن که از فیلتر مورد نظر عبور کردند کلاژن آنها استخراج می‌ شود سپس کلاژن استخراج ‌شده را خشک کرده و پس‌ از این ‌که آن را پودر کردند چند بار از الکهای مخصوص عبور می‌ دهند تا تبدیل به پودر ژلاتین بشود پودر ژله را می ‌توان به‌ صورت خانگی نیز تهیه کرد و از آن در تهیه انواع دسر، پیش‌ غذا و حتی به ‌عنوان یک میان وعده برای کودکان تهیه کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.