• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

سفر به اصفهان و تغییر در زندگی من

  • 18 آبان 1401 - 15:38
سفر به اصفهان و تغییر در زندگی من

تقریبا چهار سال پیش به اصفهان سفر کردم و در بهبهه سفر محصولی را دیدم که توجهم را جلب کرد و آن جعبه خاتم کاری شده بود، پس از پرس و جو توانستم تعدادی خریداری کنم و تجارتم آغاز شد، با سرمایه اندک توانستم بیش از چهار هزار برابر سرمایه ام را افزایش دهم.

جعبه خاتم کاری

خرید جعبه خاتم کاری می تواند به عنوان هدیه ای عالی برای افرادی که می خواهید برای آنها احترام قائل شوید این بسیار با ارزش بوده و برای نگهداری قرآن در منزل و محل کار از این وسیله استفاده می گردد.

 استفاده از جعبه تزیینی می تواند موجب زیباتر شدن میز کار یا میز منزلتان شود و برای خرید عمده جعبه خاتم کاری می توانید از مجموعه ما استفاده نمایید و بتوانید از فروش محصول ایرانی در بازار داخلی و خارجی سود خوبی را برای خود رقم بزنید.با گذشت زمان این رنگ از بین نمی رود و در گوشه ها از بتونه کاری استفاده می شود که این باعث ظریف کاری بیشتر می شود و یکی از مهمترین بخش خاتم کاری قرینه سازی و ایجاد زاویه های زیبا می باشد. شما می توانید برای دادن هدیه از جعبه استفاده کنید

جعبه کادو فانتزی

مغازه هایی که فروشنده پوشاک مثل لباس و شال و روسری و غیره هم می باشند از این جعبه کادو فانتزی در طرحها و رنگهای شاد و بی نظیر استفاده می کنند.

 کفش فروشی ها هم از انواع هارد باکس برای کفشهای خود استفاده می کنند.اگر خریدار به صورت عمده جعبه ها را تهیه کند مسلما قیمت پایین‌تر هم خواهد آمد، این جعبه ها چون دارای اشکال مختلفی هستند و با خلاقیت هم می شود تنوع آنها را زیادتر کرد طرفداران زیادی هم دارد، بیشتر طلافروشی ها و مغازه هایی که زیور آلات بدلی دارند طرفدار پرو پا قرص این جعبه ها هستند.مغازه هایی که فروشنده پوشاک مثل لباس و شال و روسری و غیره هم می باشند از این جعبه ها در طرحها و رنگهای شاد و بی نظیر استفاده می کنند، کفش فروشی ها هم از انواع هارد باکس برای کفشهای خود استفاده می کنند.

جعبه کادویی طلقی

در صورتی که خریدار به صورت تکی بخواهد جعبه زیورآلات کادویی مقوایی را خریداری کند قیمت بیشتری را هزینه خواهد کرد. پس بهتر است از جعبه کادویی طلقی استفاده کند و برای اینکه یک خرید مقرون به صرفه داشته باشیم بهتر است آن را به صورت عمده خریداری کنیم.

کلا جعبه های کادویی مقوایی دارای کیفیت های متفاوتی هستند بعضی از آنان از مقوای ضخیم ساخته شده اند که اصطلاحا هارد باکس نامیده می شوند و برخی هم از مقوله‌ای نازک‌تر تهیه می شوند که همانطور که گفته شد برای اجسام سبک‌تر استفاده می شوند. از جعبه های کوچک و سبک برای هدیه های سبک و از جعبه های بزرگتر برای هدیه های بزرگتر می توانیم استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.