• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

درآمد پوشک کودکان بیشتر از لباس فروش ها

  • 20 آبان 1401 - 22:19
درآمد پوشک کودکان بیشتر از لباس فروش ها

در این روزهای رکود فقط کالا هایی که اضطراری هستند مبادله میشودو به هرقیمتی شده مردم خواسته های خود را بدست می آوردند ولی امروز راحت تر میشود کار کرد زیرا این کالا نیاز هر روز خانواده است.

پوشک عطری

بنابراین پوشک عطری بسیار نرم و معطر می باشد که حجم کمتری نسبت به دیگر پوشکها دارد و از آن می توان به مدت طولانی استفاده نمود چرا که حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و برای کودک آزاردهنده نیست که از ویژگی مهم آن محسوب می گردد. همچنین به دلیل برقرار بودن جریان هوا کودک از آن خسته نمی شود و باعث تنفس پوست کودک می شود که پوست آن همواره نرم و لطیف باقی می ماند چرا که از بوی نامطبوع جلوگیری می کند. خانواده به آرامش و امنیت کودک خود اهمیت زیادی می دهند که با تهیه ی بهترین نوع پوشک سعی بر این دارند که موجب انحراف پای کودکان خود نشوند و از عفونتهای ادراری که احتمال دارد پیش بیاید جلوگیری نمایند. از این رو، شما می توانید از پوشکی استفاده نمایید که بهترین کارایی را برای کودک خود داشته باشد تا بتوان به مدت طولانی از آن استفاده و باید این نکته توجه زیادی نمود.

پوشک شورتی

سالها قبل از اینکه انواع پوشک شورتی تولید شود در دهه سی میلادی مدلهای اولیه از پوشکهای امروزی تولید شد و به بازار وارد گردید. جالب است که بدانید در سال ۱۹۳۶ نمونه ‌ای از انواع پوشک در مناطقی از قطب جنوب پیدا شد که مربوط به اسکیموها بود را که مربوط به اسکیموها و در قسمت داخلی آن از یک ‌لایه خز که از پوست فک دریایی بدست آمده بود استفاده کرده بودند.

تا رطوبت را بیشتر جذب نماید و یک نوار هم برای دور آن استفاده کرده بودند تا ثابت بماند و باز نشود. در حدود سال ۱۹۴۴ یک شرکت در کشور سوئد اقدام به تولید ورقه ‌هایی از جنس کاغذ گلاسه کرد که برای قسمت داخلی پوشک استفاده می ‌شد که این ورقه ‌ها با جذب کردن رطوبت ادرار تبدیل به گلوله‌ های کاغذی می ‌شدند. در همان دهه چهل هم یک فرد آمریکایی با استفاده از پرده حمام که از جنس پلاستیک بود.

یک پوششی برای قسمت خارجی پوشک تولید کرد که بعد از چند سال تحت نام پوشک ضد آب به بازار وارد ‌شد. در همان سالها یک زن خانه ‌دار در کشور آمریکا یک پوشک یکبار مصرف ساخت که شامل دو تکه بود که قسمت داخلی آن از لایه‌ های کاغذی و پنبه تشکیل‌ شده بود و در داخل یک لایه‌ پلاستیکی قرار گرفته بود.

پوشک مای بیبی شورتی

آرامش یکی از موضوعاتی است که پوشک مای بیبی شورتی می تواند به بیشتر خانواده ها ببخشد از این جهت که کودک در هنگام استفاده کردن آن احساس راحتی دارد و با توجه به پیشرفتهایی که در این زمینه صورت گرفته است می توانید مای بیبی مدل پول آپ در سایز ۵ و غیره را در بازار به ساده ترین حالت ممکن تهیه کنید. امروزه پیشرفت را در هر عرصه ای می توان مشاهده کرد.

و در زمینه تولید پوشک نیز این قاعده مستثنا نبوده و شما می توانید مدلهای بسیار بهینه و مناسب آن را در بازار مشاهده کنید همچنین یکی از این مورد پوشک شورتی مای بیبی پول آپ است این پوشک محصول جدیدی است که از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده است و قدرت جذب بالای آن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی از مزیتهای آن استفاده کنید. بافت درونی این پوشک بسیار نرم است و از پنبه و کتان بسیار با کیفیت تولید شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.