• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راهنمای فعالسازی اکانت پلی استیشن پلاس

  • 18 اسفند 1402 - 22:15
راهنمای فعالسازی اکانت پلی استیشن پلاس

اکانت پلی استیشن پلاس، روش نحوه فعال کردن این ویژگی در حساب پلی استیشن را بررسی کنید. زمانی که در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً به دنبال خرید یا داشتن یک حساب کاربری پلی استیشن پلاس هستید. اکیدا پیشنهاد می کنیم به سراغ اکانت رسمی و بدون کرک بروید. در این صورت حساب شما معتبر خواهد بود و به دلیل گذشت زمان هیچ خطری متوجه اطلاعات کاربری شما نخواهد شد. توجه داشته باشید که فعال سازی اکانت پلاس در کنسول های پلی استیشن ۴ و ۵ کمی متفاوت است و در ادامه آموزش هر دو حالت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نکات کلیدی هنگام استفاده از حساب PlayStation Plus

مطمئن شوید که هنگام خرید یک حساب PlayStation Plus، از مرکزی که انواع مجاز را در اختیار شما قرار می دهد، بازدید کنید. اکانت هایی که فعال هستند را می توان به راحتی در تمام مناطق تولیدی استفاده کرد و از طرف دیگر می توانید به راحتی به حساب خود در کنسول های دیگر دسترسی داشته باشید. پیشنهاد ما برای خرید پلی استیشن پلاس با فعالسازی فوری از سایت پرمی شاپ است.

اما به طور کلی توصیه می شود این کار را نکنید. به همین ترتیب، اگر با حساب کاربری خود مشکل دارید، می توانید از روش فراموشی رمز عبور یا تنظیم مجدد آن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که حسابی خریداری کرده اید که کرک یا هک نشده باشد. در این صورت، حساب کاربری شما ممکن است پس از مدتی در دسترس نباشد.

در حال حاضر سونی روی حساب های کاربری هک شده حساسیت فوق العاده ای دارد و به دلیل استفاده از سیستم های تایید و هوش مصنوعی، اکانت های هک شده در کمترین زمان ممکن از دسترسی کاربران حذف می شوند. شرکت فروش حساب PlayStation Plus بسته به خط مشی فروش، قوانین متفاوتی را در مورد خدمات پس از فروش وضع کرده است، بنابراین قبل از هر چیز دیگری این را به دقت بررسی کنید تا خریدی مطمئن انجام دهید.

فعال سازی از طریق مرورگر و رایانه

می توان گفت این یک راه آسان و مطمئن برای فعال سازی پلی استیشن پلاس با استفاده از رایانه شخصی است. برای فعال کردن آن از طریق مرورگر و کامپیوتر، باید مراحل زیر را طی کنید.

۱- در سایت PlayStation، به حساب خود وارد شوید.

۲- پس از ورود به حساب کاربری خود، روی عکس نمایه خود کلیک کنید و سپس Redeem code روی گزینه کلیک کنید.

۳- وارد این بخش شوید و کد ۱۲ رقمی (مانند: ۹۴GP-QTNL-KKNN) را وارد کنید. در نظر داشته باشید که کدهای زیر باید به درستی وارد شوند و کدهای زیر باید در سمت راست وارد شوند.

۴- روی موارد زیر کلیک کنید و پس از تأیید، آن را در حساب خود اعمال کنید.

۵- اعتبار خرید در اینجا نیز می تواند به حساب اینجا منتقل شود و می توانید از اینجا در فروشگاه سونی خرید کنید.

فعال کردن حساب PlayStation Plus در کنسول PS4

با وجود معرفی کنسول پلی استیشن ۵، مدل ۵ همچنان یکی از محبوب ترین و بهترین هاست و به دلیل رنج قیمتی مناسب، در داخل کشور به فروش می رسد. اگر می‌خواهید یک حساب PlayStation Plus در کنسول PlayStation 4 راه‌اندازی و فعال کنید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  • انتظار می رود شما یک حساب کاربری پلی استیشن را در سیستم اجتماعی این سرویس فعال کرده باشید. این کار را می توان به راحتی و رایگان انجام داد.
  • به علاوه به بخش تنظیمات حسابی که از آن خرید کرده اید بروید. توجه داشته باشید که حساب باید به درستی وارد شده باشد.
  • در مرحله بعد به قسمت Account Management بروید. لطفاً توجه داشته باشید که این بخش به فعال سازی ویژگی های حساب شما مربوط می شود.
  • در مرحله بعد، روی گزینه های فعال کلیک کنید. توجه داشته باشید که این کار تمام ویژگی های حساب شخصی شما را فعال می کند. اکنون می توانید به اینترنت متصل شوید و به راحتی از سیستم پلی استیشن پلاس استفاده کنید.
  • مراقب باشید حساب قبلی خود را غیرفعال کنید تا مشکلی پیش نیاید. این باعث می‌شود از دقت حساب جدید راحت باشید و بتوانید به راحتی و تحت هر شرایطی از آن استفاده کنید.

فعال کردن حساب PlayStation Plus در کنسول PS5

کنسول پلی استیشن ۵ در حال حاضر آخرین نسل از سری دستگاه های بازی سونی محسوب می شود. برای استفاده از ویژگی‌های PlayStation Plus در این دستگاه، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  • به حساب خود وارد شوید. اگر حساب دیگری در دستگاه خود فعال دارید، از آن خارج شوید و به این سرویس جدید وارد شوید.
  • اکنون وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید و روی گزینه Users and Accounts ضربه بزنید. مراقب خروج از حساب های مهمان باشید.
  • گزینه دیگری را از لیستی که در سمت چپ منوی پلی استیشن ظاهر می شود انتخاب کنید.
  • سه گزینه دارید، اشتراک‌گذاری کنسول و پخش آفلاین را انتخاب کنید.
  • در این بخش، اگر می‌خواهید حساب را در کنسول خود فعال کنید و از آن در کنسول جدید خود استفاده کنید، گزینه Enabled را انتخاب کنید.
  • البته ممکن است پس از مراجعه به این بخش با جایگزین های شایسته مواجه نشوید. این بدان معنی است که حساب شما از قبل فعال است و نیازی به انجام کاری ندارید. برای اطمینان از این موضوع می توانید وارد قسمت بازی های رایگان شوید.

احتمالاً در این صورت، خواهید دید که حساب شما فعال است و می توانید به دو بازی رایگان دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که قصد فعال کردن اکانت پلی استیشن پلاس خود را دارند، سوالاتی مطرح می شود که به عنوان مکمل راهنمای آموزش کاربر به همراه پاسخ آنها اشاره می کنیم.

آیا می توان اکانت پلی استیشن را هک کرد؟

اگرچه برخی از افراد در سراسر جهان اکانت های هک شده را می فروشند و این کار را انجام داده اند، هیچ تضمینی وجود ندارد که حساب شما حتی پس از چند ساعت غیرفعال شود. به ویژه، سونی از سال ۲۰۲۱ سیاست سختگیرانه‌ای را در رابطه با این موضوع اتخاذ کرده است.

آیا امکان استفاده از اشتراک در هر دو کنسول وجود دارد؟

در حال حاضر، با خرید یک حساب کاربری پلی استیشن، می توانید از آن در هر دو نسخه ۵ و ۴ استفاده کنید. مطمئن شوید که این دو روش فعال سازی کمی متفاوت دارند. اما در نهایت، اگر حساب شما قبلاً در مدل دیگری فعال بود، می‌توانید به راحتی از این سرویس در کنسول جدید خود استفاده کنید.

من در اتصال به حساب مشکل دارم، راه حل شما چیست؟

اگر می‌توانید به حساب پلی‌استیشن لاگین کنید، اینترنت و شبکه را بررسی کنید و کنسول را یکبار ریست کنید. اگر مودم شما از VPN پشتیبانی می کند، آن را فعال کنید و دوباره امتحان کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.