• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جدایی از فقر با یک ترفند طلایی و ساده

  • 27 آذر 1401 - 12:09
جدایی از فقر با یک ترفند طلایی و ساده

اگر دوست دارید که شما هم به موفقیت برسید فقط کافی است که همین لحظه با سرمایه اندک به دنیای پارچه بپیوندید و زندگی خوبی برای خود و اطرافیان خود رقم بزنید. من با همین حوزه توانستم شاهد رشد خوبی باشم و زندگی خود را تغییر بدهم.

پارچه حوله ای گلدار

سایر الیاف مصنوعی که اغلب برای ساخت پارچه حوله ای گلدار حمام استفاده می شوند عبارتند از: نایلون، ابریشم مصنوعی و پلی استر که آن ها معمولاً با پنبه ترکیب می شوند که آن ها را نرم تر و نرم تر می کند.

در حالی که این نوع پارچه حوله ای محکم و ماندگار هستند، به اندازه حوله هایی که از ۱۰۰ درصد پنبه ساخته شده اند، جذب کمتری دارند.

پارچه حوله ای گلدار یکی دیگر از گزینه های محبوب هستند که از پنبه مخملی ساخته شده اند درست است که جذب مهم است اما کیفیت بالا نیز مهم است که این عوامل روند قیمتی این محصولات را تعیین می کند.

با این حال پارچه حوله ای گلدار قیمت بسیار ارزان و مناسبی را برای دوخت انواع لباس دارند و برای اهداف بهداشتی باید خیلی بیشتر از سایر انواع حوله ها شسته شوند.

پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو کشی ویسکوز از نخی به نام ویسکوز تهیه می شود اما از آنجایی که نخ های ویسکوز مقاومت و دوام خوبی ندارد و در حین استفاده ممکن است دون دون شود به همین دلیل علاوه بر نخ ویسکوز از نخ های دیگری مانند پلی استر یا لاکرا نیز در تهیه این پارچه استفاده می کنند.

اگر در تولید این پارچه ها در کنار نخ ویسکوز از نخ لاکرا استفاده بشود نام پارچه به پارچه ویسکوز لاکرا تغییر خواهد که این نشان می دهد در تهیه این پارچه از چه نخ هایی استفاده شده است.

در بافت این پارچه ها از نخ های پلی استر بیشترین استفاده را می برند اما قطعا در کنار این نخ باید نخ های دیگری مثل پنبه، لاکرا، ویسکوز و غیره نیز به کار رود.

دربافت پارچه های تریکو ملانژ از الیاف ویسکوز و پلی استر و اسپان استفاده می شود و نسبت به دیگر پارچه های تریکو قیمت پایین تری دارد و برای لباس هایی مثل تیشرت و تاپ و شلوار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه مبلی مخمل ساده

همانطور که گفته شد مبل و پارچه مبلی مخمل ساده از جمله عناصر مهم و مورد توجه در چیدمان هر محیطی می‎باشد. از این رو انتخاب یک سرویس مبل مناسب که از یک پارچه مبلی زیبا و باکیفیت تهیه شده باشد، در کنار سایر ویژگی‌های لازم برای خرید مبلمان شیک و بادوام، بسیار با اهمیت است.

در حال حاضر و با توجه به وجود انواع مختلف مبلمان در بازار، مثل مبل‌های سلطنتی یا استیل، راحتی یا اسپرت و مبل‌های کلاسیک، چنان‌چه دقت نمائید هر یک از این نوع مبل‌ها با یک نوع پارچه مبلی مناسب با نوع آن، تهیه و روانه بازار می‌گردند.

برای مثال پارچه مبلی ملیتا که در این‌جا در مورد آن صحبت می‌کنیم، با توجه به جنس آن بیشتر مناسب مبل‌های راحتی و یا به اصطلاح اسپرت می‌باشد.

چرا که این نوع پارچه ضمن برخورداری از جنس مرغوب و بادوام دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا بوده که علی‌رغم این‌که از محصولات وارد شده از کشور چین می‌باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.