• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راه پولدارشدن در شرایط تحریم و تورم

  • 08 آبان 1401 - 23:35
راه پولدارشدن در شرایط تحریم و تورم

هدف‌گذاری کنید که هر روز بهتر از دیروز شوید حتی اگر این تغییر کوچک باشد. هدف گذاری درست یعنی اصلاح روزانه و قدم‌های کوچک اما استوار که نتایج بزرگی در آینده خواهد داشت.
قیمت رنگ اپوکسی آهن
قیمت رنگ اپوکسی آهن ضد زنگ نسوز بسیار مناسب و به صرفه می باشد و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. رنگ های اپوکسی دارای قدرت چسبندگی بالایی هستند و اساسا برای همین منظور طراحی و تولید گشته اند تا با قدرت چسبندگی بالایی که دارند از سطوح و جرمی مانند آهن و فولاد که به آن چسبیده اند به عنوان پوشش محافظتی و لایه بازدارنده از خرابی عمل نمایند.

عایق رطوبتی اصفهان
عایق رطوبتی اصفهان قابلیت انبساط و انقباض دارند و می توانند موجب آب بندی سطح شوند. مرکز عایق رطوبتی و عایق الاستومری دیوار در شهر اصفهان دارای قیمت مناسبی می باشد که می بایست از استقامت و مقاومت بالایی هم برخوردار باشد. این عایقها بعد از نصب قدرت و تحمل وزنهای سنگین را دارند و از نفوذ آب پیش گیری می کنند.

قیمت گوجه فرنگی
وجود بارش ها در هر منطقه نیز بر قیمت گوجه فرنگی تاثیر دارد. درسال ۱۴۰۰ که بارش ها بیشتر بود و گوجه فرنگی که دوره ای ۷۰ تا ۸۰ روزه دارد و اگر در انتهای زمستان کشت شوند و در بهار و اوایل تابستان سال عرضه شوند به قیمت پاپپن تری عرضه می شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.