• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دختران هندبالیست اصفهان، به دنبال پیروزی در بازی پرحاشیه

  • 28 آذر 1402 - 0:02
دختران هندبالیست اصفهان، به دنبال پیروزی در بازی پرحاشیه

تیم هندبال بانوان سپاهان که در این فصل با ترکیبی متفاوت و جمعی از بازیکنان جوان و باتجربه بومی اصفهان، راهی مسابقات لیگ برتر شده، در چارچوب هفته نخست (پنجشنبه، ۳۰ شهریور) برای انجام اولین دیدار خود عازم گچساران شدند، اما در ابتدای ورود تیم، زمین لرزه‌ای به قدرت ۴ ریشتر گچساران را لرزاند. در ادامه شب پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و نفت و گاز گچساران، تمامی اعضای کاروان سپاهان با مسمومیت غذایی مواجه و راهی بیمارستان شدند که با بررسی نماینده فدراسیون بازی لغو شد.  شاگردان فاطمه محمدخانی در هفته دوم مهمان شهید چمران لارستان بودند که با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ میزبان را شکست دادند.
هفته سوم برای سپاهان با شکست ۳۳ بر ۲۳ مقابل فولاد هرمزگان سپری شد ک در هفته چهارم با نتیجه ۳۷ بر ۲۷ مقابل نماینده سنندج پیروز شد. در هفته پنجم نیز طلایی‌پوشان با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۲ مقابل شهدای زرکان البرز باختند.
به این ترتیب در پایان هفته پنجم تیم هندبال بانوان سپاهان با یک بازی کمتر و ۲ پیروزی و ۲ باخت، موفق به کسب ۴ امتیاز شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. حالا طلایی‌ها جمعه ( یکم دی ماه ) دیدار معوقه هفته نخست را دوباره در گچساران برگزار خواهد کرد.
فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، پیش از این دیدار اظهار کرد: به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی، لیگ برتر هندبال بانوان برای مدتی تعطیل شده بود و فرصت خوبی برای تمرینات داشتیم. وی ادامه داد: اول دی ماه بازی معوقه هفته نخست با نماینده گچساران را پیش رو داریم، گچساران تیم خوب و جوانی است که از نیروهای بومی استفاده می‌کند.
محمدخانی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف را برطرف و نقات قوت را بیشتر از قبل تقویت کنیم؛ به ۲ امتیاز بازی با گچساران واقعا نیاز داریم و بچه‌ها برای گرفتن امتیاز کامل بازی تلاش خواهند کرد.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در پایان گفت: تمرینات را انجام داده‌ایم و امیدواریم با توجه به آنالیز فیلم بازی‌ها، بازی خوبی را انجام دهیم. به گزارش ایسنا، طلایی‌پوشان با ۱۰۸ گل خورده بهترین سازمان دفاعی لیگ برتر هندبال بانوان را برای خود به ثبت رسانده و امیدوارند در ادامه بتوانند با عملکردی بهتر جایگاه خود در جدول رده‌بندی را نیز ارتقا دهند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51503

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.