• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رمز موفقیت و ثروت من تعهد بود

  • 14 آذر 1401 - 15:29
رمز موفقیت و ثروت من تعهد بود

انگیزه، نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت دارد اما باید آن را به عنوان موتور محرکه شروع فعالیت‌ها به سمت موفقیت در نظر گرفت. فعالیت من در زمینه ماهی، لابستر و گوجه بود که با تعهد به شغلی که داشتم توانستم به سود خوبی دست پیدا کنم. در ادامه به چند نمونه از این محصولات میپردازیم.

ماهی قزل آلا

با توجه به اینکه مصرف پروتئین برای ساختارهای حیاتی و عملکرد طبیعی بدن بسیار ضروری است ماهی قزل آلا مقادیر زیادی از پروتئین را دارد، به گونه ای که گفته می شود ۱۰۰ گرم از این ماهی حدود ۲۰ گرم پروتئین دارد.

اگر به دنبال راه تشخیص ماهی تازه از کهنه هستید و می خواهید که ماهی قزل آلا را بهتر بشناسید در این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی نکات را در این خصوص ذکر کنیم و در انتها شما را برای تهیه این نوع ماهی پر خاصیت راهنمایی کنیم.

لابستر

لابستر یک جانور دریایی و از دسته ی سخت پوستان است، ممکن است برخی از افراد با تفاوت لابستر و شاه میگو با خرچنگ آشنا نباشند اگر چه شاید از نظر مشخصات ظاهری دارای برخی ویژگی های یکسان هستند.

اگرچه لابستر به شاه میگو معروف است اما به این خانواده آبزی متعلق نمی باشد، در واقع می توان گفت در میان انواع و گونه های خرچنگ پرطرفدار ترین نوع محسوب می گردد.در بررسی و تحلیل لابستر با میگو می توان این نکته را بیان کرد، این تمایز بسیار ساده است.

اگر چه هر دو به طبقه بندی سخت پوستان اطلاق می شوند اما میگو از نظر مقیاس اندازه گیری کوچکتر از لابستر می باشد.از دیگر تفاوت های میگو و لابستر تفاوت در عمقی است که این موجودات در آن یافت می شوند.

گوجه فرنگی امروز

موضوع مهمی که در این بحث قیمت گذاری گوجه فرنگی امروز در تهران مطرح است.

سطح عرضه و نوع کشت انواع گوجه فرنگی در سراسر ایران می باشد، قبل از هر چیز باید بدانیم گوجه فرنگی تهران از کدام شهرها بیشتر تامین می شود تا بتوانیم بدرستی نسبت به تحلیل قیمتی این کالای استراتژیک و پرمصرف خانوارهای ایرانی و تجار محترم گام مهمی رو برداریم.

شهرهای مختلف در ایران برای میدان تره بار تهران گوجه می فرستند حتی شهرهایی که قطب تولید گوجه نیستند ولی باید این را بدانیم بزرگترین تامین کننده گوجه تهران شهرهای اصفهان و شیراز هستند؛ اشاره به این نکته که شهرهای قزوین و بوشهر نیز در تامین گوجه تهران سهیم می باشند خالی از لطف نیست.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.