• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سخن بزرگان در خصوص کسب ثروت

  • 15 آبان 1401 - 0:00
سخن بزرگان در خصوص کسب ثروت

کسب و کار های اینترنتی عموما در ابتدای امر ساده و با بازدهی سریع به نظر می رسند، در این روش، بخصوص در ابتدای راه، چالش ها و مشکلات زیادی پیش خواهند آمد.

سرکه بالزامیک اصل

سرکه بالزامیک را می توانید برای طعم دار کردن انواع گوشت و سبزیجات استفاده نمایید و یکی از اصلی ترین چاشنیها برای طعم دار کردن سس سالاد سزار می باشد. سرکه بالزامیک اصل موجود در این فروشگاه دارای طعمی عالی و درجه یک است و از انگورهای ارگانیک برای تولید این سرکه استفاده شده است.

مغز تخمه کدو

مغز خام این تخمه که از کدو تنبل یا همان کدو حلوایی بدست می شاید بر خلاف سایر مغز تخمه کدو ها که دارای طبع گرم و خشک هستند دارای طبعی سرد و تر می باشد. این تخمه ها دارای یک مغز بیضی‌ شکل و سبز رنگ هستند که از مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار هستند و برای سلامت بدن مفید می باشند.

یخمک کیوی

اسموتیها و یخمک کیوی هم که چند سالی است بسیار پر طرفدار شده اند و به عنوان یک نوشیدنی خنک در فصلهای گرم سال بسیار دلچسب و گوارا هستند. با توجه به اینکه میوه های زمستانی را در سردخانه ها برای استفاده در فصلهای گرم نگهداری می کنند به همین خاطر در تابستان به صورت آبمیوه و یخمک و اسموتی به مردم عرضه می شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.