• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جمع‌آوری روزانه ۱۰۰ تن زباله در طریق الحسین توسط شهرداری تهران

  • 10 شهریور 1402 - 19:08
جمع‌آوری روزانه ۱۰۰ تن زباله در طریق الحسین توسط شهرداری تهران

مهدی اخ‌الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قرارگاه طریق الحسین (, ع) در موکب ۸۳۳ واقع در دانشگاه جامع اهل بیت اسکان قرار دارد که ۳۸ نفر پاکبان منطقه ۱۰ با اعزام سازمان پسماند در کنار ما هستند و نزدیک به ۱۰۰۰ نیروی مردمی از یزد و گرگان و بجنورد در طریق الحسین حضور دارند که از عمود ۶۷۰ تا ۱۲۰۰ به منظور جمع آوری پسماند؛ مشغول خدمت‌رسانی هستند.
وی افزود: تا هفته پیش در دو شیفت ۶ صبح تا ۱۲ و ۵.۳۰ تا ۱۱ شب، مشغول فعالیت در زمینه خدمات شهری بودیم و یک اکیپ هم شب داشتیم که وظیفه جوش و نصب حلقه‌های نگهدارنده کیسه زباله انجام می‌دادند. روز گذشته تقریباً در ۱۲ موکب از ۶۷۰ تا ۱۰۶۱ مشغول فعالیت هستیم و روز گذشته علاوه بر نصب و حلقه؛ اقلام کلاه و دستکش و غیره به خادمین مردمی داده‌ایم. هر اکیپ ۳۰ عمود را نظافت می‌کند.
شهردار منطقه ۱۰ تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با نیروهای مردم نهاد «جای پای یار» بالغ بر ۱۰۵۰ نفر نیرو هستیم، ادامه داد: حجم زباله بالا و روزانه ۱۰۰ تن است که عمده زباله‌ها قابل بازیافت هستند که خادمین ما آنها را دپو می‌کنیم تا ماشین‌های خود عراق آنها را به بیرون از شهر منتقل کند.
در حال حاضر شیفت‌بندی از ۵ تا ۱۱.۳۰ ظهر هست و از ۱۲ تا ۱۶ بعدازظهر زمان استراحت است که از ساعت ۱۷ فعالیت آغاز و تا ساعت حدوداً ۲۳ شب ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.