• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شوفاژ لطفی نمایندگی فروش و خدمات پکیج در کرج

  • 17 بهمن 1401 - 17:09
شوفاژ لطفی نمایندگی فروش و خدمات پکیج در کرج

شوفاژ لطفی یکی از نمایندگی های  فروش و خدمات پکیج در کرج است که با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه ، توانایی برطرف کردن تمام مشکلات ایجاد شده در این دستگاه ها را دارا می باشد .
پکیج دیواری یک دستگاه فنی پیچیده است که عملکرد آن با فعل و انفعالات مختلف و متفاوت انجام می گیرد . بنابراین نقص و خرابی در عملکرد دستگاه امری معمول و طبیعی می باشد. 
برای عیب یابی مشکلات این دستگاه ها مهارت، دانش و تجربه خاصی مورد نیاز است . همچنین تعمیر و سرویس این دستگاه ها باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود. 

مشکلات و خرابی های پکیج 

پکیج نیز مانند هر دستگاه دیگری ، به مرور زمان دچار استهلاک شده و لازم است ، سرویس و تعمیر شود . هر چند پکیج تولیدی سازندگان معتبر ، به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت ، بسیار دیرتر و کمتر نیاز به تعمیر دارند .

۱ . عدم کارکرد پمپ پکیج

در پکیج دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند باعث کار نکردن پمپ دستگاه شوند . این مشکلات شامل عدم اتصال برق به پمپ ، سوختن پمپ و مشکلات دیگر می باشد .
در صورتی که متوجه شدید پمپ دستگاه شما ایراد دارد می ‌توانید با باز کردن پیچ پشت پمپ از چرخش با سرعت معمولی آن اطمینان حاصل کنید . 
در صورتی که پمپ پکیج با سرعت معمول نمیچرخد باید روغن کاری شود  . اگر پس از روغن کاری نیز مشکل برطرف نشد نیاز به بررسی تخصصی دارد.

۲ . دستگاه پس از روشن شدن شعله ریست می شود.

در صورتی که برد کنترل در پکیج خراب شود ، دستگاه پس از روشن شدن شعله به صورت ناگهانی ری استارت می شود.
با توجه به اینکه بررسی این مشکل تخصصی بوده و ممکن است عوامل دیگری باعث ایجاد این مشکل شوند ، توصیه می شود در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی از یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۳ .  عدم ایجاد گرمایش مطلوب در آب

در صورتی که آب گرم گرمایش مطلوب را ندارد باید عوامل متعددی بررسی شوند که شامل نحوه تنظیمات درجه حرارت و دما ، پتانسیومتر آب ، نوع لوله کشی و غیر می باشند. یکی دیگر از عواملی که موجب عدم ایجاد گرمایش مطلوب آب توسط پکیج می شود خرابی برد کنترل است که برای تعمیر آن باید با یک مرکز تعمیر پکیج تماس بگیرید.

۴ .  نشت آب از پکیج

دلایل مختلفی برای آبریزی و نشت آب از پکیج وجود دارد که برخی از آنها شامل آب بندی نشدن درست اتصالات پکیج ، ایجاد ترک یا سوراخ در مبدل دستگاه ،  فرسوده شدن شیر تخلیه یا اطمینان در پکیج ایران رادیاتور ، زنگ زدن مبدل ، پوسیدگی قطعات داخل دستگاه و غیره می باشند.

خدمات شوفاژ لطفی برای خرید و تعمیر پکیج دیواری

متخصصان شوفاژ لطفی به عنوان نمایندگی ایساتیس در کرج ،  خدمات گسترده‌ای را برای  تعمیر و سرویس تجهیزات پکیج دیواری ارائه می دهند. به طور کلی پکیج دیواری دستگاهی جمع و جور و قابل اعتماد است که می تواند باعث گرم شدن آب و هوای داخل خانه یا محل کار شود. 
علت اصلی خرابی پکیج ، نصب نامناسب یا عملکرد نامطلوب این دستگاه است. به همین دلیل توصیه می شود سرویس های سالانه پکیج را جدی بگیرید. 
زیرا آموزش های لازم در خصوص نگهداری مناسب از دستگاه برای افزایش عمر آن در هنگام خرید پکیج از نمایندگی لزفی به مشتریان ارائه می شود .
تعیین علت خرابی مهم ترین اصل در هنگام تعمیر پکیج دیواری می باشد، به همین منظور باید عملکرد سنسورها، فن دستگاه ، پمپ سیرکولاسیون، کنترل کننده ها و غیره مورد آزمایش قرار بگیرند، سپس  میزان آلودگی مبدل های حرارتی و آب گرم تعیین شود و در صورت لزوم این قطعات به طور کامل تمیز گردند. 
در صورتی که پکیج دیواری شما از نوع  دو مبدله باشد که به عنوان قابل اطمینان ترین و راحت ترین گزینه ها برای خانه ها محسوب می شوند، استفاده صحیح از تجهیزات گاز و رعایت دقیق دستورالعمل های عملیاتی می تواند باعث افزایش عمر آن شود. اما در صورتی که این دستگاه ها با مشکلاتی رو به رو شوند، توصیه می شود از افراد ماهر و متخصص که دانش کافی برای انجام تعمیرات این دستگاه ها را دارند، کمک بگیرید. 

خدمات شوفاژ لطفی برای خرید و تعمیر پکیج زمینی 

پکیج های زمینی برای گرم کردن فضاهای بزرگ ایده‌آل هستند،  اما این دستگاه ها نیز حتی با دارا بودن عملکرد مناسب ممکن است گاهی اوقات با مشکلات و خرابی های روبرو شوند.
توجه داشته باشید که خرابی پکیج های زمینی مربوط به هر چیزی که باشد فقط باید توسط یک تکنسین حرفه ای تعمیر شود تا سیستم را به حالت عادی کار کرد خود بازگرداند.
تکنسین های شوفاژ لطفی  از افراد ماهر، متخصص و آموزش دیده ای انتخاب می شوند که تجربه و مهارت کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج های را دارا بوده و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

همچنین این مرکز بهترین گزینه را هنگام خرید سیستم گرمایش به شما توصیه نموده و نحوه استفاده صحیح از آن برای جلوگیری از خرابی را توصیه می‌کند. 
تکنسین های این مرکز قبل از  شروع به کارهای تعمیر و سرویس هزینه های مربوط به تعمیر و تعداد قطعات یدکی مورد نیاز برای تعویض را به صورت جداگانه تعیین  نموده و در اختیار مشتری قرار می دهند و در صورت موافقت مشتری کارهای تعمیراتی آغاز می گردد. 

برای خرید و تعمیرات پکیج در کرج ، با شوفاژ لطفی تماس بگیرید. ۰۹۱۲۵۶۴۱۲۲۴
www.tmilofti.ir

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.