• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رزرو هتل مشهد نزدیک باب الجواد

  • 07 آذر 1402 - 12:09
رزرو هتل مشهد نزدیک باب الجواد

باب الجواد مشهد، از شلوغ ترین ورودی های حرم امام رضا بوده که در انتهای خیابان امام رضا قرار دارد. علاوه بر این در نزدیکی این ورودی، مراکز خرید مانند بازار رضا نیز قرار گرفته که فاصله کمی تا حرم دارند. دسترسی مناسب و موقعیت خوب این ورودی، باعث شده است که هتل های متنوع زیادی مانند الماس ۱، هتل آپارتمان بشری، هتل اترک و اطلس مشهد در نزدیکی باب الجواد احداث شود که در ادامه امکانات و فاصله هریک بررسی شده است.

هتل الماس ۱ مشهد

هتل ۴ ستاره الماس ۱ مشهد با اتاق های لوکس و امکاناتی نظیر: چایخانه سنتی، سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان، استقبال فرودگاهی، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، تهویه مطبوع، آسانسور، تاکسی سرویس، خشکشویی، کافی نت، آرایشگاه بانوان، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، خدمات پزشکی، فضای نگهداری کودک، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ آماده رزرو و پذیرایی از مسافرین محترم می باشد.

اتاق‌های هتل الماس انواع زیادی دارند از بین آن‌ها می‌توان به اتاق سینگل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک خواب، سوئیت رویال، سوئیت فیستا و اتاق کانکت ۴ تخته اشاره کرد که هر کدام خدمات ویژه‌ای به مهمانان ارائه می‌دهند. امکاناتی که هتل الماس ارائه می‌دهد شامل:

کمترین قیمتی که می‌توانید برای رزرو اتاق در این هتل بپردازید ۲۲۰۰۰۰۰ هزار تومان به همراه وعده صبحانه و بیشترین قیمت ۸۹۰۰۰۰۰ تومان به همراه هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است.

هتل الماس ۲ مشهد نیز که شعبه دوم این هتل است برای یک اقامت لاکچری در دسترس شما است، اما هنگام مقایسه هتل الماس ۱ و الماس ۲ مشهد متوجه خواهید شد که هتل الماس ۱ به حرم و باب الجواد نزدیکتر است و با توجه به ۵ ستاره بودن الماس ۲ ، رزرو در این هتل گران قیمت‌تر است.

آدرسواقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
شماره تماس۰۵۱۳۸۰۵۸۰۰۰
فاصله تا حرم۶۳۴ متر، ۵ دقیقه پیاده روی

هتل آپارتمان بشری

هتل بشری یکی از هتل‌هایی است که با حرم فاصله زیادی ندارد و علاوه بر حرم به بازار رضا و دیگر اماکن اصلی شهر دسترسی خوبی دارد. اتاق‌های هتل بشری از خدماتی نظیر: تلوزیون، روکش راحتی، بالش‌های فوم، بالش‌های پر، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله، اینترنت به صورت رایگان و غیره برخوردار هستند. این هتل دارای پرسنلی با تجربه و مسلط است تا در امور مختلف به مهمانان کمک کنند. همچنین این هتل رستورانی همراه با با سرو انواع غذا‌ها لذیذ، پارکینگ، ترنسفر فرودگاه، کافی‌شاپ و غیره دارد. کمترین قیمت رزرو هتل بشری برای یک شب ۲۲۰۰۰۰۰ تومان به همراه سرو صبحانه و بیشترین قیمت رزرو ۹۶۰۰۰۰۰ هزار تومان به همراه سرو هر سه وعده غذایی است.

آدرسمیدان بیت‌المقدس -خیابان خسروی نو – شهید اندرزگو ۸ – مقابل باب‌الجواد – بین سرشور ۳ و ۵
شماره تماس۰۵۱۳۲۲۵۱۸۰۰
فاصله تا حرمیک کیلو متر_ ۱۰ دقیقه پیاده روی
هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل اترک

این هتل چهار ستاره جزء نزدیک‌ترین هتل‌ها به باب‌الجواد است. معمولاً هتل‌هایی که به باب‌الجواد نزدیک هستند به بازار رضا و مرکز خرید‌های اصلی شهر نیز دسترسی دارند. هتل اترک دارای دو رستوران شیک است که یکی با دکوراسیون سنتی و دیگری در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و دارای فضای باز و ویو حرم مطهر امام رضا(ع) است، همچنین این هتل کافی شاپ با سرویس دهی ۲۴ ساعته نیز دارد. از دیگر امکانات هتل اترک می‌توان به سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، اینترنت، مینی بار، پارکینگ و غیره اشاره کرد. کمترین قیمت جهت رزرو هتل اترک برای هر شب ۳۹۹۵۰۰۰ تومان به همراه سرو هر سه وعده غذایی و بیشترین قیمت ۱۴۸۹۵۰۰۰ تومان است.

آدرسمشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا
شماره۰۵۱۳۳۶۴۷۰۹۳
نزدیکی به حرم۵۴۰متر، ۵ دقیقه پیاده روی
هتل اترک مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل سه ستاره اعیان مشهد انقدر به حرم نزدیک است که می‌توان گفت در جوار حرم مطهر بنا شده و دسترسی بسیار خوبی به حرم دارد اگر به دنبال رزرو هتل مشهد نزدیک باب الجواد هستید این هتل پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد. امکانات هتل اعیان به این شرح است: رستوران، کافی‌شاپ، جکوزی، چای‌خانه سنتی، لباسشویی، سالن بیلیارد، خشک‌شویی، اتاق بازی، ترانسفر و غیره

تنوع اتاق‌های این هتل زیاد است به همین علت می‌توانید طبق سلیقه خود واحد مورد نظرتان را با خیال راحت رزرو کنید. قیمت اتاق‌های این هتل همراه با سرو صبحانه ۱۹۹۰۰۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۴۱۰۰۰۰۰ به همراه وعده صبحانه است.

آدرسمیدان بیت المقدس، خیابان امام رضا ۲ (کوچه کربلا)
شماره تماس۰۹۰۱۲۳۱۳۷۳۷
نزدیکی به حرم۵۲۷ متر، پنج دقیقه پیاده روی
 هتل اعیان مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل سه ستاره اطلس یکی از هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد به حساب می‌آید و برای کسانی که به دنبال رزرو هتل مشهد نزدیک باب الجواد هستند مناسب است. امکاناتی که هتل اطلس به مهمانان خود ارائه می‌کند شامل کافی‌شاپ، خدمات باربری، رستوران، خشکشویی، پارکینگ اختصاصی همراه با نگهبان و سالن بدن‌سازی است. کمترین قیمتی که می‌توانید برای یک شب اقامت در این هتل بپردازید ۲۰۰۰۰۰۰ تومان به همراه سرو وعده صبحانه و بیشترین قیمت ۷۷۰۰۰۰۰ تومان به همراه صبحانه است.

آدرسواقع در خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت المقدس
شماره تماس۰۵۱۳۸۵۴۵۰۶۱
فاصله تا حرم۵۵۳ متر، ۵ دقیقه پیاده روی

هتل جواهر شرق مشهد

هتل سه ستاره جواهر شرق مشهد تمامی امکاناتی که برا اقامت چند روزه در این هتل لازم دارید را برای شما فراهم کرده است. این هتل دارای اتاق‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره، سوئیت رویال و سوئیت یکخوابه بوده و این اتاق‌ها به تلویزیون، مینی بار، اینترنت وایرلس و سیستم تهویه هوا، حمام، کولر، سیستم گرمایش و سرمایش، توالت ایرانی و فرنگی مجهز است. همچنین هتل دارای کافی شاپ و کافه سنتی بوده و ترانسفر به درخواست مسافر و با هزینه انجام می‌شود.

رستوران طلا که در طبقه ششم هتل جواهر شرق ساخته شده است به همراه غذا‌های متنوع و لذید و همچنین ویو حرم مطهر امام رضا(ع) آماده است تا از مهمانان گرامی پذیرایی کند. قیمت رزرو اتاق در هتل جواهر شرق از ۲۱۰۰۰۰۰ تومان به همراه سرو صبحانه شروع شده و به ۵۷۰۰۰۰۰ تومان می‌رسد.

آدرسخیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸
شماره تماس۰۵۱۳۸۵۱۱۵۷۸
فاصله تا حرم۷۵۲ متر، ۵دقیقه
لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.