• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راهی نوین برای برگشت ثروت از دست رفته ام

  • 19 آبان 1401 - 16:06
راهی نوین برای برگشت ثروت از دست رفته ام

بعد از یک شکست مالی ای که تجربه کرده بودم امیدم را از دست داده بودم، تا اینکه با وارد شدن در تجارت انواع شیلنگ توانسته ام سرمایه ای که از دست داده بودم را مجدد به دست آورم و حتی چندین برابر آن نیز درآمد داشته باشم.

شیلنگ آب حیاط

برای وصل کردن بخاری به لوله گاز از شیلنگ آب حیاط استفاده می کنند که بسیار باریک و محکم می باشد تا مواد خطرناک به بیرون نشت نکند و محیط خانه یا محل کار دچار آتش سوزی نشود. عده ای برای خرید این محصول مرغوب دچار تردید هستند که از کجا و چگونه تهیه کنند ما به این افراد توصیه می کنیم از شرکت های معتبر و دارای استاندارد که تنها هدفشان کسب در آمد بالا و بدون در نظر گرفتن سلامتی افراد نباشد، مراجعه کنند. مجموعه ما شیلنگ آب با کیفیت و اصل را در ابعاد طول و عرض متفاوت بسته به نیاز مشتری تدارک دیده است تا بدون نیاز به اتلاف وقت و هزینه گزاف محصول مورد نظر خود را تهیه کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم داخل وب سایت ما را پر کنید تا مشاورین با تجربه ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

شیلنگ آب رگلاتور

برای ایجاد گرما در خودرو های سواری مانند پراید، اب گرم را توسط یک شیلنگ آب رگلاتور به بخاری خودرو می رسانند و به این وسیله بخشی از گرمای حاصل شده توسط موتور خودرو را در فصول سرد سال جهت تامین گرمای مورد نیاز اتاق خودرو مورد استفاده قرار می دهند؛ شیلنگی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، باید از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار باشد تا به سادگی دچار خرابی نشود و ایجاد نشتی ننماید.

امروزه شرکت های قطعه ساز اقدام به تولید انواع شیلنگ های مورد نیاز از جمله شیلنگ آب رگلاتور پژو نموده اند و این لوازم را جهت استفاده در تعمیرگاه ها و مراکز مجاز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. رعایت استاندارد در ساخت انواع این شیلنگ ها بسیار مهم است و قطعات غیر استاندارد که با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند، می توانند خسارت های زیادی برای خودرو های مصرف کنندگان به بار آورند و حتی در مواقعی باعث ایجاد حوادث خطرناک و ناگواری در سطح جاده و خیابان شوند و بنا براین توجه به انتخاب قطعات با کیفیت می تواند کمک زیادی به حفظ امنیت سرنشینان خودرو نماید.

شیلنگ آتش نشانی

به دلیل اینکه جنس رویه ی آن از پی یو می باشد به همین جهت دارای مقاومت سایشی نیز می باشد. شیلنگ آتش نشانی پلاستیکی: این شیلنگها که به آنها ضد اسید هم می گویند معمولا در بدنه آنها از جنس پلاستیک می باشد اغلب روی آن را از پی وی سی پوشش می دهند. ضمنا از این شیلنگها برای مصارف گوناگونی مانند مراکز آتش نشانی، پالایشگاهی و مکانهای بزرگ استفاده می گردد. این نوع شیلنگها باید دارای مقاومت در برابر سرما و گرما و همچنین در برابر سایش نیز مقاوم باشند و از استحکام بالایی برخوردار باشند. البته نا گفته نماند که این نوع شیلنگها در مقایسه با دیگر شیلنگها باید از فشارهای قوی و همچنین دارای انعطاف پذیری بالایی باشند. همانطور که می دانید معمولا قیمت این نوع شیلنگ فشار قوی بستگی به نوع جنس و برند متفاوت می باشد و هر کدام قیمت منحصر به فردی را خواهد داشت. شما عزیزان اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید از طریق این سایت که بهترین و با کیفیت ترین آنها را در قیمت مناسب و همچنین سایزهای مختلف ارائه می دهد خریداری کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.