• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرود میلیاردر شدن در کسب و کارم طنین انداز شد

  • 25 آذر 1401 - 16:02
سرود میلیاردر شدن در کسب و کارم طنین انداز شد

هیچ‌گاه ثروتمندان حسرت شکست‌هایشان در گذشته را  نمی‌خورند و دائماً در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌شان هستند. حتی اگر شکست هم بخورند، به جای ناامیدی و زانوی غم بغل گرفتن، کارها و روش‌های جدید را امتحان می‌کنند، پس از آن که ورشکست خوردم با خواندن زندگینامه و این استراتژی افراد موفق تصمیم گرفتم از نو شروع کنم و این بار یک تکنیک جدید و نوین را در حوزه ی ارده در حرفه ام بکار گرفتم و به ثروت رسیدم.

ارده سویدا

خواص ارده سویدا و حلوای کنجد سیاه که در تمام شهرها و کلان شهرها مانند تهران به وفور یافت می شود و به راحتی می توان آن را خریداری کرد، باید گفت که به دلیل داشتن آنتی اکسیدانهای زیاد در خود به شدت از بروز سلولهای سرطانی جلوگیری می کنند، این محصول نیز به دلیل اینکه برای دستگاه گوارش خوب است برای رفع یبوست نیز بسیار کار ساز است.

یکی از خواص بینظیر این محصول برای خانمها، جلوگیری و رفع بیماریهایی زنانگی بسیار مهم است و می تواند عادت ماهانه در زنها مرتب کند، از طرفی هم از نظر جنسی بسیار مفید است، ارده کنجد برای بیماریهای قلب بسیار اثر بخش است و از سکته نیز جلوگیری می کند.

ارده ترنگ اردکان

برای خرید ارده ترنگ اردکان حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید زیرا بعضی از فروشندگان اقدام به فروش محصول تقلبی می کنند.

ارده ای که با کنجد ایرانی تولید شده نسبت با کنجد افغانستانی و پاکستانی مرغوب تر است بنابراین هنگام خرید به این نکته دقت کنید.گاهی اوقات در تهیه ارده از کنجد مریض یا کهنه استفاده می شود که در کیفیت ارده بسیار تاثیر گذار می باشد.همچنین در هنگام خرید به تاریخ تولید محصول حتما دقت کنید تا از تازه بودن آن مطمئن شوید.به طورکلی برای خرید بهتر است ازفروشگاه های معتبر خرید کنید که محصولات با کیفیت به مشتریان عرضه می کنند.

ارده کنجد دو آتیشه

در حال حاضر ارده کنجد دو آتیشه اصل و مرغوب خاصیت ملین بودن دارد و بیماری یبوست را برطرف می کند، این خوراکی فیبر محلول فراوانی داشته و در رفع بیماری یبوست تاثیر مستقیم می گذارد.

دانه کنجد منبع غنی از کلسیم است و مشتقات این دانه خوراکی نیز حاوی کلسیم بالا هستند، بنابراین ارده کنجد هم کلسیم فراوانی دارد و موجب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود.

تولیدکنندگان، این خوراکی ها را به صورت بسته بندی و فله به بازار عرضه می‌ کنند.

ارده کنجد که به صورت فله ای به فروش می رسد دارای نرخ فروش مناسب تر است و خریداران در زمان تهیه ارده با هزینه کمتر می‌ توانند مقدار بیشتر از ارده کنجد را خریداری نمایند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.