• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دفتری که در زندگی لحظات خوشی را برایتان ارمغان می آورد

  • 29 دی 1401 - 12:42
دفتری که در زندگی لحظات خوشی را برایتان ارمغان می آورد

چنانچه در مشکلات زندگی غرق شده اید و نمی توانید از آن رهایی یابید به شما پیشنهاد می کنیم در زمینه انواع دفاتر حوزه کاری خود را شروع کنید و ثروت های بسیاری که می توانید در این حوزه کسب کنید لذت ببرید پس با ما باشید تا با انواع دفاتر پر کاربرد که سود بسیاری دارند آشنا شوید.

دفتر مشق چوبی

 دفتر مشق چوبی از جمله محصولات شیک و زیبا برای علاقه مندان به طرح های چوبی است که در ادامه آن را بررسی می کنیمهنگامی که به بازار می روید نمونه های مختلفی از دفتر مشق چوبی را می بینید که هر یک طرفداران خاص به خود را دارنددفتر مشق چوبی یکی از مواردی است که بخصوص در بین بچه هایی با سنین کم بسیار محصوب است.

این محصول دارای جلدی است که دارای طراحی چوب است و توسط شرکت های مختلف تولید می شودنمونه های مختلفی از این دفتر در بازار موجود است که صرفا جهت نوشتن نیست بلکه کارایی دیگری نیز داردمسلما اگر شما نیز بچه کم سن و سال دارید این محصول بهترین گزینه برای افزایش خلاقیت و هوش نسل امیدوار آینده است.

دفتر مشق خلاق

باید گفت دفتر مشق خلاق در سه جلد نگاره ها نشانه های یک و نشانه های دو تألیف گردیده استدر دفتر مشق خلاق جلد نگاره ها تعدادی تصاویر و تمارین برای آموزش شفاهی مفاهیم زبان آموزی و تقویت واژه ها ارائه داده شده است که فرد را برای یادگیری های دیگر آماده می سازدیکی دیگر از ویژگی های این کتاب داشتن مکان درج تاریخ و روز های هفته برای تعیین تکالیف در ابتدای هر صفحه می باشد.

این محصول به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و کسانی که خواهان خرید محصول به صورت آنلاین هستند می توانند آن را از فروشگاه های معتبر اینترنتی سفارش دهندبا توجه به نوسانات بازار و همینطور تغییر روزانه ی قیمت کاغذ قیمت این محصول نیز در حال تغییر می باشد ولی به طور کلی قیمت این محصول از ۵۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان متغیر است.

دفتر مشق ۵۰ برگ سیمی

بسیاری از مراکز از جمله لوازم التحریر ها دفتر مشق ۵۰ برگ سیمی را به بازار عرضه می کننداکثر افرادی که چند فرزند کوچک دارند دست به خرید عمده می زنند که راه حل خوبی است و باعث مقرون به صرفه تر شدن خرید می شودبسته های کارتونی عمده این دفتر که معمولا ۱۴۰ تا ۱۵۰ نمونه محصول در آن است بسیار برای این خانواده ها مفید است.

قیمت دفتر مشق سیمی به اندازه، رنگ، کیفیت و مدل آن متفاوت است از همین جهت نمی توان قیمت دقیقی برای آن ذکر کردقیمت دفتر مشق سیمی ۵۰ برگ در انتهای شهریور ماه افزایش پیدا می کند زیرا در حال ورود به فصل مدارس هستیم و تقاضا از طرف دانش آموزان بالا می رود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.