• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید برچسب اصالت کالا و قیمت آن

  • 25 بهمن 1402 - 12:33
خرید برچسب اصالت کالا و قیمت آن

خرید برچسب اصالت کالا برای هر یک از افرادی که در زمینه خرید و فروش محصولات فعالیت می‌ کنند مزیت‌ های زیادی دارد. برچسب اصالت کالا به عنوان یک برچ معمولی شناخته نمی‌ شود. مزیت این برچسب برای مصرف کنندگان غیر قابل انکار خواهد بود. با خرید لیبل اصالت کالا می ‌توانید خیال مصرف کنندگان را در مورد سلامت محصول و اصالت محصول راحت کنید. همچنین شما با خرید لیبل اصالت کالا به فروشنده کمک می‌ کنید تا تقلبی یا اصل بودن محصول را تشخیص دهد. قیمت اصلی محصول تاریخ تولید و همچنین تاریخ انقضای محصول روی این برچسب درج می‌ گردند.

لیبل اصالت کالا و مزیت های آن

باید بدانید خرید لیبل اصالت کالا تنها محدود به این موارد که بیان کردیم نمی‌ شود. برچسب ‌ها برای تولید کنندگان داخلی و همچنین وارد کنندگان محصولات خارجی مزیت‌ های بی‌ نظیری دارند. در چندین سال اخیر درصد فروش محصولاتی که تقلبی بوده‌ اند افزایش یافته است. البته به دلیل استفاده از برچسب اصالت کالا از ورود کالاهای قاچاق تا حدودی جلوگیری شده است. برخی از سودجویان با خرید برچسب‌ های تقلبی اصالت کالا، محصولات خود را وارد بازار می ‌نمایند و به مشتری تحویل می ‌دهند. مصرف کننده بدون توجه به تقلبی و یا اصل بودن کالا و همچنین با مشاهده برچسب کالای مد نظر را تهیه می ‌کند. نکته مهم در مورد برچسب ‌های اصالت کالا این است که تقلبی و اصلی بودن آنها از طریق استعلام قابل تشخیص خواهد بود.

برچسب های اصالت کالا

نحوه خرید برچسب اصالت کالا

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید برچسب اصالت کالا اهمیت دارد این است که نحوه خرید این برچسب را بدانید. اگر شما جزء تولید کنندگان و یا وارد کنندگان کالاهای گوناگون هستید باید عملیاتی که مربوط به خرید برچسب می ‌باشد را بشناسید. خرید برچسب ‌ها برای بسیاری از محصولات الزامی خواهد بود. محصولاتی که سلامت محور هستند تنها در صورتی قابل فروش می ‌باشند که برچسب اصالت کالا داشته باشند. امروزه برچسب ‌ها تنها برای محصولاتی که سلامت محور می‌ باشند مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. در واقع در بسیاری از موارد دیگر مانند فروش لوازم خانگی، گوشی موبایل و … برچسب‌ های اصالت کالا کاربرد زیادی دارند.

خرید این برچسب ‌ها برای کالای پزشکی، کالاهای بهداشتی و … ضروری است. این محصولات روز به روز گسترش زیادی در بازار دارند و به همین دلیل باید در مورد سلامت آنها اطمینان خاطر کسب کنیم. اصالت کالا با خرید لیبل اصالت کالا برای مشتری تضمین می ‌گردد. به همین دلیل مشتری می‌تواند با خیال راحت هزینه را جهت خرید کالا پرداخت نماید.

انواع برچسب اصالت کالا

مراحل خرید انواع برچسب اصالت کالا

مراحلی که مربوط به خرید برچسب اصالت کالا هستند طبق اتوماسیون اداری طی می ‌شوند. برای خرید برچسب‌ ها نیاز است که عملیات دریافت مجوز را به سازمان غذا و دارو ارائه دهید. بعد از اینکه مدارک مربوطه را تحویل دادید می ‌توانید مجوز را دریافت کنید. پس از دریافت مجوز عملیات خرید لیبل صورت می ‌پذیرد. توصیه می‌ کنیم برای دریافت مجوز و همچنین جهت خرید برچسب باید به شرکت‌ هایی که چاپ لیبل اصالت کالا را انجام می‌ دهند مراجعه نمایید. هر یک از شرکت ‌ها اتوماسیون اداری کسب مجوز را به صورت اصولی برای شما طی خواهند کرد. پس از آن از طریق نرم‌ افزارهای طرح برچسب می‌ توانید کدهای مربوط به برچسب را دریافت کنید.

نکاتی در مورد خرید برچسب اصالت کالا

اگر قصد خرید برچسب اصالت کالا را دارید باید نکاتی که مربوط به شرکت‌ های چاپ لیبل اصالت هستند را ارزیابی نمایید. عملیات خرید برچسب را هر یک از شرکت ‌های چاپ لیبل انجام می ‌دهند. هر یک از این شرکت‌ ها به راحتی می ‌توانند کار شما را آسان کنند و برچسب‌ ها را با قیمت عمده به شما تحویل دهند. برای خرید لیبل‌ های اصالت باید به مجموعه‌ های معتبر و همچنین مجموعه‌ هایی که دارای مجوز هستند مراجعه نمایید. استفاده کردن از خدمات مجموعه‌ های گوناگون راندمان شرکت شما را به خوبی کنترل و افزایش می ‌دهد.

خرید لیبل اصالت کالا از شرکت ‌هایی که مخصوص چاپ لیبل هستند به شما کمک می‌ کند که به سرعت لیبل‌ های مد نظر خود را پیدا کنید. عملیات تولید کد در شرکت ‌ها با استفاده از نرم ‌افزارهایی که پیشرفته هستند و دقت زیادی دارند انجام می ‌گردد. امکان بروز خطا جهت خرید لیبل در این مجموعه‌ ها کم است و در برخی از موارد به صفر می ‌رسد.

قیمت برچسب اصالت کالا

قیمت خرید انواع برچسب اصالت کالا

قیمت خرید برچسب اصالت کالا را باید از جهات متفاوت بررسی نمایید. سایز برچسب یکی از مهمترین عواملی به شمار می ‌رود که روی قیمت لیبل تاثیر می ‌گذارد. هرچه که برچسب ‌های اصالت کالا اندازه بزرگتری داشته باشند هزینه بیشتری خواهند داشت. از دیگر عواملی که روی قیمت برچسب‌ ها تاثیر می‌ گذارند نحوه چاپ آنها می ‌باشد. به طور معمول لیبل‌ هایی که یک طرفه هستند قیمت بیشتری دارند. در واقع زمان چاپ لیبل برای تولید انواع لیبل ‌های یک طرفه فشار زیادی روی پرینتر ایجاد می‌ گردد.

نوع ریبون مورد استفاده یکی از مهم‌ ترین عواملی است که تاثیر زیادی روی قیمت خرید لیبل اصالت کالا می‌ گذارد. ریبون‌ها به عنوان موادی شناخته می‌ شوند که زمان چاپ لیبل باید استفاده گردند. هر یک از ریبون ‌ها در مدل ‌های متفاوتی تولید می ‌گردند. کیفیت انواع ریبون ‌ها با یکدیگر فرق می‌ کند و برخی از آنها منحصر به فرد هستند. کیفیت پایین و بالای ریبون ‌ها روی قیمت نهایی برچسب ‌ها تاثیر می‌ گذارد و دچار کاهش و افزایش قیمت آنها خواهد شد.

برچسب اصالت کالا

بهترین شرکت ها برای خرید برچسب اصالت کالا

اگر قصد خرید برچسب اصالت کالا را دارید باید به بهترین شرکت ‌هایی که تولید کننده این برچسب‌ ها هستند مراجعه کنید. کارشناسانی که در این شرکت ‌ها فعالیت می ‌نمایند طبق نوع کالای شما می ‌توانند راهنمایی تان کنند تا بهترین برچسب را تهیه نمایید. امروزه بسیاری از تولید کنندگان داخلی و خارجی باید از برچسب ‌های اصالت کالا برای فروش محصولات خود استفاده کنند. هر یک از تولید کنندگان خارجی و داخلی با مراجعه به شرکت ‌های معتبر قادر خواهند بود لیبل‌ های اصالت کالا را در اندازه‌ های متفاوت سفارش دهند.

  • شرکت سلامت دارو ایرانیان | salamatdarou.com
  • شرکت پاپیروس پارس مهر | label-esalat.com
  • شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا (پیشتازان اصالت) | pishtazanesalat.com
  • شرکت کیمیا تجارت سیب سبز (اصالت چاپ) | esalatchap.com
لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53452

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.