• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید شیشه پلکسی با قیمت مناسب از آقای پلکسی

  • 30 بهمن 1402 - 12:06
خرید شیشه پلکسی با قیمت مناسب از آقای پلکسی

خرید شیشه پلکسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این مجموعه امکان‌پذیر است، ازآنجاکه کاربرد شیشه پلکسی بسیار گسترده است، لازم است تا با حذف واسطه‌ها قیمت این محصول کاملاً مقرون‌به‌صرفه محاسبه شود.

در سال‌های اخیر استفاده از انواع پلکسی‌گلاس‌ها در بین مردم رواج زیادی پیدا کرده و به‌عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و همچنین تولید وسایل تزیینی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • اما آیا می‌دانید که پلکسی گلاس چیست و دلایل استفاده و کاربردهای گسترده این محصول کدام است؟
  • چگونه می‌توان پلکسی گلاس باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد؟
  • چرا پلکسی‌گلاس‌ها به‌عنوان جایگزین مناسب برای شیشه‌ها موردتوجه هستند؟

اگر تمامی این سؤالات برای شما هم به وجود آمده است تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا قرار است پاسخ جامع و کاملی به این سؤالات و دیگر چالش‌های فکری شما بدهیم.

پلکسی گلاس و انواع آن

پلکسی گلاس در واقع یک نام تجاری هست که در بین مراکز فروش و خریداران شهرت پیدا کرده، در واقع این مواد از پلاستیک و پلیمرهایی که به آنها ترموپلاستیک گفته می‌شوند تولید می‌گردد.

شیشه پلکسی چیست؟

خوب است بدانید که ورق طلق پلکسی گلاس از مواد ترموپلاستیک مبتنی بر نفت بوده و اغلب به‌صورت شفاف هستند. به دلیل سبکی و مقاومت بالا در برابر خردشدن به‌عنوان جایگزین مناسب شیشه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

از ابتدای تولید پلکسی گلاس، طراحان این محصول توانسته‌اند با استفاده از ایده‌های خلاقانه روزبه‌روز بر ویژگی‌ها و مشخصات آن اضافه کنند.

در حال حاضر انواع بسیار زیادی از پلکسی‌گلاس‌ها وجود دارند که بر اساس گروه‌های رنگی، طرح‌های مختلف و ویژگی‌های خاصی که در آنها وجود دارد دسته‌بندی می‌شوند.

در این بخش قصد داریم گروهی از انواع پلکسی گلاس که جزء پرکاربردترین‌ها هستند و از لحاظ شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت‌های چشمگیری دارند را معرفی کنیم:

  • پلکسی گلاس شفاف

پلکسی گلاس شفاف را در ابعاد استاندارد ۱۸۳ سانتیمتر در ۱۲۲ سانتیمتر تولید می‌کنند، همچنین ضخامت این ورق بین ۲ تا ۴۰ میلی‌متر تغییر پیدا می‌کند، ظاهر این ورق‌ها کاملاً شبیه به شیشه اما با مقاومت بسیار بالاتر است.

  • پلکسی گلاس رنگی

سطح پلکسی گلاس رنگی کاملاً براق است و در بیشتر از ۷۰ کالیته رنگ‌بندی تولید می‌شود، موارد استفاده و کاربرد این نوع پلکسی گلاس بسیار متنوع است.

  • پلکسی گلاس مات

به دلیل ساختار خاصی که این نوع پلکسی گلاس دارد نور را از خود عبور می‌دهد؛ اما وضوح کامل ندارد و در دو مدل دو رو مات و یک رو مات تولید می‌شود که مصارف آنها نیز متفاوت است.

  • پلکسی گلاس ترنسپرنت

این نوع از پلکسی‌گلاس‌ها به‌صورت رنگی و شفاف هستند، به دلیل تنوع بالای رنگی در معماری‌های سنتی کاربرد زیادی دارد. این نوع از ورق‌ها نور را از خود عبور می‌دهند در بازار معمولاً به نام پلی‌استایرن یا ورق کریستال نیز معروف هستند.

  • پلکسی گلاس آینه‌ای

ورقه‌ای پلکسی گلاس آینه‌ای در طیف‌های متنوع تولید شده و به دلیل اینکه بازتابنده نور هستند به‌آسانی از آنها به‌عنوان جایگزین آینه استفاده می‌کنند. علت آینه‌ای شدن این ورق‌ها وجود لایه طلایی و نقره‌ای جیوه‌ای در پشت ورق است.

  • پلکسی گلاس نیمه شفاف

این پلکسی گلاس نور کمی را از خود عبور می‌دهد اما دید کافی ندارند و بیشتر در جهت کابین حمام و موارد این‌چنین مورداستفاده هست.

با بررسی تنوع بالای پلکسی شیشه‌ای از لحاظ شکل ظاهری پی به دلایل استفاده زیاد این محصول در سطح جامعه می‌بریم.

مزایای استفاده از پلکسی گلاس

با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات ورق‌های پلکسی گلاس در می‌یابیم که این ورق‌ها مزایای بسیار زیادی به نسبت استفاده از شیشه و متریال‌های دیگر دارند.

درصورتی‌که ورق پلکسی گلاس از مواد اولیه درجه یک تولید شود، در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف کاملاً مقاومت دارد و می‌توان تا سال‌های طولانی از آن استفاده کرد.

به‌طورکلی این ورق‌های پلکسی گلاس در تنوع بالایی تولید می‌شوند، اما همه آنها دارای برخی از ویژگی‌های خاص هستند که استفاده از آنها مزایایی را برای مصرف‌کننده به دنبال دارد که عبارت‌اند از:

  • امنیت بالاتر
  • داشتن وزن سبک
  • تنوع بالا در رنگ‌بندی
  • قابلیت برش لیزری و حکاکی
  • مقاوم در برابر تغییرات شدید دمایی
  • قابلیت عبور نور خورشید با ۹۲ درصد
  • قابلیت استفاده جهت عایق صوتی و حرارتی
  • قابلیت چاپ و همچنین خم‌شدن و شکل‌پذیری بالا

تمامی مزایای ذکر شده موجب می‌شود تا به‌آسانی از شیشه پلکسی طرح‌دار در بخش‌های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی منازل استفاده شود.

مهم‌ترین کاربردهای پلکسی گلاس

باتوجه‌به ماهیت خاصی که پلکسی گلاس از آن برخوردار است، امکان پوشش سطح وسیعی از عناصر و اشیا را دارد.

ویژگی‌های خاص این محصول سبب شده تا به‌آسانی از آن در مصارف معماری، پزشکی، صنعتی، مهندسی و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.

یکی از کاربردهای خاص پلکسی گلاس که همه ما آن را دیده‌ایم، اما ممکن است متوجه آن نبوده باشیم، تولید تندیس‌های یادبود است که به دلیل وزن سبک، شفافیت بالا و همچنین مقاوم‌بودن موردتوجه تولیدکنندگان قرار گرفته است.

در این بخش سعی می‌کنیم تا به برخی از مهم‌ترین کاربردهای پلکسی گلاس اشاره کنیم:

  • در بخش‌های مختلف طراحی دکوراسیون به‌عنوان سقف کاذب، نورگیر، پنجره، کابین حمام
  • در ساخت تابلوهای تبلیغاتی در فروشگاه‌ها مغازه‌ها و موارد دیگر
  • برای ساخت انواع آکواریوم و ماکت‌سازی‌های مختلف
  • در ساخت شیشه برای لوازم خاص مانند هواپیما، زیردریایی، چراغ عقب اتومبیل

به‌طورکلی باید گفت که از پلکسی گلاس شفاف در جهت تولید کلیه لوازم تزیینی و دکوراتیو و همچنین بخش‌های مختلف صنعتی خاص استفاده می‌شود.

بهترین شیوه نگهداری از پلکسی گلاس شیشه‌ای

ورق پلکسی گلاس از محصولاتی است که به‌آسانی می‌توان آن را تمیز کرد و نگهداری از آن هزینه‌های زیادی به دنبال ندارد.

اما اگر به برخی از نکات مهم در حین تمیزکردن این محصول توجه داشته باشید می‌توانید تا سال‌های طولانی از آن باکیفیت بالا استفاده کنید.

به‌هیچ‌عنوان از پاک‌کننده‌های تجاری در جهت تمیزکردن سمت این ورق‌ها استفاده نکنید؛ زیرا به دلیل وجود برخی مواد شیمیایی سطح شیشه پلکسی را کدر می‌کند.

در اغلب پاک‌کننده‌های صنعتی ماده‌ای به نام آمونیاک وجود دارد که این ماده کاملاً فعال است و با سطح شیشه پلکسی واکنش‌های نامناسب ایجاد می‌نماید.

در اینجا به چند مرحله مهم پاک‌سازی شیشه پلکسی گلاس اشاره می‌کنیم که توجه به این مراحل کمک زیادی به حفظ کیفیت آن داشته است:

  • در اولین مرحله به طور کامل سطح پلکسی گلاس را از هر گونه گردوغبار و آلودگی را پاک کنید.
  • سطح پلکسی را با استفاده از یک اسفنج تمیز یا حوله کاغذی به‌صورت دایره‌وار تمیز نمایید.
  • با استفاده از مخلوط آب و سرکه می‌توانید آلودگی‌های بیشتر را از سطح پلکسی پاک کنید.
  • دقت کنید که به‌هیچ‌عنوان از اسفنج‌های زبر استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است در سطح آن خراش ایجاد شود.
  • حتماً از یک اسپری جهت پاشیدن محلول آب و سرکه استفاده کنید.
  • در صورت لزوم چندین بار عمل پاک‌سازی با آب و سرکه را انجام دهید تا سطح پلکسی گلاس به‌خوبی جلا پیدا کند.
  • پس از پایان کار حتماً سطح پلکسی را با استفاده از دستمال‌کاغذی یا یک برگ روزنامه خشک نمایید.

اگر به طور مرتب پروسه تمیزکردن پلکسی گلاس را انجام دهید تا سال‌های طولانی از انواع پلکسی گلاس باکیفیت بالا بهره می‌برید.

دلایل استفاده از شیشه پلکسی شفاف

برای ساختمان‌ها از انواع مختلف سقف کاذب استفاده می‌کنند که در بین این تنوع، سقف کاذب طلقی در حال حاضر جزء پرطرف‌دارترین‌ها محسوب می‌شود.

در جهت استفاده از شیشه پلکسی کناف دلایل بسیار زیادی را می‌توان پیدا کرد که توجیه مناسبی برای جایگزین‌شدن این محصول به‌جای استفاده از متریال‌های دیگر است.

این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل امکان ایجاد نورپردازی از قسمت بالای سقف زیبایی خاصی را نیز به وجود می‌آورد.

به‌کاربردن این محصول سقف را کوتاه‌تر نمی‌کند و افراد در حین استفاده از آن احساس راحتی دارند.

به دلیل وجود تنوع در رنگ‌بندی و طرح‌های خاص، هماهنگ‌کردن آن با سایر متریال‌های موجود در فضا مانند رنگ کاشی، دیوار و مواردی ازاین‌قبیل به‌راحتی امکان‌پذیر است.

قابلیت شستشوی شیشه پلکسی کناف به‌آسانی و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت جزء دلیل‌های مهم به‌کاربردن این محصول در طراحی دکوراسیون‌های داخلی است.

چرا شیشه پلکسی مات نسبت به شیشه معمولی فروش بیشتری دارد؟

پلکسی مات دارای بافت خاصی است که در برابر خراش کاملاً مقاوم است، به همین دلیل استفاده از این ورق برای مصارفی مانند ویترین، برخی مبلمان‌های تزیینی و همچنین نورپردازی‌های خاص کاربرد دارد.

دلایل زیادی هست که شیشه پلکسی مات نسبت به شیشه معمولی از استقبال بیشتری برخوردار است و در بازار حجم خریدوفروش آن بالاتر است.

کار با این ورق به نسبت شیشه آسان‌تر بوده و در هنگام برش دچار شکستگی نمی‌شود.

نکته مهم‌تر این است که این نوع ورق بسیار قوی‌تر از شیشه هست؛ وزن بسیار سبک‌تری دارد و به‌وضوح نور را از خود عبور داده؛ اما اجازه دیده‌شدن پشت آن را با وضوح کامل نمی‌دهد.

این ورق‌ها در برابر تابش آفتاب و اشعه ماورای‌بنفش مقاومت خوبی دارند و تا سال‌های طولانی بدون اینکه تغییر رنگ دهند، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

همچنین در برابر سرمای شدید و تغییرات ناگهانی دما، هیچ‌گونه آسیبی به آنها وارد نمی‌شود. این موارد را می‌توان جزء مهم‌ترین دلایل استفاده از شیشه پلکسی مات دانست.

نکات مهم در هنگام خرید شیشه پلکسی

مصارف شیشه پلکسی بسیار زیاد است و خریدوفروش آن در بازار نیز از استقبال خوبی برخوردار است.

در هنگام خرید شیشه پلکسی نکات بسیار مهمی وجود دارد که در صورت توجه به این نکات از خرید خود رضایت کامل را به دست می‌آورید.

برای این‌که مهم‌ترین به نکات در هنگام خرید پلکسی گلاس دست پیدا کنید بهتر است پاسخ مناسبی به این سؤالات بدهید.

هدف شما از خرید پلکسی گلاس چیست؟

به چه ضخامتی از این ورق‌ها نیاز دارید؟

رنگ موردنظر شما کدام است؟

به چه ابعادی از این ورق‌ها نیاز دارید؟

ازآنجاکه این ورق‌ها در تنوع بالایی از لحاظ ابعاد و ضخامت و همچنین رنگ‌بندی وجود دارند با پاسخ‌دادن به این سؤالات می‌توانید بهترین تصمیمات را در هنگام خرید شیشه پلکسی بگیرید.

جدیدترین قیمت پلکسی شفاف در کجا ارائه می‌شود؟

پایدار نبودن بازارهای عرضه و فروش موجب شده تا به طور مرتب برای همه محصولات قیمت‌های جدیدی ارائه شود.

اگر شما هم جزء خریداران عمده پلکسی گلاس شیشه‌ای هستید و تمایل دارید که قیمت‌های به‌روز این محصول را به دست آورید، به شما توصیه می‌کنیم به طور حتم از طریق مراکز معتبر و نمایندگی‌های پخش اقدام کنید.

دو روش مناسب وجود دارد که با اطمینان خاطر جدیدترین قیمت پلکسی را به دست می‌آورید، بدین صورت که:

  1. مراجعات حضوری به مراکز عرضه و پخش این محصولات
  2. استفاده از سایت‌های آنلاین معتبر و همچنین تماس تلفنی با مراکز پخش

توجه داشته باشید که استفاده از روش اینترنتی و یا تلفنی مزایای بیشتری به نسبت مراجعات حضوری به دنبال دارد و با صرف کمترین وقت و هزینه، ضمن به‌دست‌آوردن قیمت‌های به‌روز، به مقایسه آنها نیز با یکدیگر بپردازید.

درصورتی‌که از سایت‌های کاملاً معتبر جهت دریافت جدیدترین قیمت پلکسی استفاده نمایید؛ با خیال راحت می‌توانید محصول موردنظر خود را نیز ثبت سفارش کنید.

پلکسی شفاف (clear acrylic sheet)، طلق پلاستیکی شفاف همه‌کاره‌ای که اگر می‌خواهید بدانید کدام ضخامت این ورق پلکسی برای کار شما مناسب‌تر است، حتماً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اگر به دنبال:

  • ساخت استند و تندیس شفاف
  • تابلو و باکس شفاف شیشه ای
  • قفسه‌های شیک و لاکچری
  • قاب پلکسی شفاف برای دستگاه ها
  • محافظ انواع وسایل مانند محافظ تلویزیون
  • جایگزینی شیشه با ماده ای بسیار مقاوم تر
  • و هزاران کاربرد دکوری یا صنعتی هستید، خرید پلکسی شفاف دقیقا گزینه اول شماست!

خرید ارزان ورق پلکسی گلاس در ایران

در هنگام تهیه ورق پلکسی برای همه خریدارانی که در حجم عمده به این محصول نیاز دارند خریداری پلکسی ارزان می‌تواند یک اولویت باشد؛ اما قبل از قیمت، کیفیت محصولات است که باید مدنظر قرار بگیرد.

با انتخاب این مجموعه به طور حتم پلکسی ارزان و باکیفیت بالا را تهیه خواهید کرد؛ زیرا از اهداف مهم ما رضایت مشتریان است.

همچنین با راه‌اندازی سایت آنلاین امکان خرید برای همه مشتریان در اقصی‌نقاط کشور را فراهم کرده‌ایم و با ارائه راهنمایی و مشاوره به‌صورت رایگان، تمامی نکات لازم قبل از خرید را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

در حال حاضر به دلیل تنوع بالای پلکسی گلاس شفاف، حجم خرید شیشه پلکسی بسیار بالا است، پس در صورت‌پیدانکردن طرح موردنظر در سایت به‌آسانی با کارشناسان ما ارتباط گرفته تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

منبع:

https://www.google.com/books/edition/Rheology_and_Processing_of_Polymeric_Mat/ZCHTbnKmHQwC?hl=en&gbpv=1&dq=PMMA&pg=PA142&printsec=frontcover

https://link.springer.com/article/10.1134/S1027451010010015

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53645

ثبت دیدگاه

  1. ممنونم شیشه پلکسی مدنظرم رو از این سایت آقای پلکسی (چه اسم جالبی دارن) حتما خرید می کنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.