• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

خوراکی خوشمزه ای که موجب ثروتمند شدن من شد

  • 24 آبان 1401 - 16:49
خوراکی خوشمزه ای که موجب ثروتمند شدن من شد

من تصمیم گرفتم در حوزه ی آبنبات شروع به فعالیت کنم. این خوراکی خوشمزه علاوه بر طعم بی نظیری بازار بسیار خوبی دارد و من توانستم در مدت زمان کمی به سود بالایی دست یابم. آبنبات جرقه ای، آبنبات چوبی و آبنبات میوه ای از جمله محصولاتی هستند که بیشترین سود را در بازار داشته اند.

آبنبات جرقه ای

یکی از خوراکیهای مورد علاقه ی بچه ‌های خردسال و یا حتی نوجوان و بزرگسالان آبنبات جرقه ای است این اقدامات در همه شهرها به ‌خصوص شهرهای تهران مشهد و اصفهان طرف‌ داران بیشتری دارد طعم ‌دهنده، لاکتوز یا همان قند شیر و قند و شکر سفید از مواد اصلی تشکیل ‌دهنده ی آبنبات جرقه‌ ای به حساب می‌آیند.

در موادی که با آن آبنبات جرقه ‌ای را تولید می‌کنند موادی وجود ندارد که باعث جرقه زدن آبنبات شود و علت اصلی جرقه‌ ای بودن آن روش ساخت آن است که با آب‌نباتهای عادی متفاوت می‌ باشد.

برای جرقه‌ ای شدن آبنبات در مراحل آخر ساخت آن کاری که انجام می ‌دهند این است که حبابهایی از دی ‌اکسید کربن را در داخل آبنبات محبوس می‌ کنند این کار وقتی‌که در تماس با کربن دی ‌اکسید فشار زیادی وجود داشته باشد انجام می‌ شود.

آبنبات

یک نوع خوراکی شیرین و فوق العاده خوشمزه می باشد که به شکل های متفاوت قطعه‌ای کوچک، گرد و جامد است که معمولا با آب و شکر تهیه می‌شود و نیز حتی طعم‌ها مواد دیگری به آن اضافه می‌شوند.همچنین آبنبات قدیمی در زمان بسیار دور کمیاب بود اما امروزه تقریبا در هر فروشگاهی و حتی برخی از عمده فروشان نیز در سطح شهر نیز می توان پیدا کرد اما قبل از خودن این خوراکی باید توجه کرد کرد که ازآنجایی‌که قند بسیار زیادی دارد برای افراد سالمند سالم نمی باشد.

اما آبنبات، از مخلوطی بسیار غلیظ شکر با اندکی آب به‌ علاوه نیز افزودنی‌ هایی خوش‌طعم‌کننده و رنگ‌دهنده نیز ساخته شده و نیز گاهی مواقع منجمد می‌شود.

جالب است بدانید که آبنبات چوبی نیز آبنبات چوبی هدیه ای پرطرفدار و خیلی جذاب برای کودکان است که آنها بسیار خوشحال می کنند و همچنین بسیاری از فروشگاه های معتبری هستند که آبنبات چوبی را می توانید به راحتی در آنجا خریداری کنید.

آبنبات میوه ای

یکی از بهترین محصولات که می توان جایگزین انواع شکلات کرد آبنبات میوه ای می باشد که درای خواص زیادی است و هر کدام از مدل های مختلف آن قیمت متفاوتی دارند و در بازار مواد غذایی خرید و فروش می شوند. این خوراکی بسیار مورد علاقه کودکان و بزرگترها می باشد که بسیار خوشمزه و شیرین است و البته مزه آن بستگی به اسانس میوه مورد نظر دارد مثلا آبنبات لیمویی ترش است و از شکر و قند کمتری نسبت به شکلات دارا می باشد. همانطور که می دانید زیاده روی و مصرف بیش از اندازه شکلات و شیرینی جات مختلف می تواند عورض جبران ناپذیری از جمله دیابت را برای افراد به دنبال داشته باشد. و برای کودکان حتی خرابی دندانها را به بار آورد که برای مقابله با این موارد می توان آبنبات میوه ای را جایگزین شکلات و شیرینی کرد تا از خطرات مصرف زیاد شیرینی جات بکاهد. آبنبات میوه ای در بسته بندی های مشابه شکلات قرار می گیرد و در برخی مناطق تحت عنوان شکلات میوه ای نیز شناخته می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.