• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

شغل دوم پر درآمد با روزانه دوساعت کار

  • 12 آبان 1401 - 22:16
شغل دوم پر درآمد با روزانه دوساعت کار

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از کارمندان، انتخاب شغل دوم مناسب است. با توجه به اوضاع اقتصادی جوامع و همین‌طور ایده‌ها و اهداف شخصی افراد، شغل دوم مناسب برای تمامی افراد تبدیل به یک ضرورت شده است.

قیمت سوهان یزدی

مصرف سوهان یزدی به دلیل داشتن ویتامین آ می تواند به سلامت چشمها کمک کند و قدرت بینایی را افزایش دهد قیمت سوهان یزدی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. علاوه بر آن ویتامینهای گروه ب که به مقدار خیلی زیاد در ترکیبات این محصول وجود دارند می ‌توانند در کاهش استرس و اضطرابهای مزمن سودمند باشند و آرامش را به روح و روان شما هدیه کنند.

عایق صوتی الاستومری خودرو

مزایای استفاده از عایق صوتی الاستومری خودرو کم شدن درصد کربن ساختمانها با کم شدن مصرف انرژی می باشد، در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند، در برابر یخ زدگی و دماهای بالا مقاومت بسیاری خوبی دارند، مقاوم در برابر کپک و خوردگی، کم بودن ضریب انتقال حرارت، انعطاف پذیری و نرم بودن، نصب اسان، چسبندگی بالا، عدم حساسیت و سمی بودن و مقاوم در برابر گرد و غبار و آلودگیها و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

عایق رطوبتی الوان

یکی از ارائه کنندگان انواع عایق رطوبتی در مدل های مختلف شیمیایی و سنتی که فروش آن را به همراه نصب برای مشتریان در نظر گرفته است، شرکت عایق رطوبتی الوان می باشد که پذیرای نصب انواع قیر گونی و ایزوگام برای استخر و بام و غیره می باشد. این شرکت با به کار گیری افراد مجرب و استخدام کارشناسان عرصه ایزوگام بندر عباس و عایقهای رطوبتی، سالهای زیادی است که محصولات مختلف را برای متقاضیان فروش و نصب می کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.