• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راهی که برای افزایش سرمایه ام به کار گرفتم

  • 14 آذر 1401 - 15:29
راهی که برای افزایش سرمایه ام به کار گرفتم

برای اینکه بتوانم در مدت زمانی کوتاه ۱۰۰ میلیون سرمایه ام را چندین برابر کنم به راه های زیادی فکر کردم و سرانجام با کمک آراد برندینگ وارد عرصه تجارت شده و توانستم با انجام دادن دستور العمل های آراد برندینگ در این مسیر موفق شوم.

آراد داک

در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره شعار سال تولید دانش بنیان کارآفرین، آراد برندینگ اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در آراد داک مرتبط با موضوعاتی که بتواند تولید ثروت کند و رشد اقتصادی داشته باشد می نماید.

اصلی ترین این موضوعات عبارتند از:

·         زبان انگلیسی مقدماتی و پیشرفته

·         مشاوره تجارت و صادرات

·         برندسازی اینترنتی، سئو و تولید محتوا

·         فن بیان

تمام کلاس ها هر روز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ برگزار می گردد و در هر دفتری یک یا چند کلاس در این یک ساعت بسته به میزان استقبال آرادی ها تشکیل می شود.

پس زمان هر کلاس یک ساعت در روز و تعداد آن دو یا سه بار در هفته خواهد بود.

اولویت آراد آنست که اساتید کلاس ها نیز آرادی باشند و این خود یکی از بزرگترین مزیت های خودکفایی آراد خواهد بود.

حق الزحمه اساتید محفوظ خواهد بود ولی از آرادی ها هزینه ای برای حضور در کلاس دریافت نخواهد شد.

با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم

موفقیت در مورد این محصول به سرعت حاصل می شود. اگر می پرسید با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم باید بدانید که این کسب و کار را با سرمایه کمتر از ۵۰ میلیون تومان نیز می توان شروع کرد. با تهیه یک دستگاه برش به راحتی می توان شروع به فعالیت در این عرصه کرد. نکته بسیار مهم در مورد سنگ های قیمتی این است که قیمت محصول کاملا در اختیار فروشنده است و با هر قیمتی می تواند آن را عرضه کند. با توجه به اینکه این کالا بر اساس سلیقه خرید و فروش می شود، اگر محصول شما و سنگی که عرضه می کنید مورد پسند خریدار واقع شود، حاضر است با هر قیمتی آن را خریداری کند.

افرادی که در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزارها تخصص دارند، این کسب و کار می تواند برای آن ها مناسب باشد. اما باید دقت کنید که خودتان نباید شروع به برنامه نویسی و انجام پروژه ها کنید. مدیر خوب کسی است که کارها را بین افراد زیر مجموعه خود تقسیم کند و خودش مستقیما وارد کار نشود.

آرادبرندینگ

حال شاید این سئوال برای شما پیش آمده باشد که آرادبرندینگ در واقع چه نوع فعالیتی می کند در واقع اگر بخواهیم پاسخ این سئوال را به شکل مفصل و کامل بدهیم به یک کتاب چند جلدی تبدیل می شود.

اما اگر بخواهیم به شکل خلاصه بگوییم باید گفت که شرکت آراد برندینگ با سابقه ۱۶ ساله سعی در بهبودی اقتصاد کشور از طریق تاجر پروری می باشد چرا که باور دارد راه نجات اقتصاد کشور در تجارت است.

البته درست هم هست چرا که این مدل در بسیار از کشور های جهان امتحان شده و به موفقیت هم رسیده است این مجموعه با داشتن دفاتری در نقاط مختلف کشور سعی در بهبود زندگی مردم و اقتصاد کشور دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.