• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

درآمد میلیاردی من با سیر آغاز شد

  • 22 آبان 1401 - 12:57
درآمد میلیاردی من با سیر آغاز شد

من با وجود سن پایینی که داشتم توانستم کسب و کار خودرا با فروش محصول سیر راه اندازی کنم وهمه ی محدویت ها را کنار زدم تا میلیاردر شدم.

سیر خام ناشتا

شاید این سوال براتان پیش آمده باشد که آیا سیر خام ناشتا برای لاغری مفید است؟ بله سیر خام به خاطر خاصیت ضداشتهایی و آلیسین برای چربی سوزی ولاغری موثر است. سیر موجب کاهش چربی خون،قندخون،وزن و اشتها میشود.این محصول از بیماری های ترومبوز و آترواسکلروز جلوگیری میکند.

دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که مصرف آن بیماری های عصبی را پیشگیری میکند.ترکیبات گوگردی اش سطح سرب خون را پایین آورده و آسیب های های حاصله از فلزات سنگین را برطرف مینماید.

روش های متعددی وجود دارد که با انجام آن ها بتوانیم لاغر شویم.یکی از این روش ها سیر است و سیر خام برای لاغری شکم بسیار موثرمیباشد. خانم ها به این موضوع دقت نمایند که سیرخام در يائسگی به میزان استروژن تاثیر میگذارد وبه درمان آرتروز کمک میکند.

اکثر مردم از پوکی استخوان رنج میبرند و به آن مبتلا میشوند که مصرف سیر خام از بروز این مشکل جلوگیری میکند. سوزش معده و التهاب را کاهش و با از بین بردن باکتری های مضر به پاکسازی روده کمک میکند. گاز معده را تسکین و هضم غذا را بهتر میکند.

سیر تازه

چرا که سیر تازه ارزش غذایی بالایی دارد و اگر شما به صورت تازه آن را خریداری کنید کیفیت و خواص آن بیشتر خواهد بود و می توانید آن را در غذاهای سنتی ایرانی مانند کشک بادمجان یا آش رشته خوشمزه و لذیذ استفاده کنید یا در تهیه ی شور و سیر ترشی درجه یک استفاده کنید که بسیار پرخاصیت و خواص بالایی دارد و حتما توجه داشته باشید که بهترین و سالمترین بوته ها را که رنگ صورتی روشنی دارد انتخاب کنید.

حبه های سیر باید درشت باشد و به هیچ عنوان سیرهای که حبه ریز و باریکی دارند تهیه نکنید چرا که کیفیت سیرها بسیار پایین است و اگر در فصل فراوانی آن که به صورت تازه آن را عرضه می ‌کنند حجم بالایی از سیر را خریداری کنید و آن را با ساقه نگهداری کنید می توانید تا پایان فصل زمستان از آن استفاده کنید بدون اینکه کیفیت سیر از بین برود یا اینکه حبه های سیر خشک شود و اینکه احتمال پوچ شدن آن افزایش پیدا کند چرا که با این روش نگهداری شما می توانید تا ماه ها سیر را در منزل تان داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

سیر تند

سیر تند همدان بیشتر در شهرهای سولان، مریانج و بهار کشت می شود و استان همدان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی بوده و سیر که از خانواده ی پیاز می باشد در این سرزمین به خوبی رشد و نمو می یابد و باعث شده که استان همدان به دلیل داشتن این محصول شهرت جهانی پیدا کند. زیرا اکثر مردم دنیا از خواص بی نظیر این محصول آگاه شده اند و می دانند که با استفاده از آن می توانند خود را از معرض بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت، فشارخون، التهاب روده و معده، ناراحتی ها ی قلبی و عروقی و نارسایی کلیه و غیره دور نگه دارند.

عرضه کنندگان سیر خشک تند همدان این محصول را برای خریدارانی که نمی توانند به صورت حضوری تشریف بیاورند به صورت اینترنتی عرضه می دارد به طوری که شما می توانید برای خرید و سفارش این محصول وارد سایت مجموعه گیو سیر همدان شوید و محصول مورد نظر خود را در هر مقدار و تعدادی که مد نظرتان است سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز محصول سفارش داده شده را در بهترین بسته بندی با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.