• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حمایت سرمربی ذوب‌آهن از مهدی رحمتی

  • 21 آبان 1402 - 18:02
حمایت سرمربی ذوب‌آهن از مهدی رحمتی

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، با وجود پیروزی تیمش برابر تیم نساجی ، از مردم مازندران و هواداران این تیم درخواست کرد که از سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی برای ادامه کار در این تیم حمایت کنند.
ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر نساجی گفت: زمانی که در مس کرمان بودم، با پنج شکست متوالی، مورد حمایت باشگاه، هواداران و مردم کرمان قرار گرفتم و این حمایت‌ها باعث شد تا بعدها روند نتیجه‌گیری تیم شروع شد. تیم نساجی در شرایطی است که نیاز به انرژی مثبت و حمایت دارد و اکنون مقطعی نیست که پشت این تیم را خالی کنند.

بیشتر بخوانید:

نساجی یک – ذوب آهن ۲/ رحمتی در منطقه سقوط!
سرمربی ذوب‌آهن در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست از عملکرد شاگردانش قدردانی کرد و ادامه داد: فوتبال با برنامه‌ای را به نمایش گذاشتیم و بابت این پیروزی و تلاش‌شان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان من تا امشب حق خوشحالی دارند اما از فردا بازی با نساجی فراموش می‌شود و باید برای بازی‌های مهم بعدی آماده شوند.
سرمربی ذوب آهن  همچنین گفت: دو تیم بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و ما با برنامه‌ای که در نیمه دوم داشتیم در بهترین شرایط زمانی به گل برتری و پیروزی بخش رسیدیم. نساجی هم تیم خوب و دارای مهره‌های با کیفیت است و کادر فنی و هواداران خونگرمی دارد. امیدوارم این تیم در آینده موفق شود.
ذوب آهن اصفهان با کسب ۳ امتیاز بازی برابر تیم نساجی در جدول رده بندی مسابقات ۱۸ امتیازی شد و در جمع مدعیان بالای جدول قرار گرفت.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50064

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.