• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شما هم لایق ثروت و درآمد بی انتها هستید

  • 23 آبان 1401 - 1:24
شما هم لایق ثروت و درآمد بی انتها هستید

اگر قصد تغییر و تحولی شگرف در زندگی خود هستید و دوست دارید که درآمد بالا را تجربه نمایید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چرا که قصد داریم شما را با انواع محصولات چرمی که یک حوزه سودمند می باشد آشنا سازیم. همچنین راه و رسم ثروتمند شدن را از ما بخواهید، شمالایق بهترین ها هستید.

جاسوئیچی چرم

یکی از پر فروش ترین مدل‌های این جاسوئیچی چرم مدلی است که لوگوی پورشه بر روی آنها طراحی شده است و افراد زیادی این نوع محصول را برای سوئیچ خودرو خود خریداری کرده اند.

در اکثر شهرها مراکز پخش انواع جاسوئیچی چرمی و لوازم اکسسوری وجود دارند که محصولات متنوعی را برای فروش عرضه می کنند.

یکی از شیک ترین و رایج ترین جاسوئیچی های چرم که مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است، مدلی است که یک بند چرمی به انتهای گیره لنجر کلید وصل شده است، این محصول جلوه خاصی دارد و حس خوبی موقع دست گرفتن به فرد می دهد.

مراکز فروش و پخش محصولات اکسسوری و گالری های لوازم تزئینی لاکچری ترین نمونه های جاسوئیچی چرم گاوی اصل را با قیمت‌های ارزان و مناسب برای عموم افراد عرضه می کنند.

جاکلیدی چرم

نواع مختلف جاکلیدی چرم دست دوز دارای مدلهایی خاص برای بانوان یا آقایان است که به صورت جداگانه و با انواع رنگ مخصوص بانوان و آقایان تولید می شود و می توان این کالای شیک و ارزشمند را نه تنها برای مصرف شخصی بلکه به عنوان یک کادوی بسیار عالی برای دوستان و عزیزان خود تهیه نمود.

را این کالا بسیار زیبا و از بهترین نمونه چرم با دوام و ماندگاری بالا تهیه شده و در نهایت در بسته بندی شیک قرار داده می شود.

 تمام افراد می توانند به عنوان یک کلمه یا عبارت زیبا و حتی تصویر مورد علاقه روی جاکلیدی استیل را به صورت کنده کاری سفارش دهند و از فرم دلخواه بر این کالا استفاده کنند، جاکلیدی چرم عالی بهترین کالا برای تبلیغات محسوب می شود.

جاکلیدی نمدی

حالا آموزش مرحله به مرحله جاکلیدی نمدی را آغاز می کنیم، خب می دانید که وسایل دست ساز نمدی در حال حاضر تبدیل به اکسسوریهای محبوب و پر کاربرد شده اند، برای شروع طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس پارچه های نمدی را به رنگ دلخواه تهیه کنید.

 در ادامه الگوی آن طرح را بکشید و برش بزنید حالا باید الگوی برش خورده را روی نمد گذاشته و با مداد آرام و طوری که خیلی نمد رنگی نشود دور تا دور آن را بکشید.

سپس الگو را بردارید و محیط خط کشی شده را برش بزنید در مرحله برش زدن دقت کنید که قسمتی را زیاد یا کم نبرید و همه قسمتها را به اندازه برش بزنید.

 تمام قسمتهای مورد نیاز ساخت طرح را برش بزنید حالا شروع به دوخت نمد بکنید، در بخش دوخت هم آرام و با حوصله پیش بروید و سعی کنید به گونه ای دوخت بزنید که دیده نشود در واقع کوکهایتان ریز باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.