• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شماره چاه بازکن تهران شبانه روزی

  • 14 فروردین 1403 - 14:07
شماره چاه بازکن تهران شبانه روزی

در سیستم لوله کشی ساختمان، لوله های فاضلاب یکی از مهمترین بخش ها محسوب می شوند و تنها مکانی برای عبور مایعات هستند اما همانطور که می دانید در لوله های فاضلاب بجز آب، دستمال کاغذی، اشیا، چربی، تکه های غذا و بسیاری چیزهای دیگر ریخته می شود. اکثر اوقات این مواد را با بی احتیاطی داخل لوله می ریزیم که در دراز مدت سبب ایجاد گرفتگی های شدید می شود.

گرفتگی فاضلاب یکی از معضلاتی است که باعث دلواپسی هر کسی می شود. بسیاری از گرفتگی ها ممکن است با روش های خانگیرفع گرفتگی لوله فاضلاب باز شوند، ولی این موضوع می تواند گذرا و موقتی باشد و باز هم با گرفتگی مکرر مواجه شوید، و چاره ای جز تماس با شماره چاه بازکن تهران نداشته باشید.

چاه بازکنی تهران

شاید بارها مسدود شدن چاه و بالا زدن فاضلاب را تجربه کرده اید. معمولا در این شرایط خیلی از مردم روش های مختلفی از جمله اسید لوله بازکن و رفع گرفتگی فاضلاب با نمک و سرکه را امتحان می کنند. اما در بعضی از لوله های فاضلاب، گرفتگی می تواند شدید و پیچیده باشد و این راهکارها اثربخش نباشند و به چاه بازکنی تهران نیاز باشد.

ما برای ارائه این خدمات، از دستگاه ها و ابزار آلاتی استفاده می کنیم که می توان به کمک آنها و همچنین با تکیه بر تخصص و تجربه لوله بازکن حرفه ای، همه نوع گرفتگی را به آسانی باز کرد.

چاه بازکن های تهران با بررسی لوله فاضلاب می توانند علت گرفتگی را تشخیص دهند و راه حل مناسب را برای از بین بردن مشکل انتخاب نمایند. این مسئله به شما اطمینان می دهد گرفتگی با کیفیت عالی رفع شود و تا مدت ها از شر پس زدن چاه فاضلاب راحت شوید. بنابراین با خیالی آسوده از خدمات چاه بازکنی تهران استفاده نمایید.   

دلایل شایع مسدود شدن راه آب فاضلاب

 چاه بازکنی لوله فاضلاب مسدود شده

شایع ترین عللی که شما را وادار به استفاده از چاه بازکنی تهران می کنند. عبارتند از:

  • اشیا
  • دستمال توالت
  • مو
  • کم بودن شیب لوله
  • روغن و چربی
  • مصالح ساختمانی
  • استاندارد نبودن لوله
  • قیر

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که روغن و چربی چطور موجب گرفتگی لوله می شوند؟ باید بدانید از دلایل مهم انسداد راه آب فاضلاب، ریختن روغن و چربی درون سینک می باشد. بسیاری از خانم ها به خیال اینکه آب همه چیز را می شوید روغن را در سینک خالی می کنند. چربی ها خاصیت چسبندگی دارند، به جداره لوله می چسبند و مانع عبور فاضلاب می شوند. به همین دلیل آب از لوله بالا می زند. در این شرایط بهترین راه، استفاده از چاه بازکنی تهران می باشد تا مشکل فورا حل شود.

چطور از گرفتگی لوله فاضلاب خودداری کنیم؟

  • حتی الامکان از ریختن مصالح ساختمانی به درون لوله پیشگیری کنید.
  • موها را درون چاه نریزید، چون به ضایعات موجود در لوله می چسبند و مانع عبور آب و فاضلاب می شوند.
  • چربی و روغن را در سینک خالی نکنید، بهتر است ابتدا ظروف روغنی را با دستمال پاک کنید سپس بشویید.
  • به هیچ وجه دستمال کاغذی و پوشک بچه را درون چاه توالت نریزید، می توانید آنها را در سطل زباله بیندازید.
  • برای جلوگیری از ورود مواد اضافی به داخل لوله، می توانید از توری های مناسب و استاندارد بر روی لوله کفشور، سینک و روشویی استفاده نمایید.

استفاده از چاه بازکنی تهران چه مزایایی دارد؟

  • اعزام فوری نیروی فنی از نزدیکترین محدوده به شما
  • انجام خدمات توسط بهترین و حرفه ای ترین سرویسکار تهران
  • باز کردن لوله تقریبا بدون کثیف کاری و بدون پاشیدن فاضلاب به جایی
  • بکارگیری دستگاه های پیشرفته برای باز کردن گرفتگی های سخت و شدید
  • پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون تعطیلی در همه ایام سال
  • باز کردن گرفتگی کاملا تضمینی
  • استفاده از ابزارآلات جدید برای رفع گرفتگی با بهترین کیفیت
  • قیمت مناسب در مقایسه با بعضی شرکت های چاه بازکنی در تهران

لوله بازکن های با تجربه در نزدیکی شما

 چاه بازکنی شبانه روزی تهران

ما بهترین لوله بازکن های تهران را استخدام کرده ایم تا خدماتی با کیفیت مطلوب به مشتریان بزرگوار ارائه دهیم. جلب رضایت شما عزیزان یکی از اهداف مهم ماست.

تمام چاه بازکن ها از نزدیکترین منطقه به شما اعزام می شوند تا سریعا در محل حاضر باشند و شما هم زیاد منتظر نمانید. برای خدمات چاه بازکنی تهران زیر با ما در ارتباط باشید:

۱. رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه:

زمانی که روغن، چربی، خرده های نان وارد سینک آشپزخانه می شوند، به دیواره لوله های آشپزخانه می چسبند و به همین علت، لوله آشپزخانه می گیرد و آب و فاضلاب از لوله پس می زند. اگر فورا برای باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه اقدام کنید، مشکل جدی نخواهد بود.

۲. رفع گرفتگی فاضلاب حمام:

شامپو، سفیداب، مو و دیگر محصولات حمام به سرعت موجب گرفتگی لوله می شوند. اقدام سریع برای رفع آن، شما از شر مشکل خلاص می کند.  

۳. رفع گرفتگی فاضلاب توالت:

اشیا، مدفوع، دستمال توالت، صابون می توانند سبب گرفتگی چاه توالت شوند. معمولا این نوع گرفتگی ها با تخلیه کند آب شروع شده و موجب کیپ شدن راه آب فاضلاب می شوند. اگر می خواهید که مشکلتان به سرعت حل شود، برای رفع آن اقدام کنید.

۴. رفع گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان:

لوله فاضلاب اصلی ساختمان یکی از حیاتی ترین قسمت ها محسوب می شود. از آنجایی که در این لوله ها هر چیزی وجود دارد، و بسیاری از ساکنین ممکن است به دلیل بی دقتی و یا سهل انگاری وسایل یا هر چیز دیگری را درون لوله بیندازند، به همین علت امکان گرفتگی در این قسمت بسیار زیاد است. مسدود شدن لوله فاضلاب باعث اختلال در سیستم لوله کشی فاضلاب می شود و اگر فورا رفع نشود، علاوه بر به وجود آمدن مشکلات زیاد، هزینه بیشتری هم باید بابت خدمات پرداخت کنید.

۵. رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب در ساختمان ها و شرکت ها:

علاوه بر موارد گفته شده هر نوع لوله فاضلابی که گرفته باشد و گرفتگی هم شدید باشد، ما متخصصینی داریم که در این زمینه تجربه بالایی دارند. به کمک مجرب ترین سرویسکاران منطقه تهران، هر مشکلی که داشته باشید سریع برطرف می نماییم.

هنگام انتخاب بهترین خدمات چاه بازکنی در تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 چاه بازکنی فوری تهران

می توان گفت اغلب مردم هنگام رفع گرفتگی فاضلاب، معمولا آن کاری که به نظرشان درست است را انجام می دهند ، برخی از گرفتگی ها پیچیده هستند و به تنهایی نمی توان آنها را از بین برد. بنابراین بهترین کار این است که با یک لوله بازکن در تهران که با تجربه و حرفه ای باشد تماس بگیرید. بهتر است قبل از اینکه با شرکت مورد نظر تماس بگیرید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید تا بهترین سرویس چاه بازکنی محدوده تهران را دریافت نمایید.

۱. منطقه تحت پوشش خدمات و زماندهی مناسب:

مسلما هیچ کس دوست ندارد هنگامی که فاضلاب از لوله پس زده و کثیفی همه جا را فرا گرفته است منتظر رسیدن نیروی فنی باشد. این مسئله واقعا غیر قابل تحمل است که با شرکتی تماس بگیرید و پس از هماهنگی با بد قولی آنها رو به رو شوید و زمان زیادی در انتظار رسیدن لوله بازکن بمانید.

شرکتی که خدمات چاه بازکنی تهران را انجام می دهد، بهتر است چاه بازکن را از نزدیکترین محدوده به مشتری اعزام نماید تا هم زمان رسیدن نیرو کاهش یابد و شما هم زیاد منتظر نمانید. در حقیقت این همان کاریاست که ما انجام می دهیم.پس از تماس مشتری، سرویسکاری که در نزدیکی موقعیت شما می باشد را اعزام می کنیم تا به موقع در محل حاضر باشد.

۲. ضمانت در کار:

گرفتگی مسیر خروجی فاضلاب و بالا زدن چاه یکی از دغدغه های مردم مخصوصا بانوان ایرانی می باشد. به همین علت بهترین خدمات چاه بازکنی تهران خدماتی است که ضمانت باز کردن لوله را داشته باشد تا خیالتان بابت رفع کامل گرفتگی راحت باشد. 

۳. تعهد در انجام کار:

متعهد بودن در هر کاری موجب دلگرمی مشتری می شود، این موضوع در کارهای خدماتی مثل چاه بازکنی هم صدق می کند. خیلی از شرکت ها بعد از فنر زدن لوله کار را تمام شده تصور می کنند و هیچ گونه پاسخگویی و پشتیبانی به مشتری ارائه نمی دهند. اما ما در این شرکت پس از فنر زنی فاضلاب باز هم در کنارتان هستیم تا اگر مشکل دیگری برایتان پیش آمد شما را کمک کنیم. 

۴. انجام کار بدون تعطیلی:

مسدود شدن فاضلاب جز آن دسته مشکلاتی است که زمان مشخصی ندارد و حتی نمی توانید قبل از بروز مشکل آن را رفع نمایید. به همین دلیل این اتفاق امکان دارد در روزهای تعطیل رسمی مانند عید نوروز و یا ساعت ۲۴ به بعد رخ دهد. اصلا نگران زمان گرفتگی لوله فاضلابتان نباشید، چون ما بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

خدمات دیگر در تهران

 چاه بازکنی توالت فرنگی

اغلب اوقات مشتریان به چیزی فراتر از چاه بازکنی تهران احتیاج دارند. خیلی از شرکت های چاه بازکنی در تهران فقط کار فنر زنی و یا تخلیه چاه انجام می دهند، اما حتما برای شما هم اتفاق افتاده هنگامی که لوله فاضلاب کیپ شده، همزمان کاسه توالت پر شده و چیزی داخل لوله افتاده باشد! در چنین وضعیتی اگر از شرکتی که تمام اینکارها را انجام می دهد، خدمات دریافت نمایید بهتر نیست؟ آیا بهتر نیست شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر رفع گرفتگی لوله در تهران خدمات گسترده تری ارائه می دهد تا دیگر نیازی به یافتن چندین شرکت بابت انجام چند کار نداشته باشید؟ یکی از ویژگی های این کار پرداخت هزینه کمتر می باشد.

ما در مجموعه آقای لوله بازکن خدمات متنوع تری را به مشتریانمان ارائه می دهیم تا احتیاجی به انتخاب چند شرکت نداشته باشند و فقط با اعزام یک لوله بازکن هر کاری که در زمینه فاضلاب دارند را انجام دهیم. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:  

۱. رفع بوی بد فاضلاب:

بوی بد و نامطبوع فاضلاب یکی از موارد آزار دهنده ای است که ممکن است در هر ساختمانی اتفاق بیفتد. این بو به علت نشت و انتشار گازهای فاضلاب یا سپتیک به محیط داخلی ساختمان رخ می دهد. در واقع گاز فاضلاب زمانی که از لوله های ونت خارج نمی شود و یا به دلیل وجود مشکلاتی چون رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب، شیب کم لوله، پر شدن چاه و … وارد فضای خانه می شود و موجب انتشار بوی بد می گردد. گاهی خودتان می توانید با آموزش های ما در مقاله رفع بوی فاضلاب با روش های خانگی این بو را ریشه کن کنید، ولی در مشکلات بزرگتر و سخت تر نیاز به متخصص این حوزه دارید.

۲. درآوردن اشیا از چاه توالت:

خیلی از مردم این روزها به دلیل حواس پرتی، بی خیالی و یا از روی غفلت، اشیای قیمتی مانند جواهرات، دستبند و وسایل غیر قیمتی مثل شانه، مسواک و … را درون لوله های فاضلاب به ویژه سرویس بهداشتی می اندازند. این موضوع علاوه بر خسارت مالی می تواند سیستم لوله کشی فاضلاب را دچار مشکلاتی مانند گرفتگی پیچیده نماید. در این وضعیت اغلب مردم خودشان اقدام به درآوردن وسیله از چاه می کنند اما چون تجربه ای در این کار ندارند خارج کردن اشیا را تقریبا محال و غیر ممکن می کنند. بهتر است هنگام افتادن وسیله در چاه توالت و یا هر چیز دیگر، با کارشناس حرفه ای تماس بگیرید.

۳. پر شدن چاه فاضلاب:

پر شدن چاه فاضلاب مشکل مهمی است که اگر فورا به آن رسیدگی نشود، آسیب های زیادی به بار خواهد آورد. هنگامی که چاه پر می شود باید سریعا خالی شود تا از مشکلاتی نظیر ریزش چاه جلوگیری شود. اکثر اوقات ساکنین ساختمان اطلاعی از محل چاه ندارند و حتی نمی دانند چطور این کار را انجام دهند. ما در این شرکت سرویسکارانی داریم که می توانند به آسانی محل دقیق چاه را پیدا کنند و آن را تخلیه نمایند.

۴. تعمیر فرنگی:

اجزای فرنگی به دلیل استفاده روزانه مردم ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و شما را دچار مشکل نمایند. بعضی وقتها قطعه ناقص با تعمیر درست می شود، اما گاهی هم قطعه خراب شده نیاز به تعویض دارد. تمام مراحل تعمیر فرنگی توسط بهترین نیروهای ما در اسرع وقت انجام می شود.

برای استفاده از خدمات شرکت آقای لوله بازکن میتوانید با شماره ۰۹۱۹۷۵۶۵۴۶۵ تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی www.mrplumber.ir مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.