• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راه اندازی کسب و کارم بهترین روش ثروتمند شدنم بود

  • 19 آبان 1401 - 16:02
راه اندازی کسب و کارم بهترین روش ثروتمند شدنم بود


همان طور که میدانیم راه اندازی کسب و کار و خرید و فروش بهترین روش برای ثروتمند شدن است. با راه اندازی کسب و کارم در حوزه کولر گازی توانستم در مسیر درست ثروتمند شدن قدم بردارم و با فروش این محصولات به درآمد بالایی برسم.


کولر گازی ایستاده ۱۲۰۰۰
همانطور که می دانید کولر گازی ایستاده ۱۲۰۰۰ یکی از محصولاتی است که برای سرد کردن اتاق و مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و آنها را می توان به صورت ایستاده در هر قسمت که مناسب است، قرار دهید.

معمولا قیمت کولرهای ایستاده با توجه به ظرفیت و میزان هوادهی با دیگر کولرها متفاوت می باشد این مدل از کولرهای گازی دارای ظرفیت هوادهی بسیار زیادی می باشند که البته قدرت خنک کنندگی بسیار قوی نیز دارا هستند.
به همین جهت که کولر ایستاده از ظرفیت هوادهی بالایی برخوردار می باشد، می تواند دمای اتاق را در بازه زمانی کمی خیلی زود به درجه ای دلخواه برساند.

همچنین این نوع کولرها می توانند هم فضا را سرد و هم گرم کنند و به همین جهت دیگر از سیستمهای حرارتی استفاده نمی شود و در مصرف هزینه های اضافی صرفه جویی به عمل می آید.

این نوع کولرها را می توان در هر فضایی قرار داد که به جهت زیبایی خاصی که دارد به فضا زیبایی دو چندانی می بخشد.

برای اینکه یک انتخاب درست و به صرفه داشته باشید باید حتما به عواملی مانند نوع کاربری، اقلیم جغرافیایی و همچنین فضا و موقعیت ساختمان توجه ویژه نمایید.

کولر گازی پنجره ای
اگر به دنبال آن هستید تا هزینه بسیار کمی برای خنک سازی محیط انجام دهید، کولر گازی پنجرهای بهترین گزینه می باشد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، بسیار ساده و سبک هستند و می توانید به راحتی آنها را نصب کنید. حمل و نقل آنها نیز بسیار آسان است و حتی می توان بعد از کلی استفاده آنها را به عنوان کالایی دست دوم بفروشید. از دیگر ویژگیهای مهم آن صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد؛ زیرا با کارکرد در حالت نرمال انرژی بسیار کمی را مصرف می کند پس از این جهت نیز بسیار به صرفه است.


کولر گازی اینورتر
یکی از مدلهای پر کاربرد سیستم تهویه هوای مطبوع و خنک کننده که در ابعاد تقریبا بزرگ طراحی و تولید می شود کولر گازی اینورتر ایستاده می باشد که همان طور که از اسم آن مشخص است نصب آن به حالت ایستاده می باشد و دارای دو پنل داخلی و خارجی است که بخش داخلی آن به حالت ایستاده در داخل ساختمان و قسمت خارجی آن که کندانسور نامیده می شود بیرون از ساختمان قرار می گیرد که به وسیله لوله به هم متصل می شوند.

این نوع کولر گازی چابهار از توان ظرفیتی بالایی برخوردار است و برای فضاهای بزرگ همچون بانکها، مساجد، سالنها و دیگر اماکن با متراژ زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. شرکتهای تولید کننده این تجهیزات سرمایشی برای اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی صورت گیرد از تکنولوژی اینورتر در ساخت آن بهره می گیرند تا ضمن کاهش مصرف برق میزان بهره وری آن افزایش یابد. برق مورد نیاز کولرهای گازی ایستاده از نوع سه فاز می باشد و این نکته ای است که هنگام خرید این نوع کولر باید به آن توجه شود، ظرفیت این نوع دستگاه نیز از ۲۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ با عملکرد گرم و سرد ساخته می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.