• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راز کارآفرینان موفق در دستان من است

  • 19 آبان 1401 - 15:55
راز کارآفرینان موفق در دستان من است

راز پولدار شدن دیگری که وجود دارد تمرکز است. این را بپذیرید که هیچ‌کس بهتر و توانمندتر از شما نیست فقط کافی است بر روی مهارت خود تمرکز کنید و من به نوبه خود این مسله را تجربه کرده ام و شغل تولید انواع قفسه ابزار را انتخاب کردم.

قفسه ابزار پایه دار

وجود قفسه های ابزار موجب بالارفتن و دوام کلیه ابزارها می شود زیرا در معرض آب، گرما و مواد روغنی قرار نمی گیرند و شکل اولیه خود را حفظ می کنند قفسه ها دارای رنگبندی نیز می باشند که معمولا در رنگهای سبز، قرمز، آبی، مشکی و غیره وجود دارند که خریداران بر اساس رنگ محیط پیرامون خود آنها را انتخاب می کنندهمان طور که در مطالب بالا ذکر شد قفسه ابزار پایه دار و قفسه فلزی دارای مزیت های زیادی می باشد یکی دیگر از مزیت مهم این قفسه ها این است که قابل شست و شو می باشند و به راحتی می توانید آنها را ضدعفونی کنید بی آنکه شکل و حالت اولیه خود را از دست دهند و حتی هیچ اثر زنگ زدگی و تغییر رنگی بر اثر شست و شو در آنها مشاهده نمی شود.

قفسه ابزار پایه دار پلاستیکی

قفسه ابزار پایه دار پلاستیکی نسبت به دیگر نوع قفسه ها مزایای بیشتری دارد از جمله سبک و مقاوم بودن این نوع پالتهای  پلاستیکی است و اینکه در شرایط آب و هوایی مختلف و محیطهای مرطوب زنگ نمی زند و در مقابل تابش نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش خراب نمی شود.

همچنین جابجایی قفسه های ابزار پلاستیکی به خاطر وزن سبک تر نسبت به نوع فولادی و غیره راحت تر است و دچار فرو رفتگی، پوسته شدن و شکستگی نمی شود و به مدت طولانی زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند.

سیستم قفسه بندی در فروشگاه ها و انبارهای نگهداری کالا بر حسب نوع کالا به انواع مختلف قفسه ابزار پایه دار چوبی و فلزی یا پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و اجرا می شود.

قفسه بندی باعث بهره وری بیشتر از فضا و استفاده حداکثری از آن می شود ضمن اینکه آسیب و صدمه احتمالی به کالا کاهش می یابد.

قفسه ابزار پلاستیکی

یکی از شهرهایی که به عنوان شهر پرجمعیت شناخته می شود مشهد است و به همین دلیل فروشگاه های این شهر بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است و قفسه ابزار پلاستیکی در مشهد کاربرد فراوانی دارد و باعث می شود مشتریان در چنین مواقعی جنسی را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند.

قفسه ابزار پایه دار همچنین در مکانهای عمومی مانند حرم و زیارتگاه ها نیز کاربرد دارد و می توان آن را برای نگهداری وسایلی مانند مهر و تسبیح و انواع کتابهای ادعیه در صحنهای مختلف حرم قرار داد به این ترتیب در چنین جاهای شلوغی می توان به زائران کمک کرد تا به راحتی به این لوازم دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این در فروشگاه های فروش لوازم سوغاتی مثل فروشگاه های سوهان حلوایی می توان با استفاده از این قفسه های پایه دار به مشتری کمک کنید تا زودتر چیزی را که می خواهد ببیند و انتخاب کند. این محصول را می توانید به آسانی در هر جایی که بخواهید به کار ببرید و برخی از آنها این قابلیت را دارند که قطعات آن را از یکدیگر جدا کرده و به اندازه ی دلخواه درآورید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.