• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جرقه ای که باعث شد من به درآمد میلیاردی برسم

  • 24 آبان 1401 - 16:41
جرقه ای که باعث شد من به درآمد میلیاردی برسم

یکی از دوستانم برایم یک آبنبات خرید که با خوردن آن جرقه ای احساس کردم، این جرقه باعث شد که فکر تجارت این محصول به ذهنم خطور کند. با فعالیت در این حوزه متوجه بازار پررونق آن شدم و آبنبات چوبی و میوه ای را نیز به محصولات خود اضافه کردم.

آبنبات جرقه ای

در مورد موارد استفاده از آبنبات جرقه ‌ای و شکلات تخته ای در همه شهرها مثل تهران، اصفهان و مشهد می‌ توانیم این نکات را نام ببریم: اولاً این‌که این آبنبات جرقه ای در انواع شکلها و مدلها تولید و بسته ‌بندی می ‌شوند که البته کاربرد و طعم و مزه انواع مختلف آن با یکدیگر تفاوتی ندارد و فقط این که از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند.

شما می ‌توانید طبق سلیقه ی دلخواه خودتان یا میهمانی مورد نظرتان هرکدام از مدلها را انتخاب و خریداری کنید.

دوم این که مواد اولیه‌ ای که برای تولید این آبنبات جرقه ‌ای در کارخانه ‌ها استفاده می ‌شود معمولاً با کیفیت بالایی هستند به ‌همین دلیل این تصور اشتباه را که برای بدن شما مضر است را پاک کنید چرا که با مصرف آنها هیچ آسیبی به بدن شما نمی‌ رسد.

سوم هم این که معمولاً کودکان همیشه به ‌دنبال این هستند که آبنباتهای جدید با مدلهای جدید در طرحها و صورتهای جدید و جذاب را تجربه کنند اگر شما هم فرزند سخت‌گیری دارید که سلیقه سختی دارد می‌ توانید با خرید این آبنباتها توجه آن را جلب کنید.

آبنبات

آب‌نبات، یکی از انواع شیرینی‌هایی است که بیشتر آن از شکر یا شیرین‌کننده‌های دیگر تشکیل شده است؛ این نوع شرینی، در فرآیندی بعد از جوشاندن شیرین‌کننده‌ها با آب و اضافه کردن چاشنی مناسب به آن، شربت غلیظ تولید شده را سرد کرده و با شکل دادن به آن، آبنبات حاصل می‌شود. از این رو آب‌نبات، ‌خصوصا آب‌نبات شیرین، به‌همراه افزودنی‌هایی خوش‌طعم‌کننده و رنگ‌دهنده ساخته شده و بعضی مواقع منجمد می‌شود. همان‌طور که ساختار پایانی آب‌نبات به غلظت شکر بستگی دارد، مواد مورد استفاده در آن و مدّت زمان جوشانیدن شربت تولید شده نیز به نوع آب‌نبات بستگی دارد. زیرا در هنگامی که شربت روی حرارت و در حال جوشانیدن است، با بخار شدن آب و بالا رفتن غلظت شکر، نقطه جوش نیز بالا می‌رود. هر درجهٔ حرارتی با یک غلظت خاص برابری می‌کند. از این رو، به‌طور معمول آب‌نبات سخت با حرارت بالا و غلظت بیشتر شکر ساخته می‌شود و آب‌نبات نرم‌، با حرارت کمتر تولید می‌شود.

آبنبات میوه ای

با وجود این که مصارف خوراکی آبنبات میوه ای و شکلات تخته ای خارجی  بسیار زیاد می باشد، اما افراد زیادی از این خوراکی به عنوان دارو استفاده می کنند و از آن برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می کنند. و از این رو مراکز خرید مواد غذایی این محصولات را در حجم های عمده ای به صورت گسترده به فروش می رسانند. این محصول می تواند برای درمان گلو درد مورد استفاده قرار گیرد و از درد آن بکاهد و در درمان خلط گلو نیز کارساز می باشد، از شدت فشارهای روانی می کاهد ومصرف آن باعث می شود آرامش فکری بدست بیاورید.

استفاده از آبنبات میوه ای می توان تکرر ادرار را درمان کند و همچنین دردهای عضلانی را تسکین دهد. برای خرید آبنبات میوه ای حتما به تاریخ تولید آن دقت کنید و مدل های مورد نظر خود را سعی کنید به صورت تازه و مرغوب تهیه کنید. و علاوه بر آن تاریخ انقضای محصول را نیز در نظر داشته باشید که قبل از فاسد شدن و یا خراب شدن آن را استفده کنید و به مصرف برسانید تا دچار مشکل نشوید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.