• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد

  • 19 آذر 1402 - 0:00
ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد

عباد دلیری عصرشنبه، ۱۸ آذرماه در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا گفت، مسابقات بدمینتون دختران نوجوانان، قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در رده سنی کمتر از۱۳ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران با محوریت یادبود”شهیده طاهره هاشمی” تنها شهید دختر حماسه مردمی سال ۶۰ مردم آمل برگزار خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با اشاره به اینکه مازندران با ۱۴ سهمیه در این مسابقات دارای نماینده است، تصریح کرد: دو بدمینتون باز ساروی به نام‌های ”  آیسا رحیمی و مهیسا عرب” در کنار دیگر ورزشکاران مازندرانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
دلیری ادامه داد: مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در ساری انجام خواهد شد و مراسم اختتامیه مسابقات نیز روز جمعه، ۲۴ آذرماه در مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری با حضور مسئولان و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌ها برتر برگزار می‌شود.
وی یادآورشد، نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون نوجوانان دختر ایران برای مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می‌شوند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51169

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.