• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

خلاقیت شما عامل مهم پولسازی است

  • 04 آبان 1401 - 14:30
خلاقیت شما عامل مهم پولسازی است

اگر هنر کسب در آمد را داشته باشید از راه های مختلفی می توانید ثروت خود را بالا ببرید و اگر هم خلاقیت درآمد زایی را ندارید ما به شما راه مناسب و بی دردسر را نشان می دهیم.

نقره ی باروقی

از جمله برندهای مشهور در سطح بازار که به صورت انحصاری و تخصصی اقدام به طراحی و تولید نقره ی باروقی و نقره  می کند، برند باروقی است که انواع ظروف پذیرایی که  شامل میوه خوری بزرگ و کوچک، شکلات خوی بزرگ و کوچک، شیرینی خوری و آجیل خوری و کشکولهای زیبا برای نوشیدنی و غیره را تولید و عرضه می کند.

سیر سیاه

سیر سیاه مانند سیر تازه به صورت بوته ای به فروش می رسد این مورد به دلیل استفاده درسته و بوته ای از سیر تازه جهت تهیه نوع سیاه این محصول است از این رو در خرید اولیه مشاهده می شود که شکل ظاهری محصول به مانند سیر تازه می باشد و تفاوتی در این مورد وجود ندارد ولی در برش یا پوست گیری با رنگ کاملا سیاه سیر مواجه می گردیم که نتیجه فرآوری جدید این امر می باشد.

بطری شیشه ای تبریز

در زمینه تولید و عرضه جار شیشه ای مراکز مختلفی در شهرهای مختلف مثل تبریز فعالیت دارند. در گذشته های دوربطری شیشه ای تبریز بوسیله دست ساخته می شدند امام امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاههای تمام اتوماتیکی به بازار آمده اند که کار را بسیار ساده نموده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.