• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رمز رسیدن به ثروت کلانم چه بود؟

  • 19 آبان 1401 - 16:07
رمز رسیدن به ثروت کلانم چه بود؟

در واقع هیچ ثروت و مالی بدون تلاش به دست نخواهد آمد، برای بنده همین این موضوع صدق می کرد، اما من توانستم با وارد شدن به عرصه تجارت و فعالیت روی محصول انواع شیلنگ و تمرکز بر روی این حرفه، به ثروت کلانی دست پیدا کنم.

شیلنگ آب حیاط

در تولیدی ها بسته به نوع مواد اولیه به کار برده شده در ساخت آن قیمت شیلنگ آب حیاط متفاوت از یکدیگر می باشد. این محصول معمولا نرم و باریک است زیرا نیاز به فشار بالا برای شستن این فضا باز در خانه نیست و از طرفی این محیط بیشتر دارای گرد و غبار است تا اینگه پر از لکه چربی و کثیفی ها باشد.

برای شتسشو انواع محیط ها از شلنگ آب حیاط استفاده می کنند دارای وزن سبک و حمل آن آسان می باشد. این محصول جایی که به شیر آب باید محکم متصل شود تا دچار هدر رفت در مصرف نشویم تا دارای فشار بالایی برای تمیز کردن همه کف و دیواره های ساختمان باشد.

کشاورزان برای مصارف گوناگون خود از شیلنگ آب چاه استفاده می کنند که از بافت ضخیم تشکیل شده است و دارای عرض بزرگ می باشد تا بتواند با فشار بسیار بالا برای پای درختان و باغ های بزرگ به کار برده می شود. این محصول تا یک متر اطراف آن نقطه شروع را آبیاری می کند و همچنین بعد از انجام کار به راحتی حجم آن کم می شود و به راحتی روی هم تا می خورد و در اتومبیل یا هر فضای نگه دارنده دیگر جای کمتری می گیرد.

شیلنگ آب رگلاتور

رادیاتور در جلوی خودرو نصب شده و در هنگام حرکت با هوای بیرون به صورت مستقیم در تماس می باشد و به این وسیله آب داخل آن مقدار زیادی از حرارت خود را از دست داده و مجددا توسط شیلنگ آب رگلاتور های خروجی به داخل سیستم محرکه خودرو وارد می شود. این فرآیند از مهمترین مکانیزم های طراحی شده در خودرو جهت بهبود عملکرد آن می باشد و در صورت بروز هر گونه نقص یا نشتی در شیلنگ های انتقال آب، خسارت های جبران ناپذیری به وسیله نقلیه وارد خواهد آمد. بنابراین انتخاب و استفاده از شیلنگ استاندارد و با کیفیت می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد و توجه به این امر می تواند باعث طول عمر موتور خودروی شما شود.

شیلنگ آتش نشانی

در صورتی که اغلب در فضاهای داخلی این شیلنگ آتش نشانی به لوله های منبع آب ساختمان نصب می شوند. معمولا برای انواع شیلنگهای آتش نشانی همچون شیلنگ خرطومی فشار معمولی در نظر گرفته می شود که اغلب بین ۸ تا ۲۰ بار تغییر می کند. همانطور که آگاه هستید، شیلنگ آتش نشانی کاربرد متفاوتی دارد که بر همین اساس به دو دسته شیلنگ تخلیه و شیلنگ مکنده تقسیم می گردد. برای نگهداری شیلنگ آتش نشانی باید مواردی را رعایت کنید که عبارتند از: ۱_ از تماس با اشیاء تیز جلوگیری شود. ۲_ مواد شیمیایی با آن به هیچ عنوان تماس نداشته باشد. ۳_ به مدت طولانی آن را در نور آفتاب قرار ندهید. ۴_ در هنگام جمع کردن به زمین کشیده نشود.

یکی از انواع شیلنگهای آتش نشانی که در برابر مواد شیمیایی و انواع روغن و همچنین سوختها مقاومت بالایی دارد و آن هم به جهت دارا بودن لایه ی خارجی می باشد را شیلنگ آتش نشانی ضد اسید اشباخ می نامند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.