• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شادی واقعی را با ثروتمند شدنم تجربه کردم

  • 14 دی 1401 - 15:43
شادی واقعی را با ثروتمند شدنم تجربه کردم

تنها اشتباه مالی که مرتکب شدم، این بود که به قدر کافی بزرگ فکر نکردم، از شما میخوام که بیش تر از میلیون ها فکر کنید. جالب است بدانید در این سیاره، کمبود پول نداریم  فقط کمبود افرادی را داریم که به اندازه کافی بزرگ فکر نمی کنند. این استراتژی موجب شد من به دنبال راه های درست و سریع رسیدن به ثروت بگردم و در نهایت نیز با تجارت نوین آشنا شدم. این روش کسب و کار، من را در حوزه ی مارچوبه جهانی کرد و موجب شد تا با بدست آوردن درآمد دلاری به یک فرد میلیاردر تبدیل بشوم.

مارچوبه تازه

مارچوبه در بازار تهران خوراکی نو به حساب می آید که از دسته سبزیجات می باشد.سبزیجات بخش حیاتی وعده روزانه انسان ها است به خصوص افرادی که در رژیم های غذایی سخت هستند.این افراد با خوردن مارچوبه تازه می توانند دیگر احساس بلع نکنند.

به دلیل بالا رفتن کیفیت زندگی در جهان درخواست مردم برای مصرف سبزیجات یا گیاهانی که در گذشته کمتر شناخته می شدند افزایش پیدا کرده است.اکنون در کشور ما بسیاری از مردم علاقه مند به دریافت مارچوبه هستند.یک مشکل اساسی در زنجیره تامین مواد غذایی در زمینه سبزیجات می تواند فاسد شدن زود هنگام سبزیجات باشد اما مارچوبه در بازار تهران به علت نمک خود این مشکل را ندارد و ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه سبزیجات دارد.

مارچوبه در ایران

در هنگام خرید مارچوبه در ایران ابتدا باید نسبت به اصل بودن برند تولید کننده آگاه شوید زیرا بسیاری از سودجویان، محصولات تقلبی را به بازار عرضه می کنند.نکته دیگر برچسب گواهی مواد غذایی می باشد که نشان دهد بازرسی های مربوطه از این محصول انجام شده و جای نگرانی نیست.

همانطور که اشاره کردیم سبزیجات معمولا زود فاسد می شود، پس حتما قبل از خرید به تاریخ ساخت و انقضا آن نگاه کنید.امروزه مارچوبه در بازار تهران به راحتی یافت می شود و شما می توانید آن را در اکثر فروشگاه ها تهیه کنید.

مارچوبه خشک

خواص مارچوبه را می‌توان در علوم مختلف گیاه شناسی، دارویی، غذای رژیمی و طب سنتی مطالعه کرد. چرا که همه این علوم به خواص اعجازانگیز مارچوبه خشک پی برده و مردم را برای درمان بسیاری از بیماری‌ها یا برطرف‌سازی بسیاری از مشکلاتشان به مصرف آن ترغیب کرده‌اند.مارچوبه، منبع غنی اینولین، پورین، ویتامین‌های C و E، سلنیوم، منیزیم و بسیاری از مواد معدنی دیگر است. عناصر مختلف در مارچوبه جمع شده و ترکیباتی با ارزش غذایی بالا را پدید آورده‌اند.

از نظر نوع زیستگاه این گیاه و مناطقی که می‌توان مارچوبه را در آن کشت کرد باید بگوییم که این گیاه یکی از سبزی‌هایی است که در بیشتر مناطق دنیا امکان کشت دارد. اگرچه در تمام این مناطق باید آن را در فصل بهار برداشت کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.