• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید گوشی پزشکی ریشتر

  • 21 مهر 1401 - 12:54
خرید گوشی پزشکی ریشتر

یکی از مهمترین علوم روز دنیا علم پزشکی است که به سرعت در حال پیشرفت است و اکنون گوشی پزشکی و کولیس پایه دار پزشکی در انواع مختلفی از جمله گوشی پزشکی ریشتر ۴۲۰۰ برای معاینه و بررسی دقیق اختراع شده است که این گوشی تقویت صدای آن بهبود یافته است.

رنه لاتیک که اهل فرانسه بود در سال ۱۸۱۶ موفق به ابداع این گوشیها برای شنیدن بهتر و متوجه شدن صدا شد که شکلی شبیه شیپور داشت و دارای دو خروجی برای دریافت و خروج صدا داشت.

پس از آن گوشیها دارای دو خروجی و دریافتی شدند که سبب شد تا پزشک خیلی بهتر صداها را بفهمد.

تلاشها برای بالا بردن کیفیت آنها ادامه پیدا کرد تا اینکه دکتر لیتمن در سال ۱۹۶۰ مشخصه های صوتی و آکوستیکی را بسیار ارتقا داد.

اگرچه شکل ظاهری آنها حفظ شده است اما آنها متحمل تغییرات در جزئیات به صورت گسترده شده اند به طوری که اکنون شاهد گوشی پزشکی هوشمند در بازار هستیم.از ویژگیهای خاص آنها تقویت بسیار عالی صدا می باشد.

شما نیز اگر خواهان دریافت بهترین و با کیفیت ترین نوع گوشی پزشکی می باشید می توانید فرم را در وب سایت معتبر آراد برندینگ پر کنید تا مشاورین ما بعد از تماس، سفارش شما را ثبت کنند.

اگرچه گوشیهای آکوستیک بسیار رایج و معمول هستند اما برای استفاده از آنها باید سکوتی مطلق حکم فرما باشد زیرا تقویت صدای آنها ضعیف می باشد.

نمونه دیگری از گوشیهای پزشکی گوشیهای الکترونیک و یا همان هوشمند می باشد که بسیار عالی تر از گوشیهای آکوستیک عمل می‌ کنند و صداهای دریافتی ازدیافراگم آن چندین برابر بلند تر و قوی تر بوده و حتی می‌توانید از روی لباس بیمار نیز او را معاینه کنید.

خرید گوشی پزشکی ریشتر

گوشیهای پزشکی دارای شکل و ساختار بسیار ساده ای می باشند اما کارکرد و نحوه ی استفاده ی آنها کمی پیچیده است که به آموزش خاصی نیاز دارد.

بنابراین در هنگام خرید گوشی پزشکی باید به ریشتر آن و کارایی اش دقت کافی و لازم را بفرمائید و توجه داشته باشید که کالای خریداری شده تان از کیفیت و مرغوبیت مناسب و خوبی برخوردار باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و دانش و همچنین گسترش رشته ی پزشکی افراد بسیاری اقدام به تولید این کالاهای ضروری مثل روپوش پزشکی و گوشی کرده اند و دقت بسیار زیادی را نیز در ساخت و تولید آن به خرج می دهند زیرا مسئله ی بسیار مهمی می باشد و مستقیما با سلامتی افراد در ارتباط است و با استفاده از این محصول می توانند مشکلات و بیماریهای افراد را تشخیص دهند.

از آنجا که گوشیهای پزشکی دارای انواع مختلف و متنوعی می باشند می توانید جدید ترین و بهترین آنها را از فروشگاه های کالای طب تهیه نمائید، از این نمونه ها می توان به گوشی پزشکی ریشتر ۴۰۰۱ اشاره کرد که یک نمونه ی دقیق و با کیفیت در این زمینه به حساب می آید.

در مورد تاریخچه ی گوشی پزشکی بهتر است بدانید که برای اولین بار این گوشیها در ۱۸۶سال از قبل میلاد مسیح به وجود آمدند و یک پزشک فرانسوی به نام رنه روزی آن را اختراع کرد.

گوشی پزشکی ریشتر

شاید با خود فکر کنید گوشی پزشکی و روپوش پزشکی دارای یک کاربرد است اما چنین نیست و هر متخصص با توجه به تخصص خود و هدف از تشخیص یک مدل گوشی مثلا ریشتر را باید انتخاب کند.

اگرچه طیف گسترده ‌ای از کاربردها را گوشی پزشکی ریشتر دارد اما می ‌توان گفت یکی از پرکاربرد ترین و متداول ترین ابزارهای عمومی برای غربال گری و معاینه اولیه می باشد با این حال باید برای هدف خود انتخابی کاملاً دقیق و درست داشته باشید.

ما دو  مدل گوشی پزشکی داریم که یکی یک سر می باشد و دیگری دو سر است.

از یک سر برای کارهای بسیار تخصصی که نیازمند کیفیت و تشخیص دقیق تری هستند استفاده می‌شود و تنها شامل یک سر می باشد.

از دوسر برای تخصصهای دیگر وبرای گرفتن صدا بر اساس  زیر و بم استفاده می شود.

خود گوشیهای پزشکی شامل سه گروه می شوند که عبارتند از:

  • گوشیهای پزشکی آکوستیک
  • گوشیهای پزشکی هوشمند یا الکترونیک
  • گوشیهای پزشکی نوزاد و جنین

یک مدل از گوشی که بسیار در بین مردم و پزشکان محبوب است گوشی پزشکی آکوستیک است که هم یک سر و هم دو سر آن در بازار موجود می باشد.

این مدل از دو بخش تشکیل شده است که یک بخش دیافراگم است که آن  را بر روی بدن بیمار قرار می ‌دهند و بخش دیگرکه وظیفه آن رساندن صدا از بدن بیمار به گوش پزشک معالج است، می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.