• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شجاعت پیروی از قلب خود را داشته باشید

  • 18 آبان 1401 - 15:38
شجاعت پیروی از قلب خود را داشته باشید

مردم فکر می کنند که موفقیت به معنی بله گفتن به هر چیزی و فکر کردن در مورد آن است، اما تمرکز واقعا این معنی را ندارد. تمرکز در زمینه تن ماهی یعنی انجام یک کار و نه گفتن به صد ها ایده ی خوب دیگری که وجود دارد. شجاعت پیروی از قلب و بصیرت خود را داشته باشید، آن ها می دانند شما واقعا می خواهید به چه کسی تبدیل شوید، بقیه چیزها ثانویه است.

تن ماهی کلید دار

اگر می خواهید غذایی برای مصرف داشته باشید که به وسیله ی آن امگا سه ی مورد نیاز خود را تامین نمایید بهتر است استفاده از ماهی را مد نظر داشته باشید اما بهتر است به جای استفاده از ماهی می توانید از قیمت تن ماهی کلید دار پک ۲۴ عددی به صورت عمده با بیشترین تخفیف موجود در کشور اطلاعات لازم کسب نمایید و لیست قیمتها را داشته باشید تا در صورت نیاز به راحتی قیمتها را مقایسه نمایید تن ماهی در واقع کنسرو ماهی است که از گوشت چندین ماهی مختلف به دست می آید و ارزش غذایی بالایی دارد‌ و خرید عمده به دلیل وجود تخفیفات بالا برای مشتریان بسیار با صرفه تر خواهد بود.

تن ماهی لادن

کنسرو ماهی می تواند از انواع مختلف ماهی باشد و خیلی از مردم آن را فقط با نام تن ماهی لادن می شناسند که اشتباه است. مثلا در گذشته کنسرو ماهی ساردین وجود داشت ولی به علت عدم استقبال دیگر تولید نشد و از بازار حذف شد، تن نام یک گروه بزرگ از انواع ماهی ها است. تن ماهی لادن با داشتن طعم و وزن های متفاوت همچنین باکیفیت بالا توانسته جوابگوی خواسته های طیف عظیمی از مردم باشد.

تن ماهی مرغوب

در گذشته افراد از ماهی کنسرو شده مانند ساردین یا کلیکا استفاده می کردند امروزه تن ماهی  مرغوب از انواع مختلف ماهیها تهیه می شود، به همین منظور تن ماهی خارجی ارزان، خوب و خوش طعم در بازار به  وفور یافت می شود.

 اما در هنگام خرید کنسرو ماهی باید به تمام نکات مهم مانند نوع ماهی و شرایط تولید دقت نمود تا محصولی با کیفیت را خریداری نمایید.

پروتئین موجود در گوشت ماهی به گونه ای می باشد که نه تنها برای بدن ضرر ندارد بلکه مفید نیز می باشد، گوشت آن مملو از ویتامینهای آ و ب می باشد که برای سلامت قلب و عروق بسیار مناسب بوده و خطر حملات قلبی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. آنتی اکسیدان موجود در گوشت ماهی باعث تقویت سییستم ایمنی بدن شده و از بیماری ام اس جلوگیری می کند. گوشت ماهی باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی در بدن شده و معده را نیز تقویت کرده و از التهابات روده ای نیز جلوگیری می کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.