• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راه ساده ای که مرا به سرعت به ثروت رساند

  • 25 آبان 1401 - 20:51
راه ساده ای که مرا به سرعت به ثروت رساند

با خود شاید بگویید مگر راه ساده می تواند آدم را به ثروت برساند همه ی افراد اطرافم یا پولدار بودن یا سختی های زیادی را کشیدن تا به این ثروت رسیدن، ولی من توانستم با راه ساده ای مثل تجارت به این نقطه برسم بدون سرمایه در سریعترین زمان ممکن حالا قصد دارم که در ادامه شما را با بعضی از محصولاتم آشنا کنم.


جو خشک

از مصرف انسانی جو خشک می توان در پخت انواع نان سنتی و غذاهایی مانند سوپ و غیره اشاره کرد و هنگامی که غلاف جو را جدا کنید می توانید آن را در غذای کودک هم مورد استفاده قرار دهید. جو سرشار از انرژی و پروتئین می باشد و معمولاً به صورت نیم کوب یا پوست کنده می توان آن را تهیه نمود. مهندسین ژنتیک طبق تحقیقاتی که انجام داده اند معتقدند که شما می‌ توانید به جای آرد گندم از آرد جو در نانواییها نیز استفاده کنید و آن یک جایگزین خوب بجای

جو دارای خواص ارزشمند بسیار زیادی می باشد از جمله خواص آن می‌ توان به این موارد اشاره کرد که این محصول از نظر طب سرد و خشک است و برای افرادی که دارای ضعف عمومی بدن هستند بسیار مناسب می باشد به این صورت آنها می توانند این محصول را با ترکیب گندم و جو دوسر بجوشانند و سپس از جوشانده آن استفاده نمایند.


جو دوسر

همانطور که پیش تر گفته شد جو دوسر پرک از خانواده گندم می باشد و جز حبوبات است برای لاغری و کاهش وزن گزینه بسیار مناسبی در پزشکی مدرن و طب سنتی بیان شده است این ماده خوش طعم و مغذی را برای وعده های صبحانه خود می توانید استفاده نموده و به همراه شیر و میوه های مختلف مصرف نمایید و جایگزین خوبی برای کره و صبحانه های شیرین و چرب می باشد. کودکان زیادی که در سنین پایین دچار بیماری آسم می شوند گفته شده که بعد از ۵ ماهگی به مقدار لازم جو دوسر پرک مصرف نمایند و این ماده به دلیل خواصی که دارد از التهابات جلوگیری کرده و از بروز این گونه بیماریها جلوگیری می کند.


جوانه یونجه

یکی از گیاهانی که می تواند از ابتلا به دیابت نوع دوم جلوگیری کند جوانه یونجه خشک است این گیاه می تواند خواص درمانی برای جلوگیری از افزایش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت داشته باشد.

یکی از خواص یونجه که زبانزد خاص و عام است در کنترل دیابت معرفی شده است این گیاه مفید می تواند در رژیم غذایی فرد مبتلا به دیابت قرار بگیرد و فرآیند افزایش و کاهش قند خون را کنترل نماید.

با جلوگیری از افزایش اشتها می توان در کاهش وزن و رفع چاقی اثرگذار بود یکی از مفید ترین مواد خوراکی کمک کننده برای این امر یونجه است.

از یونجه می توان برای رژیم غذایی کاهش یا افزایش وزن بهره برد و تاثیرات آن به میزان و طرز استفاده از آن بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.