• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صدرنشین به سختی چادرملو را شکست داد/ شاگردان عطایی دریک قدمی صعود

  • 24 اسفند 1402 - 6:01
صدرنشین به سختی چادرملو را شکست داد/ شاگردان عطایی دریک قدمی صعود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز (چهارشنبه ۲۳ اسفند) آغاز شد و هشت تیم صعود کننده به این مرحله در سالن فدراسیون والیبال برای حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مرحله از مسابقات به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و چادرملو اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا یک گام به مرحله نیمه‌نهایی نزدیک شوند.

چادرملو که رقابت بسیار نزدیکی با فولاد در این مسابقه داشت، در ست‌های دوم و سوم ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای صعود به جمع چهار تیم برتر به نصف کاهش یابد.

فولاد سیرجان در صورت کسب دومین برد و صعود به مرحله بعد، حریف برنده نهایی دیدار دو تیم پیکان و گیتی‌پسند در مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

حسین پورکاشیان و اصغر میرزایی به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

امید فولادی‌وندا، مهدی نویدی‌نو و علیرضا قریب نیز به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک در این دیدار ایفای نقش و قضاوت کردند.

۲۳ اسفند سالروز وداع ناباورانه زنده‌یاد «رضا ابراهیمی» مربی با اخلاق والیبال ایران است که هشت سال پیش پرکشید و این مسابقه با ذکر صلوات و فاتحه برای این مربی آغاز شد.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال این دیدار را در سالن فدراسیون والیبال به همراه ۱۰۰ تماشاگر زیر نظر داشت. فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر نیز در سالن حضور داشت.

فولاد سیرجان ایرانیان مرحله مقدماتی را با ۲۱ برد و ۶۰ امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود و چادرملو اردکان نیز با ۱۳ برد، ۴۰ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه هشتم جدول حریف فولاد شد.

دو تیم در مرحله مقدماتی در هفته‌های سوم و شانزدهم و در تاریخ‌های دهم آبان و ۲۷ دی به مصاف یکدیگر رفتند که فولادی‌ها در هر دو دیدار به پیروزی رسیدند و شاگردان بهروز عطایی امروز مقابل چادرملو هت‌تریک کردند.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پیکان تهران نیز قرار است از ساعت ۲۲ امشب در دومین دیدار روز نخست به مصاف یکدیگر بروند که به دلیل طولانی شدن مسابقه نخست با چند تأخیر آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54431

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.