• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

در راه رسیدن به موفقیت و پولدار شدن چیزی جلودار من نبود

  • 20 آبان 1401 - 22:17
در راه رسیدن به موفقیت و پولدار شدن چیزی جلودار من نبود

زمانی که تصمیم گرفتم تا یک فرد ثروتمند و پولدار شوم با موانع زیادی رو به رو شدم و افرادی که دور و برم بودند مدام می گفتند که موفق نمی شوی.

اما من بدون توجه به این مسائل با تمام تلاش خود در مسیری که بهش ایمان داشتم قدم برداشته و موفق شدم. این راه تولید و فروش زرشک بود. بیاید با این محصول بیشتر آشنا شویم.

زرشک سیاه هسته دار

می توان با قاطعیت عنوان نمود که یکی از بهترین نوع این محصول زرشک سیاه هسته دار کرمانشاه می باشد.

یکی از محبوب ترین نوع نوع زرشکها در کنسانتره زرشک می باشد و طرفداران بسیار زیادی را نصیب خود نموده و از این جهت دارای کیفیت بی نظیر در کنار قیمت بسیار مناسب می باشد. که در بازار بسیاری از نمونه های خارجی زرشک نیز به صورت تقلبی یافت می شود که می بایست دقت لازم را به عمل آورد تا محصولی خریداری نمود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا در حین پخت غذا کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه دهد تا در بسیاری از مهمانیها و یا مجالس کیفیت قابل قبول و عطر بسیار خوبی داشته باشد.

همین رو می توان گفت خواص و کیفیت زرشک سیاه و قرمز بسیار شبیه به یکدیگر می باشند و دلیل خرید و کیفیت بالاتر زرشک سیاه به دلیل تولید این محصول در کوهستان و خلوص بیشتر آن می باشد و در بازار نیز با قیمتی گرانتر از سایر زرشکها فروخته می شود که به دلیل مقادیر بسیار بالا ماده بسیار محبوب بربرینه در آن موجب شده تا کیفیت و قیمت کمی بالاتری داشته باشد. نوع دیگری از زرشکها نیز تولید و عرضه می شوند که به عنوان زرشک پفکی شناخته می شوند و از نظر صادرات نیز به دلیل خاص بودن شکل ظاهری آن در بین صادر کنندگان این محصول و استفاده  کنندگان خارجی بسیار مورد پسند و تایید می باشد.

زرشک پلویی مجلسی

پیشنهاد ما به شما برای تهیه زرشک پلویی مجلسی با بهترین قیمت روز خرید این محصول به صورت عمده و همچنین خرید مستقیم از تولید کننده است.

 در این حالت سودی که تمامی واسطه ها از فروش این محصول بدست می آورند را حذف می کنید و خرید به صرفه تری خواهید داشت. یکی ازسولاتی که ذهن اکثر افراد را در گیر می کند این است که یک زرشک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب زرشک توجه به رنگ آن است

در زمان خرید زرشک توجه کنید رنگ روشنی داشته باشد زیرا رنگ تیره این محصول نشان دهنده مرغوب نبودن و تازه نبودن آن است.

یک زرشک خوب طعم و مزه خوبی باید داشته باشد.

هنگام خرید زرشک حتما آن را تست کنید اگر مزه تلخی داشت و یا زمانی که آن را تست می کنید یک رگه از تلخی در این محصول وجود داشت نشان دهنده مرغوبیت پایین آن است.

ظاهر یک زرشک خوب باید یک دست باشد.

زرشک قرمز

آب زرشک قرمز دارای طعم بینظیر می باشد و مناسب برای استفاده در فصل گرما می باشد.

 عده‌ای از افراد مقداری آب زرشک و یا شربت را داخل لیوانهای مخصوص پلاستیکی ریخته و اجازه می‌دهند. در فریزر یخ بزند این خوراکی یکی از محبوب ترین خوراکیهای مردم در فصل تابستان می باشد که موجب خنک شدن و پایین آمدن دمای بدن می شود.

در شهرهای مختلف ایران برای تهیه غذا از زرشک قرمز استفاده می شود از این رو این محصول در همه ی شهرها به فروش می رسد. امروزه به دلیل عدم تحرک و تغذیه نامناسب افراد عمدتاً دچار سرطان سینه می شوند از این رو استفاده از زرشک موجب پیشگیری از ابتلا به انواع سرطانها شده و همچنین بهبود بیماری افراد سرطان کمک می کند البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مصرف زرشک باید تحت نظر پزشک معالج انجام شود. مجموعه ما تولیدکننده انواع زرشک درجه یک صادراتی مانند زرشک قرمز کرمانشاه می باشد محصولات ما دارای بالاترین کیفیت و قیمت عالی بوده و کاملا ارگانیک و طبیعی هستند بسته بندی و پاک شدن زرشکها کاملاً بهداشتی انجام شده است و این محصولات دارای طعم فوق العاده می باشند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.