• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

رهایی از فقر را مدیون کسب ‌و کار جدیدم هستم

  • 18 دی 1401 - 10:50
<a>رهایی از فقر را مدیون کسب ‌و کار جدیدم هستم</a>

در حقیقت می‌ توانم بگویم محصول پارچه نقش ناجی را در زندگی من بازی کرد، چرا که من توانستم با کسب ‌و کار جدید خود در این حوزه پتانسیل بالایی از درآمد زایی را به دست آوردم و زندگی خود را از فقر رها کردم. در ادامه به بیان سه نوع پر فروش این محصول می پردازم.

پارچه ساتن آمریکایی

پارچه ساتن آمریکایی یکی از بهترین انواع پارچه محسوب می شود. جنسها و کیفیتهای متفاوت در این محصولات امروزه در اولویت قرار دارند و همین امر باعث می شود که شما بتوانید به راحتی بهترین پارچه های جذاب و زیبا را برای خود تهیه نمایید. امروزه تنوع در مدلهای متفاوت جنسهای مختلف از پارچه ساتن بسیار فراوان است به همین دلیل پارچه ساتن آمریکایی یکی از کاربردی ترین پارچه هایی می باشد که امروزه با قیمت کاملا ایده آل عرضه می شود. این پارچه ها بسیار زیبا و جذاب هستند از تار و پود های بسیار خوبی استفاده شده است و برخی از این پارچه امریکایی از الیاف طبیعی و برخی از آنها از الیاف مصنوعی می باشند.

پارچه ابر و بادی اشکی

از مشخصات اصلی پارچه ابر و بادی اشکی می توان رنگهای متضاد یا ترکیب رنگی یکسانی که در تار و پود آن به کار رفته است اشاره کرد.هر نوع پارچه ای که تولید می شود کیفیت های مختلفی دارد که بستگی به مقدار و نوع الیاف به کار برده شده در آن دارد که پارچه ابر و بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. لازم به ذکر است که به طور کلی ۵ نوع پارچه ابر و بادی داریم که عبارتند از:پارچه آلما، پارچه برنوتی، اسکوها و کیوی ها، شیمر، ابروباد اشکی.

پارچه ترگال ساده

در نوع پارچه ترگال ساده از نخ پنبه یا ویسگوز هم در قسمت تار پارچه استفاده می شود که باعث بهبود ویژگیهای آن می شود و در حدود ۲۵٪ تارها را ویسکوز یا نخ طبیعی تشکیل می دهد.شاخصه این محصول تراکم بالای بافت آن می باشد که باید مد نظر قرار بگیرد. پارچه ترگال مانند تمامی پارچه های دیگر در انواع مختلفی از درجه بندی های کیفی تولید می شود که در هنگام خرید باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید.پارچه ترگال ساده با کیفیت خوب برای خرید باید دارای ویژگیهایی باشد که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم:دارای ثبات سایشی باشد، استقامت بالایی در برابر کشش داشته باشد، گوله نشدن یکی از ویژگیهای ترگال خوب است، ثبات در رنگ و حالت، تراکم مناسب.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.