• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

درمورد شرکت کینو و نمایندگی کینو چه می دانید؟

  • 02 اردیبهشت 1403 - 13:27
درمورد شرکت کینو و نمایندگی کینو چه می دانید؟

نمایندگی کینو

تولید یخچال‌های صنعتی و خانگی یکی از به روزترین حوزه‌های صنعت در کشورمان است. امروزه با افزایش تعداد فروشگاه‌ها، نیاز بیشتری به طراحی و تولید انواع یخچال‌های فروشگاهی وجود دارد. برای آشنایی با نمایندگی یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده یخچال های صنعتی در ایران، با ما همراه باشید.

بهترین تولید کننده تجهیزات نگهداری برودتی

نمایندگی کینو با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت تولید یخچال و فریزرهای صنعتی، یکی از بهترین تولید کننده‌های این محصول است. محصولات این شرکت عبارتند از فریزرهای ایستاده، یخچال‌های فروشگاهی، فریزرهای صندوقی، تاپینگ بستنی و … . اگر در کسب و کارتان نیاز به تجهیزات برودتی دارید، کافی است با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

 یخچال ایستاده کینو

نمایندگی کینو در ایران

این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان خود و تامین تجهیزات مورد نیاز آن‌ها، اقدام به ایجاد شبکه وسیعی از نمایندگی‌های خود در ایران کرده است. کارشناسان متخصص ما در نمایندگی کینو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمام نقاط کشور عزیزمان هستیم. ارائه خدمات پیش و پس از فروش و همچنین عرضه محصولات باکیفیت از جمله امکاناتی است که برای شما فراهم کرده‌ایم. برای استفاده از انواع خدمات نمایندگی کینو، همین حالا با ما تماس بگیرید

آشنایی با یخچال‌های صنعتی کینو

امروزه کسب و کارهای زیادی با وسایل برودتی سر و کار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فروشگاه‌ها، بستنی فروشی‌ها و … اشاره کرد. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از یخچال‌های صنعتی یک امر ضروری به حساب می‌آید. این نوع از یخچال‌ها با توجه به نوع کاربری و ابعاد مورد نیاز مشاغل و صنایع، در انواع مختلفی تولید شده‌اند. استفاده از یخچال‌های صنعتی باعث حفظ تازگی مواد غذایی شده و ماندگاری آن‌ها را افزایش می‌دهند. پیش از آن که با یکی از بهترین برندهای مطرح در حوزه تولید این محصولات آشنا شویم، انواع یخچال‌های صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم.

 یخچال صندوقی کینو

انواع یخچال‌ها و فرویز های صنعتی کینو

یخچال‌های صنعتی کینو با توجه به کاربرد و البته ابعادشان به دو صورت ایستاده و صندوقی تولید می‌شوند. در ادامه با هر یک از انواع یخچال‌های صنعتی کینو آشنا خواهیم شد.

  • فریز و یخچال ایستاده کینو

این یخچال‌ها بر اساس نوع سفارش مشتریان به شکل‌های تک درب، دو درب و سه درب تولید می‌شوند. یکی از پرفروش‌ترین انواع این محصول، یخچال ایستاده شیشه تلویزیونی است که مناسب فضاهایی همچون شیرینی فروشی‌ها است.

  • یخچال و فریزر صندوقی کینو

یخچال و فریزر کینو مدل صندوقی همانطور که از اسم آن مشخص است به صورت صندوقی با درب شیشه ای کشویی تولید می شوند. این یخچال ها فضای بسیار زیادی دارند و مقدار زیادی حصول را در خود جای می دهند و در فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مکان ها از این یخچال ها استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=56167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.