• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

راه و روشی که باعث میلیاردر شدنم شد!

  • 19 آبان 1401 - 16:01
راه و روشی که باعث میلیاردر شدنم شد!

یک روز که داشتم درخت های باغچه خانه را آب میداد، همزمان در فکر راهی بودم برای کسب درآمد بیشتر که ناگهان با دیدن شیلنگ آبی که در دستم بود به فکر خرید و فروش این محصول افتادم، از آن روز به بعد پس از تحقیقات زیاد بلاخره وارد دنیای بزرگ و پر سود تجارت شدم.

شیلنگ

همان طور که متوجه شده اید قطعات ماشین پراید توسط بسیاری از کارخانه ها و کارگاه ها ساخته می شود و سپس در فروشگاه های ابزار آلات و مکانیکی قرار می گیرد تولید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک پراید وظیفه یکی از شرکتهای زیر مجموعه پراید می باشد. شلینگهای هیدرولیک از ساختاری علمی و مهندسی برخوردار هستند تا بتوانند نیاز مشتری را رفع کنند در بسیاری از کشورها سخت آن به صورت تخصصی دنبال می شود زیرا جامعه امروزی و حوزه های متفاوت مهندسی و مکانیکی و غیره از شیلنگهای هیدرولیک بهره می برند خوشبختانه در کشورمان ایران نیز تولیدات شیلنگهای هیدرولیک به شدت دنبال می شود و نیاز بازار به این محصول با ارزش و مفید بسیار زیاد است.

شیلنگ آب

روشهای متفاوت و مختلفی در کارخانه ها برای تولید شیلنگ آب مورد استفاده قرار می گیرد اما همه یک نوع کارایی را دارند اهمیت جنس شیلنگ حصیری و گاز بسیار زیاد است زیرا مستقیم با جان انسان ارتباط دارد در تولید شیلنگ گاز از بهترین مواد درجه پی وی سی استفاده می شود و در بین آن از نخهایی برای استحکام بیشتر استفاده شده است. یکی از ویژگی های یک شیلنگ مرغوب میزان انعطاف پذیری آن می باشد زیرا شیلنگ باید به میزان کافی انعطاف داشته باشد و به راحتی خم و یا صاف شود آب و گاز در هنگام خارج شدن قدرت زیادی دارند پس شیلنگ نیز باید استحکام کافی را داشته باشد تا در برابر فشار نیز مقاوم بوده و به زودی دچار پارگی نشود. ممکن است شیلنگها در برابر آفتاب قرار بگیرند و یا در مدت زمان طولانی مورد استفاده باشد پس باید به جنس و ضخامت آن توجه کافی داشته باشید تا به زودی دچار پوسیدگی و پاره شدن نگردد همچنین در برابر پارگی مقاوم باشد و به راحتی با هر تیزی پاره نشود.

شیلنگ آب باغبانی

نمونه ای از این محصولات در بازار موجود می باشد که برای انتقال مایعات به کار می رود، شیلنگ آب باغبانی با توجه به مرغوبیتی که دارد از قیمت های مختلفی برخوردار است. این محصولات نیز دارای تنوع بسیاری می باشند مثلا شیلنگ آب پارچه ای فشار قوی بسیار منعطف بوده و قادر است که فشار بالایی را تحمل کند همچنین در آتش نشانی، آبیاری فضای سبز شهری، آبیاری باغچه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد که ب دلیل فشار بالای انتقال آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شیلنگ های پارچه ای به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر فشار دارد از انعطاف پذیری کمتری نسبت به دیگر نمونه های شیلنگ پلاستیکی دارد. محصول ذکر شده به دلیل کیفیت بهتر دارای قیمت های بالاتری نسبت به دیگر نمونه های موجود می باشد به همین دلیل از آن بیشتر در صنایع و مکان های بزرگ مانند شهرداری ها استفاده خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.