• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دولینگو پلاس! قابلیت‌های جدید اشتراک دولینگو پلاس

  • 18 اردیبهشت 1403 - 12:55
دولینگو پلاس! قابلیت‌های جدید اشتراک دولینگو پلاس

Duolingo یک برنامه یا وب سایت رایگان برای یادگیری زبان است. آنها به کاربران داوطلب کمک می‌کنند تا بر زبان انتخابی خود مسلط شوند و چندین زبان را بیاموزند. Duolingo این فرصت را برای تمرین واژگان، تلفظ و گرامر با استفاده از تکنیک تکرار فاصله‌دار، که به عنوان یادگیری مبتنی بر شواهد نیز شناخته می‌شود، ارائه می‌دهد. این تکنیک از فلش کارت برای یادگیری استفاده می‌کند و ثابت شده که این روش برای یادگیری مفید است.

در حال حاضر، Duolingo در مجموع ۱۰۳ دوره زبان به ۴۰ زبان برای کاربران خود ارائه می‌دهد. مفاهیم کلاس Duolingo بر روی یک درخت آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، این درختان از مهارت‌هایی تشکیل شده‌اند که بر جنبه‌های خاصی که توسط کاربر به‌عنوان هدف تعریف شده‌اند، تأکید دارند. علاوه بر این، درخت به بخش‌ها و زیربخش‌هایی تقسیم می‌شود که با مهارت‌های خاصی سروکار خواهند داشت.

آستانه‌ها بیشتر به ۶ سطح ۱، ۲،۳،۴،۵ و افسانه ای تقسیم شده و مهارت‌ها بین مهارت‌های واژگانی و مهارت‌های دستوری تقسیم می‌شوند.

تفاوت نسخه رایگان و اشتراکی دولینگو

در اینجا برخی از مزایای اشتراک Duolingo Plus آورده شده است:

  • Duolingo، اپلیکیشن و وبسایت آموزش زبان، یک سرویس رایگان است که هر کاربری مجاز به استفاده از خدمات آن خواهد بود، اما Duolingo plus نسخه پولی آن بوده و برای همه کاربران قابل دسترسی نیست.
  • Duolingo که یک سرویس غیر پولی است دارای هسته‌ها (فرصت‌ها) و خدمات محدود خواهد بود، با این حال Duolingo هسته‌های نامحدود (فرصت‌ها) و چندین مزیت اضافی دیگر دارد.
  • کاربرانی که از Duolingo استفاده می‌کنند باید با تبلیغاتی روبرو شوند که گاهی اوقات می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما Duolingo، جدا از اینکه سرویس پولی است، هیچ گونه وقفه یا تبلیغاتی را وعده نمی‌دهد.
  • یکی دیگر از معایب برای کاربران Duolingo این است که این برنامه امکان بهره‌مندی از مزایایی مانند قابلیت استفاده از دوره‌های آفلاین را برای کاربران خود تسهیل نمی‌کند. کاربران Duolingo Plus از دوره‌های آفلاین بهره‌مند می‌شوند.
  • برنامه و وب‌سایت Duolingo هیچ مزیت اضافی را برای کاربران عادی ارائه نمی‌کند، در حالی که کاربران Duolingo plus از چند مزیت اضافی مانند تعمیر ماهانه رایگان، آزمون‌های مهارتی، تست‌های نامحدود و تمرین‌های مکالمه اضافی بهره می‌برند.
  • کاربران Duolingo می‌توانند از نظر قلب (فرصت‌ها) در صورت اشتباه ضعف‌های خود را در کلاس‌ها جبران کنند، اما برای کاربران Duolingo plus در صورت اشتباه در کلاس‌ها هیچ عواقبی وجود ندارد.
  • سرویس پولی Duolingo plus یک سرویس بسیار روان و بدون وقفه ارائه می‌دهد و بنابراین برای کاربران قابل دسترسی‌تر است.

قیمت خرید اشتراک دولینگو پلاس

نام طرحهزینه در ماههزینه در سال
۱ ماهه۱۲.۹۹ دلارتعریف نشده
۱۲ ماهه۶.۹۹ دلار در ماه۸۳.۹۹ دلار
طرح خانواده۹.۹۹ دلار در ماه۱۱۹.۹۹ دلار

ویژگی‌های اصلی دولینگو پلاس

اشتراک دولینگو پلاس دسترسی به فعال‌سازی هسته‌های نامحدود را برای کاربران فراهم می‌کند، بنابراین فرصت‌های نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هنگام اشتباه، سرعت کاربر را کاهش نمی‌دهد.

Duolingo plus همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از آموزش‌های شخصی و عملی، اشتباهات خود را مرور کرده و آنها را تصحیح کنند.

کاربران می‌توانند در آزمون های تسلط شرکت کرده و پیشرفت خود را بررسی کنند و در عین حال می‌توانند آزمون‌های مهارتی نامحدود در سطح مورد نظر را نیز داشته باشند.

دانلود دولینگو

دانلود Duolingo آسان است، اولین کار این خواهد بود که یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس وارد شوید تا پیشرفت شما هر بار که وارد سرویس می‌شوید به روز شود. این پلتفرم بر روی درس‌های تعاملی تمرکز دارد، همچنین در نظر گرفته شده است که جنبه‌های مختلف یادگیری یک زبان، به ویژه صرف، گرامر، واژگان، درک شفاهی و نوشتاری را پوشش دهد.

با Duolingo، از رویکردی مبتنی بر یادگیری بازی‌سازی سود می‌برید. به بیان ساده، این بدان معناست که شما در پلتفرمی یاد می‌گیرید که از کدهای یک بازی ویدیویی استفاده می‌کند، این موضوع به شما زمان زیادی برای کسب امتیاز، باز کردن سطوح، جمع‌آوری جوایز یا حتی شرکت در چالش‌ها می‌دهد تا انگیزه ادامه دادن را حفظ کنید.

نحوه ارزیابی سطح پیشرفت در دولینگو

در Duolingo، پیشرفت بر اساس سطح هر فرد شخصی‌سازی می‌شود، به این معنی که پلتفرم پاسخ‌ها را ارزیابی می‌کند و سطح دشواری را تنظیم می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنید. در همان زمان، شما بدون وقفه اشتباهات خود را می‌بینید و هر تمرین بلافاصله تصحیح می‌شود تا به یادگیری فعال کمک کند.

دانلود Duolingo رایگان است، به این معنی که برای دسترسی به اکثریت ویژگی‌های پلتفرم نیازی به پرداخت هزینه ندارید. با این حال، این امر نیز متکی به یک پیشنهاد پولی است که شامل ویژگی‌های ممتاز است تا بتوانید به طور نامحدود از این سرویس استفاده کنید.

به طور خلاصه، دانلود Duolingo ساده و موثر است، این پلتفرم دارای زبان‌های زیادی بوده تا بتوانید زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید.

سخن پایانی

با پلتفرم دولینگو، انتخاب گسترده‌ای از زبان‌ها در دسترس است. رویکرد گیمیفای شده با گزینه‌هایی از بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبیت آن را زیاد کرده و دوره‌های شخصی سازی شده در آن وجود دارد که با سطح کاربران سازگار است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=57225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.