• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

روش های کاربردی کسب درآمد در خانه

  • 08 آبان 1401 - 15:00
روش های کاربردی کسب درآمد در خانه

فریلنسری، یعنی شما بدون حضور در یک شرکت مشخص، به‌صورت مستقل، در خانه یا هر مکان دیگری، کسب درآمد کنید. امروزه با وجود اینترنت کار در منزل بسیار آسان می باشد.

مانکن لباس

امروز بوتیکها و مغازه های بسیاری برای به نمایش گذاشتن طرح و مدل البسه خود از مانکن لباس زنانه و مردانه استفاده می ‌کنند. قیمت خرید و فروش این محصولات بسته به نوع و جنس آن متفاوت می ‌باشد نام مانکن برگرفته از کلمه فرانسوی می‌ باشد و به شخصی گفته می ‌شود که به کاره طراحی و به نمایش درآوردن لباس مجلسی برای فروش بهتر آن می ‌باشد.

انگشتر طلا نقره

دختران نوجوان انگشتر طلا نقره را با ساعت مچی خود به دست می‌کنند. در گذشته از فلز نقره در چاه های آب مصرف می کردند تا در مسیر آلوده نشوند و پاک به دست افراد برسند از جایی که دستگاه های تولیدی روزانه پیشرفت چشمگیری را دارند که این فلز گرانبها را در ساخت انگشتر و النگو و غیره بهره گیری می کنند.

صندلی گیمینگ دست دوم

صندلیهای بازار شبیه به صندلی گیمینگ دست دوم این کالاها پیشرفته می باشند و در بازار از فروش بالا و طرفداران بسیاری برخوردار است و به آن یک کابین وصل شده است می توانید به آن پدال، گاز و دنده نصب کنید از نوع پیشرفته می باشد و شبیه به صندلیهای مسابقه ای می باشد و نسبت به صندلیهای دیگر قیمت بالاتری دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.