• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رویاهایم با کسب و کار در حوزه سیستم های امنتی به واقعیت تبدیل شد

  • 25 آبان 1401 - 20:57
<a>رویاهایم با کسب و کار در حوزه سیستم های امنتی به واقعیت تبدیل شد</a>

همیشه آرزو داشتم روهایم را درباره راه اندازی کسب و کارم در حوزه سیستم های امنیتی به واقعیت تبدیل کنم اما نمی دانستم چطور و از کجا باید شروع کنم تا اینکه با الگوبرداری از زندگی افراد موفق متوجه شدم برای پیشرفت و موفقیت باید تلاش کرد و برای رسیدن رویاها باید روی آن ها متمرکز شد که من توانستم به رویا هایم برسم.

دزدگیر کلاسیک

از آنجایی که اکثر سیستمهای امنیتی امروزی با استفاده از ماهواره و یا سیم کارت تلفن کار می کنند میزان آنتن دهی برای این دستگاه ها مهم می باشد که دزدگیر کلاسیک اماکن پایرونیکس با همین فناوری کار می کند و قیمتهای آندر مدلهای گوناگون مختلف می باشد که هر مدل آن مناسب مکانی خاص می باشد.

لازم به ذکر است که در قسمت نمایشگر پنل این دستگاه همیشه مقدار آنتن دهی نشان داده می شود و تا اندازه ۱۵ ریموت کنترل که توسط این دستگاه شناسایی و کد ارائه کنند می توان با آن ست کرد و از آنها استفاده نمود.

دزدگیر ماشین

این مجموعه در خصوص عرضه ی انواع مختلف دزدگیر ماشین ماجیکار به سراسر کشور به فعالیت می پردازد؛ در ادامه بیشتر با نحوه ی خرید دزدگیر ماجیکار از طریق این مجموعه آشنا خواهید شد.

این مجموعه دارای فروشگاه های عرضه ی مستقیم محصولات خود در بسیاری از شهر های بزرگ و کوچک کشور می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به این مراکز، محصولات مختلف موجود را مشاهده نمایند؛ فروشندگان این فروشگاه ها شما را در انتخاب بهترین دزدگیر مناسب خودرویتان کمک خواهند نمود.

در صورتی که به فروشگاه های عرضه ی مستقیم محصولات دسترسی آسان و سریع ندارید اصلا نگران نباشید. این مجموعه برای رفاه حال این دسته از مشتریان اقدام به راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولاتش نموده است.

دزدگیر منزل

پک کامل دزدگیر منزل شامل پنل مرکزی، چند چشم دیجیتال که بسته به مساحت مکان و درخواست مشتری تعداد آن افزایش می یابد، نرم افزار اندروید که با موبایل و سایر سیستم عاملها امکان مچ شدن و همسان سازی دارد، یک باتری قوی ۴.۵ میلی آمپری برای قطعی برق، دو ریموت و کنترل از راه دور که برای فعال و غیر فعال کردن این سیستم به کار می روند، بلندگو و روکش بلندگو می باشد که با قیمتهای مختلفی بر اساس نوع و تعداد قابلیتها به فروش می رسند.

با استفاده از نرم افزار اندروید و یاsmsمی توان تمامی تنظیمات این دستگاه را تغییر داد و در کمتر از ۸ ثانیه می تواند با شماره سیو شده درون حافظه خود در هنگام خطر با آن تماس بگیرد و همچنین بر روی نمایشگر خود مقدار شارژ باتری را مانند موبایل و لبتاب نمایش می دهد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.