• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رمز و راز کسب و کار اینترنتی که باعث پیشرفتم شد

  • 19 آبان 1401 - 16:12
رمز و راز کسب و کار اینترنتی که باعث پیشرفتم شد

همیشه به دنبال کاری بودم که علاوه بر راحتی پول خوبی داشته باشد تا اینکه با کسب و کار اینترنتی اشنا شدم این نوع از کسب و کار سرمایه زیادی نمی خواهد و فقط از طریق اینترنت  تبادل انجام می شود در این مقاله به بررسی چند نمونه کسب و کار اینترنتی پرداخته شده است.

چیلر اسکرال
برای خنک کردن هوای ساختمان می توان از تجهیزات مختلفی استفاده نمود که از آن دسته می توان به چیلر اسکرال هوا خنک عمده که یک کالای پر سود صادراتی است، اشاره نمود. از این جهت به این چیلرها هوا خنک گفته می شود که کندانسور های این مدل به صورت هوا خنک هستند و به وسیله هوای خنک کاهش دما را انجام می دهند. به منظور کنترل کردن ظرفیت کارکرد چیلرها و جلوگیری از هدر رفتن انرژی سیستم های این چیلرها را به گونه ای طراحی می کنند که به جای استفاده از یک کمپرسور با ظرفیت بالا از چند کمپرسور با ظرفیت های پایین استفاده شود.

به طور مثال به جای استفاده از یک کمپرسور با ظرفیت توناژ سرمادهی چهل تن از چهار کمپرسور با ظرفیت ده تن استفاده می شود این گونه طراحیها باعث می شوند تا برای هر کدام از کمپرسورها مداری جداگانه استفاده شود و در صورت عدم نیاز به استفاده از تمامی ظرفیت سیستم فقط از یکی از کمپرسور ها استفاده شده و کمپرسورهای دیگر از مدار خارج شوند تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آید و هم طول عمر سیستم افزایش پیدا کند.

چیلر جذبی

با توجه به این که چیلر جذبی کوچک در انواع طرح و مدل های متنوع و زیبا طراحی و تولید می شود که کاربرد فراوانی دارد و با توجه به کارایی بسیار مناسب از فروش بالایی برخوردار است، در حال حاضر شرکت پخش چیلر کوچک در ایران این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی به خریداران در سطح کشور عرضه می کند که به دلیل کیفیت درجه یک، بسیار پرطرفدار می باشد.

فروش ویژه چیلر جذبی کوچک زیر قیمت کارخانه از طریق روش مستقیم و بی واسطه ی امکان پذیر می باشد توزیع کننده این دستگاه می تواند با معرفی مزایا و خصوصیات موجود در آن اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار دهد.

پخش آنلاین و بی واسطه چیلر با کیفیت به صورت کلی سفارش این محصول را برای مشتریان آسان نموده است، در این روش خرید مشتریان می توانند با آگاهی از قیمت، خرید خود را به صورت عمده انجام دهند.

چیلر هوا

یکی از شهرهای صنعتی ایران اصفهان است، از مهمترین چالشهای صنایع مختلف خنک کردن تجهیزات صنعتی بوده که این امر به راحتی به وسیله ی چیلر هوا خنک و چیلر اسکرال امکان پذیر است، همانطور که می دانیم در سیستم سرمایشی چیلر هوا خنک آب خنک تولید می شود، در صنعت از این آب خنک می توانند برای خنک کردن ماشین آلات صنعتی بهره ببرند و از هوای خنک شده توسط دستگاه نیز برای خنک کردن فضای کار و کارگاه استفاده می کنند، در نحوه ی کارکرد چیلر هوا خنک صنعتی هیچ تفاوتی با انواع مینی چیلر یا سیستم مرکزی وجود نداشته و خروجی همه ی این دستگاه ها آب خنک است.

از مزایای مهم سیستم خنک کننده ی چیلر هوا خنک که قبلا هم به آن اشاره شد این بود که این دستگاه قابلیت استفاده در مناطق گرم با رطوبت بالا مانند مناطق جنوبی و شمالی کشور مانند مشهد و شهرهای ساحلی را دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.