• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جذب دائمی پول و شادی با ارسال فرکانس

  • 07 آبان 1401 - 15:21
جذب دائمی پول و شادی با ارسال فرکانس

هر چقدر هم فرکانس‌های خواسته قوی باشند و تاثیر مثبت بر روی کائنات بگذارند ولی تلاش و کوشش عمیق نباشد، و در مسیر درستی نباشید، موفقعیت اتفاق نمی‌افتد‌.

یخمک کیوی

لواشکها و یخمک کیوی همیشه یکی از پر طرفدارترین تنقلات در بین کودکان و بزرگسالان بوده اند که علاوه بر اینکه ضررهای تنقلاتی مثل چیپس و پفک را ندارند دارای خواص میوه هایی که برای تهیه هر لواشک مصرف شده اند هم می باشند. لواشک کیوی و پرتقال هم یکی از خوشمزه ترین انواع لواشک هستند که علاوه بر طعم خوبی که دارند بسیار خوشرنگ هم می باشند.

خرما جهرم

این نوع از خرما جهرم را در داخل کشور با نام های دیگری نیز می شناسند که به شونی در شهر جهرم، شاونی در شهر میناب و یا خورک شانی در داخل شهر های جنوبی مانند بندرعباس معروف می باشد. درخت نخل این نمونه از محصولات در داخل شهر های زیادی از ایران کشت می شود اما زادگاه اصلی آن شهر جهرم استان فارس است که تولیدات اصلی این محصول در آن منطقه انجام خواهد شد.

جو پرک تغذیه

جو دوسر پرک گیاهی است یکساله و مستحکم در برابر خشکی، برای کشت جو پرک تغذیه حتما اول باید بذر مناسب در اختیار داشت. برای تهیه بذر خوب و مرغوب باید زمینی را در نظر گرفت که میزان آلودگی کمتری داشته و همچنین مساعد برای رویش علفهای هرز نباشد یکی از راههای برداشت محصول خوب کندن به موقع گیاهان هرز است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.